ROOKIE NUḾBERSquote:Op donderdag 30 april 2026 15:56 schreef fietsie het volgende:
Ik heb gewoon een stapel van 5 identieke Lee spijkerbroeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 april 2026 18:49 schreef Blues het volgende:
Of van die 3/4
Huuuu jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 30 april 2026 16:15 schreef flipsen het volgende:
[..]![]()
![]()
en
, in die volgorde...
Ik zou dat werk echt nooit kunnen doenDierenartsen zijn voor mij stuk voor stuk helden
Het begint ook echt bij 10-15quote:Op donderdag 30 april 2026 18:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb gênant veel spijkerbroeken. Maar écht gênant. Ik heb toevallig voor straks op het programma om alle broeken op een hoop te gooien en uit te zoeken welke ik nooit meer denk te passen/aan te willen die op Vinted gaan, welke ik nooit meer denk te passen/aan te willen die de kledingbak in gaan, en welke ik wil houden. Ik zal ze dan eens tellen.
Mogen jullie tot die tijd een wedje leggen op hoeveel ik er heb. Kijken wie het goed heeft![]()
[poll=9859]
Schommel je zo in gewicht dan?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en wat ik daadwerkelijk draag:
2 spijkerbroeken (2x dezelfde)![]()
Of nouja, afhankelijk van mijn maat op dat moment draag ik ofwel de 2 in maat 36 ofwel de 2 in maat 38. Allemaal dezelfde broek.
Ik heb die ook nog 2x in 40 en 2x in 34.
Dat zijn wel de enigen die niet skinny model zijn, de rest allemaal wel.
Ik ga proberen alle skinny's eruit te gooien. En dan in mn huidige maat nog 2 mooie iets wijdere spijkerbroeken zoeken, en misschien 1 iets nettere. De niet-skinny's die ik nu heb, zijn straight fit, maar dus ook nog steeds best dicht langs mn benen. Ik hoop dat nog iets wijder me ook mooi staat, want vind ik bij anderen wel mooi.
Vind ik ook!quote:Op donderdag 30 april 2026 20:42 schreef Tuindier het volgende:
Sowieso zijn broeken imo altijd lastig qua maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |