Nou, hij meldde trots dat de Oekraïense marinevloot is gezonkenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:45 schreef kree het volgende:
tvp. want had andere gepost in topics elders.
maar we kunnen denk ik concluderen dat trump beetje zijn normale geheugen aan het verliezen is?
ik poste gister wat van een kritische iemand vanuit USA die die die dingen post op YouTube.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, hij meldde trots dat de Oekraïense marinevloot is gezonken![]()
Het gaat niet al te best.
We moeten dat hele VS boycotten, totdat er een normaal iemand daar de scepter zwaait. Je wilt je toch associëren met zo iemand. Het is dat hij een machtig leger tot zijn beschikking heeft en daarom zie je iedereen voorzichtig doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:55 schreef kree het volgende:
oke hoe ongelooflijk ik onbegrijpelijk soms ben hier op het forum, ik ben geen wereldleider. maar als je dit toch ziet dan denk je hoe kan zo iemand de leider zijn van de vrije wereld.
het pissed me off btw vooral dat ie dan ook nog over iemand zijn grote oren gaat beginnen en dat ie zijn bs goed kan horen,. WTF man. tis niet alleen disrespectvol naar die mensen en astronauten. maar een idee geeft het van hoe fucking not normal zijn brein werkt.
ik snap niet dat de USA zelf als bevolking er niet veel meer al tegen is.
en wmb zeggen we hele USA gedag met NAVO.
dit precies dus, laat ze het maar eens voelen dan, want hoewel de USA denkt dat ze de macht hebben, dat is niet zo helemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:06 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
We moeten dat hele VS boycotten, totdat er een normaal iemand daar de scepter zwaait. Je wilt je toch associëren met zo iemand. Het is dat hij een machtig leger tot zijn beschikking heeft en daarom zie je iedereen voorzichtig doen.
eens met je... het enige waar trump naar luistert is naar keiharde statements. je kunt je nog afvragen hebben we de USA wel zo keihard nodig als dat trump beweert? ik denk niet nl.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:06 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
We moeten dat hele VS boycotten, totdat er een normaal iemand daar de scepter zwaait. Je wilt je toch associëren met zo iemand. Het is dat hij een machtig leger tot zijn beschikking heeft en daarom zie je iedereen voorzichtig doen.
Je begrijpt dat AI geen 'waarheidsmachine' is? Zo'n LLM beweegt met je mee. Als jij hem een gekleurd statement voedt, dan zal hij je daarin grotendeels volgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen statement even door AI gehaald:
[..]
precies waarom ik denk AI de ondergang is van kennis sowieso, maarja goed jij snapt me wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begrijpt dat AI geen 'waarheidsmachine' is? Zo'n LLM beweegt met je mee. Als jij hem een gekleurd statement voedt, dan zal hij je daarin grotendeels volgen.
Ik kan nu een gesprekje voeren met een LLM en hem precies het tegenovergestelde laten beweren.
Dus ik mag toch echt hopen dat je je wijsheden niet toetst aan AI - al zou dat je wereldbeeld wel meteen verklaren.
Oh, dat weet hij wel, dat was precies zijn reactie op een AI bericht dat ik laatst als tegenreactie postte.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je begrijpt dat AI geen 'waarheidsmachine' is? Zo'n LLM beweegt met je mee. Als jij hem een gekleurd statement voedt, dan zal hij je daarin grotendeels volgen.
Ik kan nu een gesprekje voeren met een LLM en hem precies het tegenovergestelde laten beweren.
Dus ik mag toch echt hopen dat je je wijsheden niet toetst aan AI - al zou dat je wereldbeeld wel meteen verklaren.
Stockholm syndroom denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:38 schreef kree het volgende:
ik snap ook hier op fok trouwens niet hoe iemand nog achter Trump kan staan? de man is gewoon niet oke en zeker niet in ons voordeel. gelukkig (ass-ksser) rutte lult het goed voor de EU. net zoals ie ooit bonnetjes vergat en etc.
(ik weet iedereen vergeten, maar ik niet, niet zo goed geheugen had ie., wat dat betreft past ie bij trump )
Maar dat is iedereen vergeten, het punt is dat de hele wereld beter af is als USA trump met zijn MAGA zsm weg is.
ik heb geen idee. en ik zie ook maar wat ik zie, maar snap ook de hele bevolking van USA niet en dat ze dat niet inzien?quote:
Terwijl de fabrieken nog in aanbouw zijn,legt Trump hogere importheffingen op voor buitenlandse auto's...quote:
epicbeardman-modus aan:quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:14 schreef Wantie het volgende:
Iran heeft met raketten en drones schade aangericht bij zeker zestien Amerikaanse bases in het Midden-Oosten, meldt nieuwszender CNN. Volgens onderzoek van CBS heeft Iran tientallen Amerikaanse vliegtuigen vernietigd en loopt de schade in de miljarden dollars
So tired of winning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was mij allemaal weer een waar genoegen vandaag, weer een dagje dat ik meer op FOK heb getypt dan mijn werk laptop.ps, niet te veel nieuws kijken vanavond.
Verder totaal geen doden, geldprinter goes brrrrrrrrr. Als ze het echt slim deden, dan doen ze net alsof ze in oorlog zijn, maar stiekem stoppen ze alles in eigen zakken.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 19:32 schreef epicbeardman het volgende:
Naast TDS's beginnen jullie nu ook een EDS te ontwikkelen, een epicbeardman derangement syndrome.
Toont wel weer aan dat types zoals Wantie je niet wil hebben in de oorlog als buren, die switched zo van anti-Iran onder Biden, naar pro-Iran onder Trump.
Trump kan ze alles laten haten, als morgen Trump in eens Zelensky zal steunen worden ze hier vermoedelijk pro-Putin. En verdenken ze Zelensky van self-enrichment, maar dat is dan geen BNW. Het is machtig prachtig om te zien hoe snel Trump hen gedachten kan laten veranderen.Ik zou je inderdaad niet als buurman willen in de oorlog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was mij allemaal weer een waar genoegen vandaag, weer een dagje dat ik meer op FOK heb getypt dan mijn werk laptop.ps, niet te veel nieuws kijken vanavond.
Verder totaal geen doden, geldprinter goes brrrrrrrrr. Als ze het echt slim deden, dan doen ze net alsof ze in oorlog zijn, maar stiekem stoppen ze alles in eigen zakken.
Jij stond dan vooraan om de dictator te verwelkomen en je buren uit te leveren.
Zoveel is wel duidelijk.zeer vocale Trump hater - VEM2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |