abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220690759
tvp. want had andere gepost in topics elders.

maar we kunnen denk ik concluderen dat trump beetje zijn normale geheugen aan het verliezen is?
Do what you love, love what you do!
pi_220690781
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:45 schreef kree het volgende:
tvp. want had andere gepost in topics elders.

maar we kunnen denk ik concluderen dat trump beetje zijn normale geheugen aan het verliezen is?
Nou, hij meldde trots dat de Oekraïense marinevloot is gezonken _O-

Het gaat niet al te best.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220690784
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, hij meldde trots dat de Oekraïense marinevloot is gezonken _O-

Het gaat niet al te best.
ik poste gister wat van een kritische iemand vanuit USA die die die dingen post op YouTube.

over grote oren van de NASA en de astronauten die er bij staan als show mannetjes. wacht. zoek het op.
pi_220690792
pi_220690796
oke hoe ongelooflijk ik onbegrijpelijk soms ben hier op het forum, ik ben geen wereldleider. maar als je dit toch ziet dan denk je hoe kan zo iemand de leider zijn van de vrije wereld.

het pissed me off btw vooral dat ie dan ook nog over iemand zijn grote oren gaat beginnen en dat ie zijn bs goed kan horen,. WTF man. tis niet alleen disrespectvol naar die mensen en astronauten. maar een idee geeft het van hoe fucking not normal zijn brein werkt.

ik snap niet dat de USA zelf als bevolking er niet veel meer al tegen is.

en wmb zeggen we hele USA gedag met NAVO.

[ Bericht 28% gewijzigd door kree op 01-05-2026 17:01:57 ]
pi_220690862
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:55 schreef kree het volgende:
oke hoe ongelooflijk ik onbegrijpelijk soms ben hier op het forum, ik ben geen wereldleider. maar als je dit toch ziet dan denk je hoe kan zo iemand de leider zijn van de vrije wereld.

het pissed me off btw vooral dat ie dan ook nog over iemand zijn grote oren gaat beginnen en dat ie zijn bs goed kan horen,. WTF man. tis niet alleen disrespectvol naar die mensen en astronauten. maar een idee geeft het van hoe fucking not normal zijn brein werkt.

ik snap niet dat de USA zelf als bevolking er niet veel meer al tegen is.

en wmb zeggen we hele USA gedag met NAVO.
We moeten dat hele VS boycotten, totdat er een normaal iemand daar de scepter zwaait. Je wilt je toch associëren met zo iemand. Het is dat hij een machtig leger tot zijn beschikking heeft en daarom zie je iedereen voorzichtig doen.
pi_220690965
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:06 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
We moeten dat hele VS boycotten, totdat er een normaal iemand daar de scepter zwaait. Je wilt je toch associëren met zo iemand. Het is dat hij een machtig leger tot zijn beschikking heeft en daarom zie je iedereen voorzichtig doen.
dit precies dus, laat ze het maar eens voelen dan, want hoewel de USA denkt dat ze de macht hebben, dat is niet zo helemaal.

maarja de pussy in het EU doen er ook weinig aan en doen (wmb) veel te lief nog.
(ja oke en dat weten we allemaal, ze zitten daar best met alle dikken salarissen enzo van onze tax,. waarom zou je eens je mening keihard geven? echt we worden genaaid door de US sowieso nu. en onze eigen EU
pi_220690974
ik wil het nog relativeren enzo en dat het niet zo slecht is, maar vertel het me hier waarom en waarop dan :)
pi_220690997
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:06 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
eens met je... het enige waar trump naar luistert is naar keiharde statements. je kunt je nog afvragen hebben we de USA wel zo keihard nodig als dat trump beweert? ik denk niet nl.

Ik zie meer banden met canada enzo en andere landen die wel normaal zijn zeg maar.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:48:36 #110
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_220691139
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik heb mijn eigen statement even door AI gehaald:
[..]

Je begrijpt dat AI geen 'waarheidsmachine' is? Zo'n LLM beweegt met je mee. Als jij hem een gekleurd statement voedt, dan zal hij je daarin grotendeels volgen.

Ik kan nu een gesprekje voeren met een LLM en hem precies het tegenovergestelde laten beweren.

Dus ik mag toch echt hopen dat je je wijsheden niet toetst aan AI - al zou dat je wereldbeeld wel meteen verklaren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220691242
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je begrijpt dat AI geen 'waarheidsmachine' is? Zo'n LLM beweegt met je mee. Als jij hem een gekleurd statement voedt, dan zal hij je daarin grotendeels volgen.

Ik kan nu een gesprekje voeren met een LLM en hem precies het tegenovergestelde laten beweren.

Dus ik mag toch echt hopen dat je je wijsheden niet toetst aan AI - al zou dat je wereldbeeld wel meteen verklaren.
precies waarom ik denk AI de ondergang is van kennis sowieso, maarja goed jij snapt me wel.

hoewel eigenlijk is dit weer offtopic.
pi_220691418
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, dat weet hij wel, dat was precies zijn reactie op een AI bericht dat ik laatst als tegenreactie postte.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:37:56 #113
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220691563
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220691565
ik snap ook hier op fok trouwens niet hoe iemand nog achter Trump kan staan? de man is gewoon niet oke en zeker niet in ons voordeel. gelukkig (ass-ksser) rutte lult het goed voor de EU. net zoals ie ooit bonnetjes vergat en etc.

(ik weet iedereen vergeten, maar ik niet, niet zo goed geheugen had ie., wat dat betreft past ie bij trump )

Maar dat is iedereen vergeten, het punt is dat de hele wereld beter af is als USA trump met zijn MAGA zsm weg is.
pi_220691585
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:38 schreef kree het volgende:
ik snap ook hier op fok trouwens niet hoe iemand nog achter Trump kan staan? de man is gewoon niet oke en zeker niet in ons voordeel. gelukkig (ass-ksser) rutte lult het goed voor de EU. net zoals ie ooit bonnetjes vergat en etc.

(ik weet iedereen vergeten, maar ik niet, niet zo goed geheugen had ie., wat dat betreft past ie bij trump )

Maar dat is iedereen vergeten, het punt is dat de hele wereld beter af is als USA trump met zijn MAGA zsm weg is.
Stockholm syndroom denk ik.
pi_220691610
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Stockholm syndroom denk ik.
ik heb geen idee. en ik zie ook maar wat ik zie, maar snap ook de hele bevolking van USA niet en dat ze dat niet inzien?

het lijkt net als op Rusland eigenlijk. van hou volk dom, Hoe de fuck kunnen zoveel miljoenen mensen daar niet denken van we moeten weg met trump want die helpt 'ons' land niet vooruit?

snap het niet.

Naja mss hebben er andere mening over ofzo of zie ik het verkeerd. Maar Daan hoor ik het graag ;)
pi_220691625
het pissed me of trouwens, maar oke, mss zie ik het verkeerd? daarom post ik het hier, als iemand andere mening heeft dan hoor ik het graag en waarom enzo?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:45:27 #118
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_220691638
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220691745
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:45 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Terwijl de fabrieken nog in aanbouw zijn,legt Trump hogere importheffingen op voor buitenlandse auto's...

Kortom, de Amerikaanse consument wordt opnieuw genaaid.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:22:10 #121
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220691944
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220692048
Naast TDS's beginnen jullie nu ook een EDS te ontwikkelen, een epicbeardman derangement syndrome.

Toont wel weer aan dat types zoals Wantie je niet wil hebben in de oorlog als buren, die switched zo van anti-Iran onder Biden, naar pro-Iran onder Trump.

Trump kan ze alles laten haten, als morgen Trump in eens Zelensky zal steunen worden ze hier vermoedelijk pro-Putin. En verdenken ze Zelensky van self-enrichment, maar dat is dan geen BNW. Het is machtig prachtig om te zien hoe snel Trump hen gedachten kan laten veranderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was mij allemaal weer een waar genoegen vandaag, weer een dagje dat ik meer op FOK heb getypt dan mijn werk laptop. _O_ ps, niet te veel nieuws kijken vanavond.

Verder totaal geen doden, geldprinter goes brrrrrrrrr. Als ze het echt slim deden, dan doen ze net alsof ze in oorlog zijn, maar stiekem stoppen ze alles in eigen zakken. :@
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220692568
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:32 schreef epicbeardman het volgende:
Naast TDS's beginnen jullie nu ook een EDS te ontwikkelen, een epicbeardman derangement syndrome.

Toont wel weer aan dat types zoals Wantie je niet wil hebben in de oorlog als buren, die switched zo van anti-Iran onder Biden, naar pro-Iran onder Trump.

Trump kan ze alles laten haten, als morgen Trump in eens Zelensky zal steunen worden ze hier vermoedelijk pro-Putin. En verdenken ze Zelensky van self-enrichment, maar dat is dan geen BNW. Het is machtig prachtig om te zien hoe snel Trump hen gedachten kan laten veranderen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was mij allemaal weer een waar genoegen vandaag, weer een dagje dat ik meer op FOK heb getypt dan mijn werk laptop. _O_ ps, niet te veel nieuws kijken vanavond.

Verder totaal geen doden, geldprinter goes brrrrrrrrr. Als ze het echt slim deden, dan doen ze net alsof ze in oorlog zijn, maar stiekem stoppen ze alles in eigen zakken. :@
Ik zou je inderdaad niet als buurman willen in de oorlog.

Jij stond dan vooraan om de dictator te verwelkomen en je buren uit te leveren.

Zoveel is wel duidelijk.
pi_220692900
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 18:45 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
Handelsbazooka when?
pi_220693733
twitter

twitter

Koekoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo