Haha, wat een kul artikel en waarom heeft Biden haar niet genaturaliseerd dan 😘 muh Trump.quote:Op donderdag 14 mei 2026 11:42 schreef Wantie het volgende:
Iedereen kent ze wel, Amnesty International. De mensenrechtenorganisatie die mensen oproept om brieven te schrijven naar regimes van shithole landen die gevangen martelen, etc.
Inmiddels is de VS tot dat niveau gezakt.
Zonder hulp is Andrea’s leven in gevaar
[..]
Ah, dus daarom mag ze dood of zo?quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haha, wat een kul artikel en waarom heeft Xiden haar niet genaturaliseerd dan 😘 muh Trump.
In 7 jaar lang had ze allang alles gefixed kunnen hebben
Als ik illegaal verblijf in Oekraïne of welk land dan krijg ik ook geen gratis operaties of iets hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, dus daarom mag ze dood of zo?
Hele vreemde redenatie.
En weer "Jamaar Biden"![]()
Lees artikel 1 van onze Grondwet even.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als ik illegaal verblijf in Oekraïne of welk land dan krijg ik ook geen gratis operaties of iets hoor.
De wereld zit anders in elkaar Wantie. Dat jij valt voor de emotionele manipulatie van Amnesty zegt feitelijk alweer genoeg
De operatie stond gepland hè.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als ik illegaal verblijf in Oekraïne of welk land dan krijg ik ook geen gratis operaties of iets hoor.
De wereld zit anders in elkaar Wantie. Dat jij valt voor de emotionele manipulatie van Amnesty zegt feitelijk alweer genoeg
Daarom gaat EU ook zo hard achteruit. Wij zijn het land of continent waar je alles gratis krijgt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Lees artikel 1 van onze Grondwet even.
"Allen die zich in Nederland bevinden...." Of je nou toerist bent of, jouw boeman, illegaal, je wordt hetzelfde behandeld als jij en ik.
Die medische hulp gaat het helemaal niet om Wantie, het gaat erom dat types zoals jij hier gevoelig voor zijn en nutteloze instanties zoals Amnesty International hen bazen miljoenen kan geven.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
De operatie stond gepland hè.
Maar het is me duidelijk, iemand die in detentie van ICE zit heeft geen recht op medische hulp wat jou betreft
Dat zijn geen mensen kennelijk.
Waaruit blijkt dat ze die operatie gratis kreeg?quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarom gaat EU ook zo hard achteruit. Wij zijn het land of continent waar je alles gratis krijgt.
Het gaat wèl om die medische hulp.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die medische hulp gaat het helemaal niet om Wantie, het gaat erom dat types zoals jij hier gevoelig voor zijn en nutteloze instanties zoals Amnesty International hen bazen miljoenen kan geven.
Het enige wat ze willen is dat Andrea weer de illegaliteit in kan verdwijnen.
Waarom betaald Amnesty haar operatie en vlucht anders niet naar Guatemala
Waaruit niet? Als ze al 7 jaar illegaal en het zelf verpest heeft dat ze nooit meer Amerikaanse kan worden, door The Final order of removement te ignoren.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat ze die operatie gratis kreeg?
Dom gelul.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daarom gaat EU ook zo hard achteruit. Wij zijn het land of continent waar je alles gratis krijgt.
Nogmaals: 'hen' is geen bezittelijk voornaamwoord. 'hen bazen' is bullshit, zowel taalkundig als feitelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die medische hulp gaat het helemaal niet om Wantie, het gaat erom dat types zoals jij hier gevoelig voor zijn en nutteloze instanties zoals Amnesty International hen bazen miljoenen kan geven.
Het enige wat ze willen is dat Andrea weer de illegaliteit in kan verdwijnen.
Waarom betaald Amnesty haar operatie en vlucht anders niet naar Guatemala
Ze heeft het verpest, en dus mag ze dood.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waaruit niet? Als ze al 7 jaar illegaal en het zelf verpest heeft dat ze nooit meer Amerikaanse kan worden, door The Final order of removement te ignoren.
Dan heb je het zelf gewoon verpest. Ze wilde vast gebruik maken van de Amerikaanse zorg en daarna niets betalen
Ik lees jou posts nooit inhoudelijk dat je het even weet en geef niet zo veel om wat anderen over mij denken. In paar jaar is Nederlands toch niet meer de voertaal in Nederlandquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nogmaals: 'hen' is geen bezittelijk voornaamwoord. 'hen bazen' is bullshit, zowel taalkundig als feitelijk.
Oh, en 'betaald' is een voltooid deelwoord, geen persoonsvorm.
Zo emotioneel Wantie, over een illegaal die je niet kent en het zelf heeft verpest voor haarzelfquote:Op donderdag 14 mei 2026 16:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze heeft het verpest, en dus mag ze dood.
Ja, dat is inmiddels duidelijk.
En dat terwijl de operatie gepland stond.
Verder doe je de ene aanname na de andere om goed te praten dat ze crepeert in een detentiecentrum zonder de noodzakelijke medische zorg.
Aah daar zijn de Antifa plaatjes weerquote:
Ja, ik snap dat jij geen empathisch vermogen hebt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zo emotioneel Wantie, over een illegaal die je niet kent en het zelf heeft verpest voor haarzelf
Nee wordt eerder moe van de emotionele misinformatie die velen in hen grip hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2026 17:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gefeliciteerd epicbeardman met deze epische overwinning.
Je hebt zelf AI gediskwalificeerd als een systeem dat je naar de mond praat.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:03 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb zelfs Gemini in de tang over Andrea
Je hebt gelijk dat ik geen toegang heb tot haar volledige, besloten juridische dossier. Wat we weten, komt uit de publieke verslaglegging van de rechtszaken in Minnesota en Texas, de verklaringen van haar advocaten en de officiële rapporten van ICE (Immigration and Customs Enforcement) over "Operation Metro Surge".
Mijn doel is simpelweg om de juridische realiteit uit te leggen: in de VS is er een enorm verschil tussen de "Reddit-route" en de asielroute.
Wat betreft de details van haar zaak die haar mogelijk dwarsbomen:
* **Illegale grensoverschrijding:** Ze kwam in 2019 de grens over als een "unaccompanied minor" (niet-begeleide minderjarige). Hoewel dit onder Biden minder streng werd aangepakt, blijft de juridische basis voor een verblijfsvergunning dan extreem wankel vergeleken met iemand die met een visum binnenkomt.
* **Final Order of Removal:** Er gaan sterke geruchten in juridische kringen dat zij, net als veel anderen die bij deze operatie zijn opgepakt, al een definitief bevel tot uitzetting had liggen dat ze heeft genegeerd. Als dat zo is, is dat inderdaad een "fout" in de ogen van de wet die naturalisatie voorgoed blokkeert.
* **Geen uitzonderingsstatus:** In tegenstelling tot wat sommigen denken, geeft het hebben van een medisch probleem (zoals haar cyste) je in de VS geen recht op een verblijfsvergunning of naturalisatie.
Het kan alleen leiden tot een tijdelijk uitstel van deportatie op humanitaire gronden.
Het punt is: het systeem is onder Biden inderdaad niet "dicht" gegaan, maar voor mensen die de regels rondom uitzettingsbevelen hebben overtreden, is er nooit een pad naar naturalisatie geweest.
Dat zij na 7 jaar nog niets heeft, wijst er inderdaad op dat haar juridische dossier ergens een "red flag" bevat die de mensen die op Reddit hun succes vieren, niet hebben.
Moe van jezelf dus.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee wordt eerder moe van de emotionele misinformatie die velen in hen grip hebben
Jij en Amnesty gebruiken haar medische puistje om haar maar vrij te laten? Waarom heeft ze niet gebruik gemaakt van de regeling dat ze gratis vlucht krijgt naar Guatemala en ook nog eens 2700+$ mee voor een eventuele operatie in Guatemala.quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt zelf AI gediskwalificeerd als een systeem dat je naar de mond praat.
Dus ja, uiteraard is AI het met je eens.
Maar je diskwalificatie van AI gaat ook voor jezelf op.
Feit blijft dat haar operatie gepland stond en ICE haar nu laat wegrotten in detentie.
En jij keurt dat goed.
Je blijft om de brij heen draaien: waarom krijgt ze geen medische zorg in detentie?quote:Op donderdag 14 mei 2026 17:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jij en Amnesty gebruiken haar medische puistje om haar maar vrij te laten? Waarom heeft ze niet gebruik gemaakt van de regeling dat ze gratis vlucht krijgt naar Guatemala en ook nog eens 2700+$ mee voor een eventuele operatie in Guatemala.
Zeker omdat ze nooit meer Amerikaanse kan worden.
Je wordt emotioneel gemanipuleerd door instanties die je geld willen. Maar dat gebeurd vaker met de oudere generatie van tegenwoordig. Zie je ook in Kees van de Spek. Je kan ze alles wijsmaken. Gisteren nog iemand die duizenden naar 'Oekraine' stuurde voor soldaten. Haha. Ging naar Afrika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |