Thx.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:39 schreef James1988 het volgende:
Overigens, hier is het persbericht van de Europese Commissie: One journey, one ticket, full rights: Commission simplifies Europe-wide travel booking and train travel
Er zijn natuurlijk al interoperabiliteitsrichtlijnen voor materieel en infra, zoiets kun je voor kaartjes ook afspreken. En kijk naar de luchtvaart, waar je ook één reis kunt boeken via meerdere carriers. Zoiets kun je opzetten binnen de EU, en vervolgens in de verordeningen opnemen dat als je in de EU openbare spoorpersonenvervoerder wil zijn (onder concessie of in open access), je deel moet nemen aan de EU-ticketruimte.quote:Op woensdag 13 mei 2026 12:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik was gewoon oprecht benieuwd wat voor wetgeving maar een vraag stellen is blijkbaar op het internet tegenwoordig slechts een blijk van domheid.
Tja... Keuzes.quote:En ik heb geen Android telefoon.
Het spoor heeft gewoon USB-C nodig.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik begrijp niet dat iemand met jouw niveau niet uit zichzelf kan bedenken dat je standaarden en normeringen gewoon wettelijk vast kan leggen.
Ik dacht meer aan iets wat @b2py misschien begrijptquote:Op donderdag 14 mei 2026 12:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja ik denk dat IBAN opzich een goeie vergelijking is ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |