Ik heb geen idee hoe UTC whatevernogwat zich vertaalt naar min:sec in deze video.quote:
Weet je het zekerquote:Op zondag 10 mei 2026 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan me septyember 3008 herinneren maar daarna...?
Staat rechtsboven?quote:Op zondag 10 mei 2026 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe UTC whatevernogwat zich vertaalt naar min:sec in deze video.
ik zie alleen maar de kameel.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
UTC 9:56 komt de Kameel voorbij en vlak daarvoor andere richting uit de set met 23'ers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Deze zomer waarschijnlijk, zie hier: https://www.seat61.com/news.htmquote:Op maandag 11 mei 2026 01:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hoi,
Weet iemand wellicht wanneer de HST Budapest Keleti-Beograd Centar gaat rijden?
Momenteel moet je via Szeged
Het traject Nis-Sofia gaat zeker ook nog even duren voordat het klaar is. Of Nis-Skopje-Salon (Thessaloniki).![]()
Subotica/Szabadka-Beograd is echt meesterlijk. Supersnel, comfortabel en ook goedkoop.![]()
En nog een vraagje: de spoorlijn Kars-Tblisi (-Baku) ligt er al, maar alleen voor goederenvervoer. Wanneer gaan daar passagierstreinen rijden?
Vraag je dit omdat je er gisteren dingen van hebt gelezen op sociale media? Kwam gisteren toevallig een foto tegen met koersborden van een D trein van Wien naar Beogradquote:Op maandag 11 mei 2026 01:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Hoi,
Weet iemand wellicht wanneer de HST Budapest Keleti-Beograd Centar gaat rijden?
Momenteel moet je via Szeged
Vervelend voor de machinisten, ooggetuigen en brandweermannen die heb schoon moeten maken.quote:Op maandag 11 mei 2026 08:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik zeg overal de waarschuwingslabels weer vanaf en laat het probleem zichzelf maar oplossen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |