Hou toch op met je 'inhoudelijke reactie' gehuil man. Wat jij schrijft is een grote berg aan bagger. Hoe kun je nu stellen dat het de eigen schuld is van Israel hoe van Jodinnen de borsten zijn afgesneden terwijl ze verkracht werden en terwijl ze nog een beetje levend waren in de hens waren gestoken.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, kijk precies wat ik zei.
Dan krijg je een inhoudelijk reactie die je niet kan accepteren en direct valt die groep in een persoonlijke aanval.
Precies wat ik al voorspelde:
´´En ja ik klaag in FB omdat de pro-Israel/(extreem) rechtse kant op FOK! alleen maar op de man kan spelen.
Alleen maar leugens komt verspreiden en anderen antisemiet te noemen.
Vraag je die kant om bewijs? Stilte.´´
Wat was je vraag dan? Je vraag was of de islam een groep was, daar antwoord ik op.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:15 schreef Tengano het volgende:
[..]
En ik had het over de islam en niet over de aanhangers daarvan.
Je verdraait mijn duiding dus, wat nogal gebruikelijk is in jullie wereld.
quote:Op maandag 4 mei 2026 10:49 schreef beefkeek het volgende:
Wat was je vraag dan? Je vraag was of de islam een groep was, daar antwoord ik op.
Het antwoord bevalt je niet dus je verzet de doelpalen, wat gebruikelijk is in jullie wereld.
(Welke wereld val ik onder volgens jou?)
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:11 schreef Tengano het volgende:
Nee freedom wordt pas bereikt als de islam met wortel en tak is uitgeroeid. Want juist vanuit de islam worden joden, christenen en de rest van de mensheid die geen moslim is gehaat en wordt op die mensen neergekeken; en daar blijft het helaas niet bij, sla de kranten er maar op na.
Nogmaals de islam is geen groep.quote:Op zondag 3 mei 2026 09:46 schreef beefkeek het volgende:
Het uitroeien van een hele groep? Daar is een naam voor..
Grappig dat jij en je matties genocide als iets goeds zien. Droevig vooral, maar zo kennen we die contreien weer.
Uhm, misschien moet je mijn reactie nog eens lezen want dat is dus gewoon onzin.quote:Op maandag 4 mei 2026 09:37 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Een inhoudelijke reactie? Het enige wat je zegt is “doe ik niet, doe ik niet, doe ik niet, niet waar, is niet zo, ja maar, Palestijnen onschuldig Israël bad”
Je langspeelplaat is al 2 jaar zo, je zelfreflectie ontstijgt die van een poffertje niet, en ik heb niet de illusie dat iemand iets tegen je kan zeggen waardoor je je eigen gedrag op deze topic reeks gaat reflecteren. Dus blijf vooral heel hard roepen dat je inhoudelijk post, dan ga ik ondertussen verder met genieten van de dag en mijn leven. Succes nog met posten hier.
Nee?quote:Op maandag 4 mei 2026 10:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zit je hier nu gewoon alle terroristische aanslagen op Israel goed te praten?
Ik hou mij liever feitelijk en inhoudelijk.quote:Op maandag 4 mei 2026 10:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou toch op met je 'inhoudelijke reactie' gehuil man. Wat jij schrijft is een grote berg aan bagger. Hoe kun je nu stellen dat het de eigen schuld is van Israel hoe van Jodinnen de borsten zijn afgesneden terwijl ze verkracht werden en terwijl ze nog een beetje levend waren in de hens waren gestoken.
Ik zeg toch helemaal niets over 7 oktober?quote:Hoe kun je nu stellen dat het de eigen schuld is van mensen die scholen in utiliteitshuisjes de granaten naar binnen gegooid kregen?
Hoe kun je nu stellen dat het de eigen schuld is van mensen die gewoon ergens reden, als beesten werden afgemaakt?
Hoe kun je nu stellen dat het de eigen schuld is van mensen terwijl ze naar hun werk gingen, gewoon werden opgeblazen?
Ik praat geen enkel geweld goed, ik praat geen enkele aanslag goed.quote:Je schrijft een mooie verpakking op als 'Vrede is geen geweld. Simpel zat.' en vervolgens is het enige wat je doet alles zo verdraaien dat de Joden en Israel de schuld zijn van alles. Inclusief de bizarre aanslagen die gebeurd zijn in de afgelopen jaren. Niet daargelaten dat je de invloed van moslimterroristische organisaties als hamas hier gewoonweg bagatelliseert en zelfs die organisaties ziet als 'verzet' ipv wat het zijn.
En als je vervolgens in een discussie beland, dan is het de vermoorde onschuld spelen. Iedereen is gek behalve jij.
Wat een stoere praat om je wens tot genocide goed te praten.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nogmaals de islam is geen groep.
De islam is slechts een groep als het jullie op dat moment uitkomt, en dat is dus de doelpalen verzetten.
En voor de duidelijkheid, heb ik geen behoefte aan manipulatieve, gaslighting tacqiyyagebruiken. Dat je het even weet.
Islam valt daarmee dus onder de “godsdienstige” groep. Maar dat begreep je zelf ook wel natuurlijk.quote:Genocide, oftewel volkerenmoord, is het opzettelijk geheel of gedeeltelijk vernietigen van een nationale, etnische, godsdienstige of raciale groep.
quote:Op maandag 4 mei 2026 11:30 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat een stoere praat om je wens tot genocide goed te praten.
Nog maar een keer voor jou, want ik kan me voorstellen dat het lastig bij te houden is. Op de vraag “wat is genocide?”
[..]
Islam valt daarmee dus onder de “godsdienstige” groep. Maar dat begreep je zelf ook wel natuurlijk.
Precies, en omdat het opzettelijk geheel of gedeeltelijk vernietigen van een nationale, etnische, godsdienstige of raciale groep is opgesloten in de islam, moet dit toxische gedachtengoed, (GEDACHTENGOED) (<--- hier staat gedachtengoed) dus met wortel en tak worden uitgeroeid.quote:Genocide, oftewel volkerenmoord, is het opzettelijk geheel of gedeeltelijk vernietigen van een nationale, etnische, godsdienstige of raciale groep.
quote:"gedachtengoed" (vaak geschreven als één woord) betekent in het Nederlands het geheel van ideeën, opvattingen, overtuigingen en denkbeelden van een persoon, groep of tijdperk.
Je kunt het zien als een soort "mentale bagage" of ideologische inhoud. Het gaat dus niet om één losse gedachte, maar om een samenhangend geheel.
Voorbeelden:
"Het gedachtengoed van Karl Marx heeft grote invloed gehad op politieke stromingen."
"Haar gedachtengoed draait om duurzaamheid en sociale gelijkheid."
Kort gezegd: gedachtengoed = alles wat iemand (of een groep) aan ideeën en overtuigingen heeft.
Jij had het niet over gedachtengoed, jij had het over de Islam met wortel en tak uitroeien.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:35 schreef Tengano het volgende:
[..]
[..]
Precies, en omdat het opzettelijk geheel of gedeeltelijk vernietigen van een nationale, etnische, godsdienstige of raciale groep is opgesloten in de islam, moet dit toxische gedachtengoed, (GEDACHTENGOED) (<--- hier staat gedachtengoed) dus met wortel en tak worden uitgeroeid.
Fijn dat we het nu eens zijn.
En je blijft gewoon manipuleren dus. En dat maakt maar weer eens duidelijk dat je dus niet op zoek bent naar de waarheid. Zonde wel.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:36 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Jij had het niet over gedachtengoed, jij had het over de Islam met wortel en tak uitroeien.
Wel fijn dat je inziet dat je eigen post misschien wel een paar stapjes te ver was.
https://dwars.org/flotilla/quote:Jongeren PRO gaan mee met Flotilla naar Gaza: “Niemand is vrij totdat Palestina vrij is”
Waar manipuleer ik? Dit was letterlijk jouw eerdere post:quote:Op maandag 4 mei 2026 11:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
En je blijft gewoon manipuleren dus. En dat maakt maar weer eens duidelijk dat je dus niet op zoek bent naar de waarheid. Zonde wel.
Want de islam is niet meer dan gedachtengoed.
Waar staat hier die nuance die je nu probeert aan te brengen?quote:Nee freedom wordt pas bereikt als de islam met wortel en tak is uitgeroeid. Want juist vanuit de islam worden joden, christenen en de rest van de mensheid die geen moslim is gehaat en wordt op die mensen neergekeken; en daar blijft het helaas niet bij, sla de kranten er maar op na.
Waar staat in God's Naam dat ik het over een groep heb dan? Ik heb het over de islam.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:40 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Waar manipuleer ik? Dit was letterlijk jouw eerdere post:
[..]
Waar staat hier die nuance die je nu probeert aan te brengen?
Wat een semantische discussie is dit. Op de vraag wat is een groep?quote:Op maandag 4 mei 2026 11:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Waar staat in God's Naam dat ik het over een groep heb dan? Ik heb het over de islam.
Komen we dus weer terug bij de eerdere post, de Islam is een groep mensen die hetzelfde geloof aanhangen (dus een gemeenschappelijk kenmerk delen).quote:Een groep is een verzameling van twee of meer individuen, objecten of zaken die met elkaar verbonden zijn, op elkaar reageren of gemeenschappelijke kenmerken delen
Nee, de islam is geen groep mensen. En het laatste wat ik ga doen is hetzelfde wat de islam doet; het oproepen tot het uitmoorden van hele groepen mensen.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:44 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat een semantische discussie is dit. Op de vraag wat is een groep?
[..]
Komen we dus weer terug bij de eerdere post, de Islam is een groep mensen die hetzelfde geloof aanhangen (dus een gemeenschappelijk kenmerk delen).
Dank voor dit woordspelletje. Misschien goed nog eens voor jezelf te evalueren of je er echt niet te hard in ging.
Gelukkig, fijn om te lezen. Misschien moet je die eerdere post dan even aanpassen naar wat je echt bedoelde.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, de islam is geen groep mensen. En het laatste wat ik ga doen is hetzelfde wat de islam doet; het oproepen tot het uitmoorden van hele groepen mensen.
Nee hoor, nergens voor nodig. Misschien dat je het beter begrijpt als ik een ander voorbeeld aan je geef, wellicht valt dan eindelijk het kwartje.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:49 schreef beefkeek het volgende:
Gelukkig, fijn om te lezen. Misschien moet je die eerdere post dan even aanpassen naar wat je echt bedoelde.
Hoe kun je een geloof afschaffen? Wees nou gewoon een vent en zeg “joh, die reactie was wat sterk aangezet, ik heb ‘m genuanceerd, niets aan de hand.”quote:Op maandag 4 mei 2026 11:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee hoor, nergens voor nodig. Misschien dat je het beter begrijpt als ik een ander voorbeeld aan je geef, wellicht valt dan eindelijk het kwartje.
In Nederland waren we niet blij met een aantal "motorclubs" en ik zal daarvan geen specifieke namen noemen, maar je kunt het googelen. Die motorclubs zijn inmiddels verboden en opgeheven.
Maar, en dat zal jou waarschijnlijk verbazen dan, dat is niet gebeurd door alle leden van die motorclubs te fusilleren. Bijzonder he, dat je iets af kunt schaffen zonder dat daar doden bij vallen![]()
En zo bouwen we bijvoorbeeld ook aan een rookvrije generatie, ook goed voor de mensheid bijvoorbeeld. En ik ga je opnieuw verbazen.....dat doen we niet door alle rokers van flatgebouwen af te gooien bijvoorbeeld
![]()
En als je het nou nog niet snapt, kan ik je echt niet verder helpen, sorry.
Zorg jij nou maar gewoon voor jezelf, dan doe ik hetzelfde. Ik heb jouw hulp en aanwijzingen niet nodig.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hoe kun je een geloof afschaffen? Wees nou gewoon een vent en zeg “joh, die reactie was wat sterk aangezet, ik heb ‘m genuanceerd, niets aan de hand.”
Maar hey, laat ook maar.
Een geloof kun je inderdaad niet afschaffen, de mate waarin mensen het kunnen praktiseren en daarmee invloed uitoefenen op de samenleving kun je wel aanpakken.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Hoe kun je een geloof afschaffen? Wees nou gewoon een vent en zeg “joh, die reactie was wat sterk aangezet, ik heb ‘m genuanceerd, niets aan de hand.”
Maar hey, laat ook maar.
Mooi woord, dwingelandij.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar gewoon voor jezelf, dan doe ik hetzelfde. Ik heb jouw hulp en aanwijzingen niet nodig.
Probeer maar iemand anders te manipuleren als je die behoefte toch blijft voelen, of beter nog, ga op zoek waarom je dat zo graag wilt en leer jezelf eens goed kennen door er achter te komen waar jouw dwingelandij eigenlijk vandaan komt.
En hier verraad je jezelf dus. Je hebt inderdaad op een actieve suggestieve manier geprobeerd om mij op andere gedachten te brengen. In goed Nederlands heet dat gewoon manipuleren door mij weg te zetten als iemand die oproept tot genocide.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:10 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Mooi woord, dwingelandij.
Ik ben niet degene die een geloof met wortel en tak wil uitroeien en ben ook niet van plan dat te veranderen, dus jouw advies mag je houden. Wel bedankt voor je aanbod, wordt gewaardeerd.
Duidelijk dat we niet tot elkaar gaan komen. Ach, ik heb het geprobeerd.
Deed je dat maar.quote:Op maandag 4 mei 2026 11:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik hou mij liever feitelijk en inhoudelijk.
In de tussentijd heb ik 0 inhoudelijks van je gezien. Heb er zelf nog om gevraagd ook, maar iedereen krijgt maar 1 ding van je: hypocriet inhoudsloos gejijbak vol slachtofferschap en gehuil.quote:Je kunt wel weer gaan janken en zeuren, maar dit is gewoon onzin wat je nu weer uitkraamt.
Sp3c wilde dat ik het probeerde met je, maar je vervalt altijd weer in diezelfde persoonlijke aanvallen.
Waarom ben je dan aan het bagatelliseren dat ze hier via protestanten en useful idiots voet aan de grond krijgen. Als het echt van jou zou moeten 'VERDWIJNEN' had je je wel anders opgesteld.quote:Maar goed. Ik probeer het nog eens:
NEE, ik praat niets van Hamas goed. Ik keur Hamas NIET goed en ik vind dat Hamas moet VERDWIJNEN.
Je veroordeeld helemaal niks. Je zet alleen het woord neer om het te doen lijken. Voor de rest uit je teksten is 1 ding op te maken: Israel zijn eigen schuld, altijd geweest en overal van.quote:Dat ik de oorzaak van het conflict begrijpen en begrijp wat de oorzaak is waarom Hamas dingen doet zegt nog helemaal niets over of ik het wel of niet goedkeur.
Als iemand dakloos is, geen cent te makken heeft en niets meer kan doen. Die persoon gaat geld stelen.
Begrijp ik het? Ja, ik kan begrijpen dat zo iemand tot die dingen over gaat.
Keer ik het goed? Nee.
Hoe lastig is het om dat verschil te begrijpen?
[..]
Ik zeg toch helemaal niets over 7 oktober?
Ik zege toch helemaal niets over de onschuldige burgers in Israel?
Of sterker nog: Ik VEROORDEELDE 7 oktober. Dus wat klets je nu weer?
[..]
Je kan wel schreeuwen, maakt onze constateringen nog niet minder waar.quote:Ik praat geen enkel geweld goed, ik praat geen enkele aanslag goed.
Vrede is iets voor alles en iedereen.
Westerlingen, Israeliers, Palestijnen, Amerikanen, Chinezen. Noem het maar.
Dus hou toch op met dat soort kansloze aanvallen die op NIETS gebaseerd zijn.
Ik heb het geprobeerd = ik heb geprobeerd een discussie met je te voeren, op een discussieforum.quote:Op maandag 4 mei 2026 12:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
En hier verraad je jezelf dus. Je hebt inderdaad op een actieve suggestieve manier geprobeerd om mij op andere gedachten te brengen. In goed Nederlands heet dat gewoon manipuleren door mij weg te zetten als iemand die oproept tot genocide.
En ik heb van mijn kant niet geprobeerd om jou op andere gedachten te brengen; dat is wat alleen jij zelf kunt doen door over dingen na te denken en je dingen af te vragen, kritisch te zijn op je eigen gedachtengoed, maar het enige wat jij wilt is kritisch op andermans gedachtengoed zijn, iemand te stigmatiseren en iemand vervolgens met jouw gedachtengoed op te dringen.
Vandaar dat jij voor mij in de categorie dwingelant valt.
Dat feiten en inhoud jou niet aanstaan maakt nog niet dat de feiten geen feiten zijn en een inhoudelijke post niet inhoudelijk zou zijn.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Deed je dat maar.
Jouw alternatieve feiten zijn geen feiten. Het zijn verzinsels van een intens zieke geest inmiddels.
[..]
In de tussentijd heb ik 0 inhoudelijks van je gezien. Heb er zelf nog om gevraagd ook, maar iedereen krijgt maar 1 ding van je: hypocriet inhoudsloos gejijbak vol slachtofferschap en gehuil.
Ik zeg helemaal niets over dat Hamas hier een voet aan de grond krijgt?quote:Waarom ben je dan aan het bagatelliseren dat ze hier via protestanten en useful idiots voet aan de grond krijgen. Als het echt van jou zou moeten 'VERDWIJNEN' had je je wel anders opgesteld.
Ah sure joh, ik heb altijd opgeroepen tot vrede. Ik heb altijd Hamas OOK veroordeeld.quote:Je veroordeeld helemaal niks. Je zet alleen het woord neer om het te doen lijken. Voor de rest uit je teksten is 1 ding op te maken: Israel zijn eigen schuld, altijd geweest en overal van.
Jezus, zit er een drol dwars ofzo?quote:Op maandag 4 mei 2026 11:44 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat een semantische discussie is dit. Op de vraag wat is een groep?
[..]
Komen we dus weer terug bij de eerdere post, de Islam is een groep mensen die hetzelfde geloof aanhangen (dus een gemeenschappelijk kenmerk delen).
Dank voor dit woordspelletje. Misschien goed nog eens voor jezelf te evalueren of je er echt niet te hard in ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |