Er is niet eens ruimte.quote:Op maandag 27 april 2026 12:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
Voor de 3e keer ''er mag gedanst worden'' Maar hoe wil je hier op dansen?
Mijn stad is vrij recent geweest, maar lockdown, (2021) weet ook niet of ik was wezen kijken langs de route.quote:Op maandag 27 april 2026 12:45 schreef kree het volgende:
ik vind dit heel leuk, zou willen koning komt weer eens in Katwijk.
Wer bisto is oprecht een goed nummerquote:
Een Piet Kleinequote:Op maandag 27 april 2026 12:55 schreef Zipportal het volgende:
Ik ben vergeten te stempelen.
NOOOOOOOOOOOOOOOOO
Die Levi was een goeie prater. Lol.quote:Op maandag 27 april 2026 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een heerlijke lui daar in het publiek
Komt door de vapesquote:
Die weet denk ik wel wat Delfts doorzakken is.quote:Op maandag 27 april 2026 12:59 schreef StephanL het volgende:
Wijsneus die Alexia
Ariane heeft bolle wangetjes gekregen
Negatiefquote:Op maandag 27 april 2026 13:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit nummer is wel beter dan Neije Dei
heel stuk punten voor hier vanuit Katwijk denk. nicequote:Op maandag 27 april 2026 13:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De Friese sssssssssssssssssssssss sat er al goed in.
Kunnen wat medelanders nog wat van leren.quote:
Hij laat ons nooit meer gaanquote:
Volendammers?quote:Op maandag 27 april 2026 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen wat medelanders nog wat van leren.
Doe mij maar een schutting.quote:Op maandag 27 april 2026 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind De Kast Van Dik Hout beter
Donald Duck god
Kutzooiquote:
Lekker geshopt?quote:
Leuk leuk leuk leukquote:
Dat is Drenthe.quote:
Dat is feitelijk juist, echter zeer populair in het noorden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |