Vergeet ook Hamas in Nederland niet uit te roeien, recht in de kont van hun god.quote:Op dinsdag 28 april 2026 07:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb u naasten lief, daarom bombarderen de vs en israel iran terug naar het stenen tijdperk uit pure liefde van hun god.
Dat is geen Nederlands.quote:Op maandag 27 april 2026 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En hoeveel mooier de wereld dan nog steeds zou zijn.
Kun je Somalië, Ethiopië en Soedan dan ook niet even meenemen?quote:Op maandag 27 april 2026 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dank.
De oplossing is zo simpel
[ afbeelding ]
De marktmanipulatie loopt tegen de vuist der realiteit aan.quote:Op dinsdag 28 april 2026 08:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weinig tot geen nieuws, en inmiddels tikt olie weer de 110 aan...
Ja en dan hebben we ook geen olie zorgen meer, alles duurzame energie.quote:Op dinsdag 28 april 2026 08:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kun je Somalië, Ethiopië en Soedan dan ook niet even meenemen?
De beurzen staan op een absolute recordhoogte maar de wereldeconomie is in de goot? Apartquote:Op dinsdag 28 april 2026 08:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ondertussen heeft al dat winning ervoor gezorgd dat de voorraden precisiewapens van de VS op een 'zorgwekkend' peil zijn beland.
The diminished munitions stockpiles have created a near-term risk. A war against a capable peer competitor like China will consume munitions at greater rates than in this war. Prewar inventories were already insufficient; the levels today will constrain U.S. operations should a future conflict arise.
https://www.csis.org/anal(...)s-iran-war-ceasefire
Kost je je wapens, ettelijke miljarden, duizenden doden, de wereldeconomie in de goot, maar dan heb je wel mooi de libs op bluesky geowned!
Of zo
Het geld klotst tegen de plinten, dat stroomt ergens heen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 08:48 schreef Joppiez het volgende:
[..]
De beurzen staan op een absolute recordhoogte maar de wereldeconomie is in de goot? Apart
Beurzen zeggen niet zoveel over de wereldeconomie.quote:Op dinsdag 28 april 2026 08:48 schreef Joppiez het volgende:
[..]
De beurzen staan op een absolute recordhoogte maar de wereldeconomie is in de goot? Apart
Nog niet natuurlijk. Duurt 6 maanden voordat een plastic fabrikant of chipmaker last gaat krijgen van tekorten.quote:Op dinsdag 28 april 2026 08:48 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Minder plastic, minder chips, minder tokkies in auto's en vliegtuigen, dit gaat de goede kant op met de planeet.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nog niet natuurlijk. Duurt 6 maanden voordat een plastic fabrikant of chipmaker last gaat krijgen van tekorten.
Uh huh, tot jij de nieuwe iphone niet meer kan betalen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder plastic, minder chips, minder tokkies in auto's en vliegtuigen, dit gaat de goede kant op met de planeet.
Ik ontleen een belangrijk deel van mijn identiteit aan het feit dat ik een vouwtelefoon heb. Hoe minder mensen mijn aura kunnen stelen met de nieuwe vouw iPhone hoe beter.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh, tot jij de nieuwe iphone niet meer kan betalen.
Ja maar ook minder MRI scanners bv.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder plastic, minder chips, minder tokkies in auto's en vliegtuigen, dit gaat de goede kant op met de planeet.
Ik ben ook al aan het sparen, want het enige wat je zeker weet is dat alles straks duur wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2026 08:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weinig tot geen nieuws, en inmiddels tikt olie weer de 110 aan...
Beter nu veel olie inslaan en straks duur verkopen aan anderen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben ook al aan het sparen, want het enige wat je zeker weet is dat alles straks duur wordt.
Ik koop nu benzine in voor ¤2,60 en dat verkoop ik straks voor ¤2,00 met 60 cent winst als de crisis voorbij is.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter nu veel olie inslaan en straks duur verkopen aan anderen.
Jij komt er wel.quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik koop nu benzine in voor ¤2,60 en dat verkoop ik straks voor ¤2,00 met 60 cent winst als de crisis voorbij is.
Kerel dan kan je straks wel 5 hele worstenbroodjes kopen van de winst!quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik koop nu benzine in voor ¤2,60 en dat verkoop ik straks voor ¤2,00 met 60 cent winst als de crisis voorbij is.
Dat is 600% winst!quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |