Ik ben benieuwd naar de drukte, veel plezier!quote:Op maandag 27 april 2026 09:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd voor nog een dagje Efteling, benieuwd wat Koningsdag met de drukte doet.
Gisteren was het bijzonder rustig voor een zondag in de vakantie.
Thanks!quote:Op maandag 27 april 2026 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de drukte, veel plezier!
Vrijdag was het ook heel goed te doen voor inderdaad vakantie en het mooie weer.
De Deense niet ?quote:Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef Barreltje het volgende:
ohja koningsdag. ik ging de gemeente bellen.. die namen natuurlijk niet op![]()
Nederlandse natuurlijk..quote:
Hier was de fietsenmaker geopendquote:Op maandag 27 april 2026 11:39 schreef fietsie het volgende:
Ik vind koningsdag maar stom want fiets is stuk, en de fietsenmaker dicht
quote:Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks!
Vandaag is het wel erg druk.
Maar we vermaken ons wel
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |