abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220661349
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 23:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niet op die manier helaas :'(
:'( :*
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 00:46:52 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220661630
Bekijk deze YouTube-video

_O- _O- _O-
537% / 47% van de Amerikanen (afhankelijk van de methode) zal dit ook nog geloven.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 27 april 2026 @ 06:19:20 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220661895
Gefeliciteerd met Willy w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220662359
Goedemorgen :W
Tijd voor nog een dagje Efteling, benieuwd wat Koningsdag met de drukte doet.
Gisteren was het bijzonder rustig voor een zondag in de vakantie.
pi_220662435
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 09:04 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Tijd voor nog een dagje Efteling, benieuwd wat Koningsdag met de drukte doet.
Gisteren was het bijzonder rustig voor een zondag in de vakantie.
Ik ben benieuwd naar de drukte, veel plezier!

Vrijdag was het ook heel goed te doen voor inderdaad vakantie en het mooie weer.
Spoilers!
  maandag 27 april 2026 @ 09:45:04 #56
63722 z80
I fink you freaky
pi_220662735
Morgen.
Eerste bak koffie achter de kiezen. Ton wasgoed draait,
Misschien straks nog met de fiets naar Nijmegen, bij Amazing Oriental langs. Zo niet dan de gft bak weer vullen met braam. Deze is reeds gekortwiekt maar de zooi moet nog weg.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220662780
Mogge!

Fijne Koningsdag allemaal

Vanochtend was het, letterlijk, zwaar wakker worden (ze woont vandaag 13 jaar hier)

We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 09:57:27 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220662805
Mogguh, beetje uitgeslapen, naar de bouwhandel, Genossenschaft en bakker geweest. Nu ontbijt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220663178
Is het al druk in Dokkum?
Bijtijds de tompoucen uit de vriezer, straks verse belegde broodjes halen.
Hopelijk, want niet bijtijds bedacht dat het vandaag Koningsdag is en veel dicht. Daarna tanken en op naar Bieb collega.
Uitgesteld samen naar Koningsdag kijken.

Veel Oranje plezier vandaag w/ Utrecht is al vol, las ik.

Feli Kaatje met je huisgenoot 🎉
pi_220663190
Mogge!
Verkoudheid heeft goed doorgezet. Holtes vol, druk op mn tanden, keelpijn, niesen (wat dan weer pijn doet in holtes en keel) en hoesten (ook weer pijn in keel). Ik hoop dat vandaag het ergste punt is en het vanaf morgen weer weg trekt :Y

Nu lekker op de bank. Als buurbaby wakker wordt ga ik met buurvrouw richting een kindervrijmarkt wat verder weg van het centrum, waar andere buurvrouw en buurmeisje en nog 3 paar buren met kindjes(s) nu al heen gaan. Even eruit is wel lekker, en dan na de lunch lekker dutje op de bank denk ik :+

@Kaatje1 O+

Binnenstad hier was gisteravond al snel vol, het is er eigenlijk altijd voller dan ik prettig vind :+ dus ik kom al jaren niet in de buurt vh centrum op koningsdag.
pi_220663442
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd naar de drukte, veel plezier!

Vrijdag was het ook heel goed te doen voor inderdaad vakantie en het mooie weer.
Thanks!
Vandaag is het wel erg druk.

Maar we vermaken ons wel :D
pi_220663549
Mogguh!

Tv kijken, tussendoor sporten (OMG ik sport op een feestdag :D ) wellicht even de markt over, (uitgestelde) administratie doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 april 2026 @ 11:29:40 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220663608
Fieruljeppende Oranje gespot

En interviews met een prins, dan is je aanheft als NOS-vertegenwoordiger: "Hee!"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 27 april 2026 @ 11:32:24 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220663628
ohja koningsdag. ik ging de gemeente bellen.. die namen natuurlijk niet op :+ :B
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 27 april 2026 @ 11:32:45 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220663633
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef Barreltje het volgende:
ohja koningsdag. ik ging de gemeente bellen.. die namen natuurlijk niet op :+ :B
De Deense niet ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220663698
Ik fietste even heen en weer naar de supermarkt en dat was voorlopig wel genoeg :+ dus ik lig lekker op de bank met Koningsdag op tv. Misschien straks alsnog naar de kindervrijmarkt, misschien niet. Ligt aan of ik even kan slapen zo, denk ik.

Veel plezier @Sarabi!
En alle anderen met plannen ook veel plezier!
  maandag 27 april 2026 @ 11:38:27 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220663699
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:32 schreef fietsie het volgende:

[..]
De Deense niet ?
Nederlandse natuurlijk..
w/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 27 april 2026 @ 11:39:04 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220663710
Ik vind koningsdag maar stom want fiets is stuk, en de fietsenmaker dicht :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 27 april 2026 @ 11:47:18 #69
63722 z80
I fink you freaky
pi_220663803
Inmiddels 14 graden buiten en zon. Dus zonder jas op pad. Als de wasmachine eens op schiet dan kan ik de ton leeg halen en de fiets van stal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 11:53:20 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220663875
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:39 schreef fietsie het volgende:
Ik vind koningsdag maar stom want fiets is stuk, en de fietsenmaker dicht :P
Hier was de fietsenmaker geopend :P Donderdag niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 27 april 2026 @ 11:54:32 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220663891
Prinses billenbroekje steelt wel de show. (niet mijn woorden; puber vond wat van de kledingkeuze :P)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 27 april 2026 @ 12:05:42 #72
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220664046
Zo, lunch zit er op, nu lekker een Siesta
pi_220664116
Moest net zo lachen. Vrouw wilde zo graag Maxima een hand geven maar die liep door, de hand van WA negeerde ze :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_220664409
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Thanks!
Vandaag is het wel erg druk.

Maar we vermaken ons wel :D
[ link | afbeelding ]
_O_

Ik zit in een park vrienden te supporten die pizza's verkopen aan hun wijkgenoten. Wat een hitte, ik zit weg te schroeien hier :o
Spoilers!
pi_220664457
Jammer van de slechte regie tijdens de flashmob.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')