abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220659107
Goed gedaan @Blues _O_

Buurvrouwen hadden ieder vooraf gelijk een pruik uitgezocht.
Duurde even voordat ik het doorhad. En dan eerder omdat zij het vertelden.
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 17:46:25 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220659119
Haarwerk, een pruik draag je met carnaval :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220659183
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 17:46 schreef derLudolf het volgende:
Haarwerk, een pruik draag je met carnaval :P
Je hebt gelijk. Excuus. 💐 Het is haarwerk.

Stomme site stotters. ~O>
  zondag 26 april 2026 @ 18:17:30 #29
63722 z80
I fink you freaky
pi_220659286
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 16:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Naar ook dat t zo pijn doet, raar voelt.
Snap goed dat je daar niet mee naar buiten wilde. Ook rot om te exposen aan/voor kinderen/vrouw?

Ex had na paar kuren ook echt nergens haar meer, wenkbrauwen, armen, benen, schaamhaar.
Maar als man is t mss minder erg.

M. krijgt 3 soorten chemo in 1. Er was zo'n icecap aangeboden, maar ze gaat dat niet doen.
Waarom zou het voor een man anders zijn?
Je uiterlijk en het gevoel van/op je huid veranderd in een paar dagen compleet.
Niet alleen een gladde kop, maar al het haar valt uit. Geen wenkbrauwen en wimpers meer en geen haar op de armen. Je ziet er meteen anders uit.
Daarbij weet direct iedereen dat je aan de chemo. Verstoppen gaat niet meer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 april 2026 @ 18:21:28 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220659292
Bloes :*

Voor morgen nog even mn AWD-kaart verlengd, moest nog even gebeuren :P. Koningsdag kan me toch half gestolen worden. Ik ga voor 20km omgeving De Zilk.

[ Bericht 20% gewijzigd door borisz op 26-04-2026 18:28:48 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220659969
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 16:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Naar ook dat t zo pijn doet, raar voelt.
Snap goed dat je daar niet mee naar buiten wilde. Ook rot om te exposen aan/voor kinderen/vrouw?
Vooral de kinderen vonden het oncomfortabel. Best onhandig, want die muts zat ook best vervelend.
Mijn wenkbrauwen en wimpers gingen pas stom doen toen de kuren allang afgelopen waren.
quote:
M. krijgt 3 soorten chemo in 1. Er was zo'n icecap aangeboden, maar ze gaat dat niet doen.
Ugh, ik had er 2 en dat was al dikke kak.
Mij werd verteld dat die ice cap bij de mijne ook zo'n beetje 3 procent kans had op het gewenste effect.

Het kost ook zoveel extra investering, zo'n ding. Eerder in t zkh zijn, langer blijven, hele tijd oncomfortabel koud tot pijnlijk, risico op stevige hoofdpijn ervan.
Ik snap haar wel :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220659975
:* voor allen die te dicht bij chemo in de buurt gekomen zijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220660000
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 17:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Was er geen hoofdhuidkoeling mogelijk, of is dat inmiddels alweer achterhaald? Dat had m'n ma destijds, 2014, en dat werkte best goed
Werkt niet bij elke chemo even goed dus een ik had een gemene.
Tevens geen zin om zo veel extra te investeren voor zo'n kleine kans op succes.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220660017
Ben er even heel stil van
We have far more in common than that which devides us..
pi_220660226
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben er even heel stil van
Van het chemogebabbel of?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220660336
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 20:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Van het chemogebabbel of?
Van wat jij (en anderen) hebben moeten doorstaan of door moeten gaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220660557
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 19:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vooral de kinderen vonden het oncomfortabel. Best onhandig, want die muts zat ook best vervelend.
Mijn wenkbrauwen en wimpers gingen pas stom doen toen de kuren allang afgelopen waren.
[..]
Ugh, ik had er 2 en dat was al dikke kak.
Mij werd verteld dat die ice cap bij de mijne ook zo'n beetje 3 procent kans had op het gewenste effect.

Het kost ook zoveel extra investering, zo'n ding. Eerder in t zkh zijn, langer blijven, hele tijd oncomfortabel koud tot pijnlijk, risico op stevige hoofdpijn ervan.
Ik snap haar wel :Y
Heb je ook van die bandana's geprobeerd? En hoe is het aangroeien nu?

De kinderen van M. liepen de kamer uit bij dit onderwerp.
pi_220660578
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 18:17 schreef z80 het volgende:

[..]
Waarom zou het voor een man anders zijn?
Je uiterlijk en het gevoel van/op je huid veranderd in een paar dagen compleet.
Niet alleen een gladde kop, maar al het haar valt uit. Geen wenkbrauwen en wimpers meer en geen haar op de armen. Je ziet er meteen anders uit.
Daarbij weet direct iedereen dat je aan de chemo. Verstoppen gaat niet meer.
Omdat er heel veel meer mannen al kaal zijn uit vrije wil, je dat heel vaak ziet.

Wedervraag, niet om vervelend te doen, maar waarom moet je je verstoppen.
pi_220660603
Ik had oranje bossche bollen gekocht. Had toch beter oranje tompoesen kunnen kiezen :P
  zondag 26 april 2026 @ 21:00:07 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_220660648
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 20:52 schreef Blues het volgende:

[..]
Omdat er heel veel meer mannen al kaal zijn uit vrije wil, je dat heel vaak ziet.

Wedervraag, niet om vervelend te doen, maar waarom moet je je verstoppen.
Kaal uit vrije wil is anders dan chemo kaal. Tenzij je in bad gaat met ontharingsmiddel.

Uit ervaringen uit mijn omgeving.
Omdat je niet telkens wil uitleggen wat er aan de hand is. Een zo "normaal" mogelijk leven lijden.
En niet nagekeken worden of bijvoorbeeld met sporten de vraag krijgen of dit wel verantwoord is.
Ja je bent ziek. Maar dat hoeft niet als uithangbord met neon letters boven je hoofd te zweven.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220660770
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 21:00 schreef z80 het volgende:
Maar dat hoeft niet als uithangbord met neon letters boven je hoofd te zweven.
De meeste mensen kijken helemaal niet zo krek. Of in elk geval niet naar een kaal mannenhoofd. Een kaal vrouwenhoofd trekt bekijks, spiegelend kaal of stoppels maakt dan weer niet echt uit (en het bekijks uit zich in negeren. Een haarloze vrouw wordt actief niet-gezien.)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zondag 26 april 2026 @ 21:34:15 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220660797
Dat doet natuurlijk niet af hoe een man zich er bij voelt. Of ie nou bekijks trekt of niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 26 april 2026 @ 21:45:10 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220660851
Hartje onder de riem voor Vanyel.
Ik lees hier nog regelmatig en dan lees ik tussen je soms stoere woorden door hoe je worstelt met wat je overkomen is en de gevolgen daarvan. En dat lijkt me niet meer dan normaal…

Mijn eega heeft 2 keer kanker gehad en heeft 2 keer haar haar compleet verloren na chemo en bestraling. De eerste keer was er nog geen ice cap, de tweede keer wel. Maar die heeft ze toen afgewezen. Wel heeft ze toen een pruik/haarwerk/whatever (who cares??) aangeschaft en die heeft ze een half jaar gedragen, totdat haar eigen haar weer enigszins in een model te krijgen was.
Nu is alles weer zoals voorheen, maar dat heeft na de laatste keer even geduurd.

Zelf ben ik al vanaf mijn 13e vrijwel haarloos, destijds geheel vrijwillig en later min of meer noodgedwongen ook weer, geholpen door de natuur. Ik heb qua haardracht echter nooit een vergelijk gemaakt met mijn eega.
Voor haar was er geen keuze, ik had die keuze wel…
pi_220660871
Voelt niet helemaal oke om door dit onderwerp heen te praten maar het eten was erg geslaagd bij het restaurant in het Efteling Wonder Hotel.
En zeker niet traag, halverwege hebben we zelfs aangegeven dat het iets trager mocht.
Verder waren de porties wel erg groot, dus de volgende keer minder bestellen :+

Ze serveren daar ook Efteling bier (in het park niet) dus die ook voor het eerst kunnen proeven. Zoals verwacht allemansvrienden en niet echt heel bijzonder bier.
pi_220660921
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 21:34 schreef derLudolf het volgende:
Dat doet natuurlijk niet af hoe een man zich er bij voelt. Of ie nou bekijks trekt of niet.
Dat klopt natuurlijk :Y
En het is kut met peren, chemo, en kaalheid.

Maar het idee dat iedereen het ziet zit vooral in het hoofd van de bekekene.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220661217
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 20:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Heb je ook van die bandana's geprobeerd? En hoe is het aangroeien nu?

De kinderen van M. liepen de kamer uit bij dit onderwerp.
Nee, ik had mutsen. Van die dunne sporty dingen met zo min mogelijk textuur. Het begon een paar weken na de chemo weer te groeien en op mijn hoofd was het al heel snel weer net zo'n dikke bos als het was. Alleen 1 stukje wenkbrauw is weggebleven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220661227
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 21:00 schreef z80 het volgende:
En niet nagekeken worden of bijvoorbeeld met sporten de vraag krijgen of dit wel verantwoord is
Ik heb regelmatig chemoënd en al met muts in de sportschool gezeten maar er heeft nooit iemand gevraagd of dat wel verantwoord was. Is dat een ding?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220661236
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nu is alles weer zoals voorheen, maar dat heeft na de laatste keer even geduurd
Dat lijkt me wel kak, dat je van het hele gedoe af bent en dan een hele tijd nog met geen of half haar zit.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220661273
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 22:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee, ik had mutsen. Van die dunne sporty dingen met zo min mogelijk textuur. Het begon een paar weken na de chemo weer te groeien en op mijn hoofd was het al heel snel weer net zo'n dikke bos als het was. Alleen 1 stukje wenkbrauw is weggebleven.
Dat is cool en hip, stukje missing wenkbrauw ;)
pi_220661312
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 23:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat is cool en hip, stukje missing wenkbrauw ;)
Niet op die manier helaas :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')