Je hebt gelijk. Excuus. 💐 Het is haarwerk.quote:Op zondag 26 april 2026 17:46 schreef derLudolf het volgende:
Haarwerk, een pruik draag je met carnaval
Waarom zou het voor een man anders zijn?quote:Op zondag 26 april 2026 16:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Naar ook dat t zo pijn doet, raar voelt.
Snap goed dat je daar niet mee naar buiten wilde. Ook rot om te exposen aan/voor kinderen/vrouw?
Ex had na paar kuren ook echt nergens haar meer, wenkbrauwen, armen, benen, schaamhaar.
Maar als man is t mss minder erg.
M. krijgt 3 soorten chemo in 1. Er was zo'n icecap aangeboden, maar ze gaat dat niet doen.
Vooral de kinderen vonden het oncomfortabel. Best onhandig, want die muts zat ook best vervelend.quote:Op zondag 26 april 2026 16:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Naar ook dat t zo pijn doet, raar voelt.
Snap goed dat je daar niet mee naar buiten wilde. Ook rot om te exposen aan/voor kinderen/vrouw?
Ugh, ik had er 2 en dat was al dikke kak.quote:M. krijgt 3 soorten chemo in 1. Er was zo'n icecap aangeboden, maar ze gaat dat niet doen.
Werkt niet bij elke chemo even goed dus een ik had een gemene.quote:Op zondag 26 april 2026 17:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was er geen hoofdhuidkoeling mogelijk, of is dat inmiddels alweer achterhaald? Dat had m'n ma destijds, 2014, en dat werkte best goed
Van het chemogebabbel of?quote:
Van wat jij (en anderen) hebben moeten doorstaan of door moeten gaan.quote:
Heb je ook van die bandana's geprobeerd? En hoe is het aangroeien nu?quote:Op zondag 26 april 2026 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vooral de kinderen vonden het oncomfortabel. Best onhandig, want die muts zat ook best vervelend.
Mijn wenkbrauwen en wimpers gingen pas stom doen toen de kuren allang afgelopen waren.
[..]
Ugh, ik had er 2 en dat was al dikke kak.
Mij werd verteld dat die ice cap bij de mijne ook zo'n beetje 3 procent kans had op het gewenste effect.
Het kost ook zoveel extra investering, zo'n ding. Eerder in t zkh zijn, langer blijven, hele tijd oncomfortabel koud tot pijnlijk, risico op stevige hoofdpijn ervan.
Ik snap haar wel
Omdat er heel veel meer mannen al kaal zijn uit vrije wil, je dat heel vaak ziet.quote:Op zondag 26 april 2026 18:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom zou het voor een man anders zijn?
Je uiterlijk en het gevoel van/op je huid veranderd in een paar dagen compleet.
Niet alleen een gladde kop, maar al het haar valt uit. Geen wenkbrauwen en wimpers meer en geen haar op de armen. Je ziet er meteen anders uit.
Daarbij weet direct iedereen dat je aan de chemo. Verstoppen gaat niet meer.
Kaal uit vrije wil is anders dan chemo kaal. Tenzij je in bad gaat met ontharingsmiddel.quote:Op zondag 26 april 2026 20:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Omdat er heel veel meer mannen al kaal zijn uit vrije wil, je dat heel vaak ziet.
Wedervraag, niet om vervelend te doen, maar waarom moet je je verstoppen.
De meeste mensen kijken helemaal niet zo krek. Of in elk geval niet naar een kaal mannenhoofd. Een kaal vrouwenhoofd trekt bekijks, spiegelend kaal of stoppels maakt dan weer niet echt uit (en het bekijks uit zich in negeren. Een haarloze vrouw wordt actief niet-gezien.)quote:Op zondag 26 april 2026 21:00 schreef z80 het volgende:
Maar dat hoeft niet als uithangbord met neon letters boven je hoofd te zweven.
Dat klopt natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2026 21:34 schreef derLudolf het volgende:
Dat doet natuurlijk niet af hoe een man zich er bij voelt. Of ie nou bekijks trekt of niet.
Nee, ik had mutsen. Van die dunne sporty dingen met zo min mogelijk textuur. Het begon een paar weken na de chemo weer te groeien en op mijn hoofd was het al heel snel weer net zo'n dikke bos als het was. Alleen 1 stukje wenkbrauw is weggebleven.quote:Op zondag 26 april 2026 20:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je ook van die bandana's geprobeerd? En hoe is het aangroeien nu?
De kinderen van M. liepen de kamer uit bij dit onderwerp.
Ik heb regelmatig chemoënd en al met muts in de sportschool gezeten maar er heeft nooit iemand gevraagd of dat wel verantwoord was. Is dat een ding?quote:Op zondag 26 april 2026 21:00 schreef z80 het volgende:
En niet nagekeken worden of bijvoorbeeld met sporten de vraag krijgen of dit wel verantwoord is
Dat lijkt me wel kak, dat je van het hele gedoe af bent en dan een hele tijd nog met geen of half haar zit.quote:Op zondag 26 april 2026 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nu is alles weer zoals voorheen, maar dat heeft na de laatste keer even geduurd
Dat is cool en hip, stukje missing wenkbrauwquote:Op zondag 26 april 2026 22:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee, ik had mutsen. Van die dunne sporty dingen met zo min mogelijk textuur. Het begon een paar weken na de chemo weer te groeien en op mijn hoofd was het al heel snel weer net zo'n dikke bos als het was. Alleen 1 stukje wenkbrauw is weggebleven.
Niet op die manier helaasquote:Op zondag 26 april 2026 23:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is cool en hip, stukje missing wenkbrauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |