Dat was ik inderdaad al zeker van plan, vooral met dat zwaard die je krijgt nadat je Hornsplitter verslagen hebt.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beste is om je wapen en gear zo snel mogelijk te refinen naar Level 4, en altijd minimaal 30 of 40 stuks gegrild vlees op zak te hebben.
Dan is het gros van de bosses (iig Hernand) prima te doen.
Ik word helemaal lijp van dat kuuuuuuhhhhng-aahhhhh van hunquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
Soms kom je in kampen en zo wat vastgebonden gevangenen tegen, die je een voor een los moet maken met een knop.
Kom er net achter dat als je tegen ze aanloopt ook vrij komen.
Scheelt weer een hoop tijd.
Kukukuuuuu de Koreaanse developers hebben denk ik niet goed nagedacht hoe die geluiden overkomen op niet Koreanen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik word helemaal lijp van dat kuuuuuuhhhhng-aahhhhh van hun
Die godvergeten Forgotten General heeft me net 8 refined palmars gekost, maar ze is doodhoer
[ afbeelding ]
Huidige statsswitch soms m'n gehele outfit voor een miner/foraging build met meerdere +30% ore/forage gears of een chest met 90% extra xp gains. Heb ook een unarmed melee pakje liggen als ik er zin in heb
Die zijn leuk, paar keer van een berg gesprongen op zo'n beestjequote:Op zondag 26 april 2026 00:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was trouwens net aan het verkennen, komt er iemand op een grote rode kip voorbij![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door RaXz op 27-04-2026 01:08:21 ]
quote:Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.
Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?
En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
Heb alle Greymane quests gedaan, geen idee of die duo nodig is voor het triggeren van camp upgrade quests maar zou gewoon alles doen wat ze vragenquote:Op zondag 26 april 2026 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
En nog een vraag: vrij vroeg (relatief gezien, wat is vroeg in deze game) krijg je zo'n quest voor die postkoetsen pipo.
Echter heb ik daar iemand voor nodig die de Engineering skill heeft.
Momenteel heb ik 9 pipos in mijn kamp, en alleen Otto heeft Engineering als 3e skill.
Maar die skill is nog greyed out.
Hoe kom ik aan iemand die die skill wel al heeft?
Gewoon all in gaan. Stoppen ze vask en zien ze ook als winst.quote:Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.
Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?
En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
Ik heb die duo opdracht al 2 weken terug gedaan, zou gewoon alles doen, heb wel het idee dat al die kamp quests er gewoon bij horen ook al heb je niet perse zin in die opdrachten.quote:Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.
Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?
En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
Okee.quote:Op maandag 27 april 2026 12:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb die duo opdracht al 2 weken terug gedaan, zou gewoon alles doen, heb wel het idee dat al die kamp quests er gewoon bij horen ook al heb je niet perse zin in die opdrachten.
Net weer greymanes gevonden, 20 in totaal nu. Eindelijk stomme paardenopdracht voltooid zodat ik door kan met de mainquests.
Ik heb die ook nog steeds open staan, na 123 uur.quote:Op maandag 27 april 2026 19:22 schreef RaXz het volgende:
Ik moet straks 3 potjes duo winnen voor een quest en daar heb ik nu al geen zin in, dat soort dingen doe ik liever tussendoor voor de lol. In RDR2 vond ik de kaartspellen best tof, alleen waren de gambling challenges niet echt leuk.
Nu maar weer verder
Ik ook ja, ik snap sowieso die spelregels niet echt, geen zin om mij er helemaal in te verdiepen, maar het lijkt op poker of zo toch? Daar weet ik vrijwel ook niets van, irritant dat je het gedwongen moet spelen.quote:Op maandag 27 april 2026 19:22 schreef RaXz het volgende:
Ik moet straks 3 potjes duo winnen voor een quest en daar heb ik nu al geen zin in, dat soort dingen doe ik liever tussendoor voor de lol. In RDR2 vond ik de kaartspellen best tof, alleen waren de gambling challenges niet echt leuk.
Nu maar weer verder
Ja Gwent heb ik nog online gespeeld, was wel lollig.quote:Op maandag 27 april 2026 19:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik snap sowieso die spelregels niet echt, geen zin om mij er helemaal in te verdiepen, maar het lijkt op poker of zo toch? Daar weet ik vrijwel ook niets van, irritant dat je het gedwongen moet spelen.
Witcher 3 had het leukste kaartspelletje, dat werd een verslaving in een verslaving, Gwent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |