abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220655022
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 22:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Beste is om je wapen en gear zo snel mogelijk te refinen naar Level 4, en altijd minimaal 30 of 40 stuks gegrild vlees op zak te hebben.

Dan is het gros van de bosses (iig Hernand) prima te doen.
Dat was ik inderdaad al zeker van plan, vooral met dat zwaard die je krijgt nadat je Hornsplitter verslagen hebt.

Het is wel aanlokkelijk om op hard difficulty te spelen, dan kan je een stuk minder gemakkelijk eten bij bosses. Normaal is het een groot vreet festijn en geeft mij toch een stuk minder voldoening om een boss te verslaan.
  Moderator zaterdag 25 april 2026 @ 22:28:42 #52
38824 crew  Droopie
pi_220655039
Oww never mind haha, refinen en eten meenemen..

Dat gaan we morgen op de dag doen, savonds daar even kijken

Tnx :)
Hell To The Liars
pi_220655165
Ik zit nu in een gedeelte van het spel waar Frost Resistance noodzakelijk is, en dat is best kut. Zelfs met een volledige Frost Set kom je nog te kort, dus moet je het constant compenseren met Frost Resistance food. Die missies zijn zwaar irritant.
greetings and salutations
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:14:33 #54
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220655362
Soms kom je in kampen en zo wat vastgebonden gevangenen tegen, die je een voor een los moet maken met een knop.

Kom er net achter dat als je tegen ze aanloopt ook vrij komen.

Scheelt weer een hoop tijd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 25 april 2026 @ 23:45:53 #55
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220655529
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
Soms kom je in kampen en zo wat vastgebonden gevangenen tegen, die je een voor een los moet maken met een knop.

Kom er net achter dat als je tegen ze aanloopt ook vrij komen.

Scheelt weer een hoop tijd.
Ik word helemaal lijp van dat kuuuuuuhhhhng-aahhhhh van hun :r

Die godvergeten Forgotten General heeft me net 8 refined palmars gekost, maar ze is dood *O* hoer



Huidige stats :P switch soms m'n gehele outfit voor een miner/foraging build met meerdere +30% ore/forage gears of een chest met 90% extra xp gains. Heb ook een unarmed melee pakje liggen als ik er zin in heb :@

[ Bericht 9% gewijzigd door Divje op 25-04-2026 23:54:39 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 26 april 2026 @ 00:11:38 #56
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220655691
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 april 2026 23:45 schreef Divje het volgende:

[..]
Ik word helemaal lijp van dat kuuuuuuhhhhng-aahhhhh van hun :r

Die godvergeten Forgotten General heeft me net 8 refined palmars gekost, maar ze is dood *O* hoer

[ afbeelding ]

Huidige stats :P switch soms m'n gehele outfit voor een miner/foraging build met meerdere +30% ore/forage gears of een chest met 90% extra xp gains. Heb ook een unarmed melee pakje liggen als ik er zin in heb :@
Kukukuuuuu de Koreaanse developers hebben denk ik niet goed nagedacht hoe die geluiden overkomen op niet Koreanen. :P
  zondag 26 april 2026 @ 00:11:59 #57
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220655692


Ik was trouwens net aan het verkennen, komt er iemand op een grote rode kip voorbij _O-

  zondag 26 april 2026 @ 00:13:33 #58
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220655701
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 00:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Ik was trouwens net aan het verkennen, komt er iemand op een grote rode kip voorbij _O-

[ afbeelding ]
Die zijn leuk, paar keer van een berg gesprongen op zo'n beestje O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 26 april 2026 @ 21:40:26 #59
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220660830
Ah, enkele tientallen uren geleden al Arboria Castle gevonden en alles in werking gezet, maar er gebeurde niks omdat je perse een quest moet unlocken op een bepaalde manier.

En nu, na alle openstaande Outlaws te hebben gepakt, is ie eindelijk beschikbaar *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 26 april 2026 @ 22:20:35 #60
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220661043
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.

Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?

En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 26 april 2026 @ 22:26:11 #61
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220661079
En nog een vraag: vrij vroeg (relatief gezien, wat is vroeg in deze game :D) krijg je zo'n quest voor die postkoetsen pipo.

Echter heb ik daar iemand voor nodig die de Engineering skill heeft.

Momenteel heb ik 9 pipos in mijn kamp, en alleen Otto heeft Engineering als 3e skill.

Maar die skill is nog greyed out.

Hoe kom ik aan iemand die die skill wel al heeft?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220661438
Voor de grap de difficulty op hard gezet, ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik het weer terug op normal zet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 31% gewijzigd door RaXz op 27-04-2026 01:08:21 ]
pi_220661566
Pff hard is best pittig, dat bewaar ik mooi voor een volgende playthrough.
  maandag 27 april 2026 @ 00:43:01 #64
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220661621
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.

Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?

En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
En nog een vraag: vrij vroeg (relatief gezien, wat is vroeg in deze game :D) krijg je zo'n quest voor die postkoetsen pipo.

Echter heb ik daar iemand voor nodig die de Engineering skill heeft.

Momenteel heb ik 9 pipos in mijn kamp, en alleen Otto heeft Engineering als 3e skill.

Maar die skill is nog greyed out.

Hoe kom ik aan iemand die die skill wel al heeft?
Heb alle Greymane quests gedaan, geen idee of die duo nodig is voor het triggeren van camp upgrade quests maar zou gewoon alles doen wat ze vragen :P Als Marius nieuwe quests heeft om Comrads te vinden zou ik ze sowieso doen.

Ranch en farm is volgens mij de derde camp upgrade. Bij elke upgrade levelen je comrads ook.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 00:44:30 #65
38824 crew  Droopie
pi_220661628
Ik kan niet teveel lezen wat jullie schrijven ivm spoilers.

Maar wat een spel :)
En ik heb iemand die af en toe een beetje adviseert.

Ziet er echt prachtig uit
Hell To The Liars
  Moderator / Redactie FP maandag 27 april 2026 @ 07:41:20 #66
447051 crew  Peejtur
pi_220662058
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.

Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?

En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
Gewoon all in gaan. Stoppen ze vask en zien ze ook als winst.
  maandag 27 april 2026 @ 12:02:47 #67
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220664000
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.

Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?

En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
Ik heb die duo opdracht al 2 weken terug gedaan, zou gewoon alles doen, heb wel het idee dat al die kamp quests er gewoon bij horen ook al heb je niet perse zin in die opdrachten.

Net weer greymanes gevonden, 20 in totaal nu. Eindelijk stomme paardenopdracht voltooid zodat ik door kan met de mainquests.
  maandag 27 april 2026 @ 12:24:17 #68
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220664275
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 12:02 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik heb die duo opdracht al 2 weken terug gedaan, zou gewoon alles doen, heb wel het idee dat al die kamp quests er gewoon bij horen ook al heb je niet perse zin in die opdrachten.

Net weer greymanes gevonden, 20 in totaal nu. Eindelijk stomme paardenopdracht voltooid zodat ik door kan met de mainquests.
Okee.

Heb niet perse geen zin in opdrachten, ik heb gewoon een hekel aan kaartspellen.
In het echt, en dus al helemaal in games.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220667085
Ik moet straks 3 potjes duo winnen voor een quest en daar heb ik nu al geen zin in, dat soort dingen doe ik liever tussendoor voor de lol. In RDR2 vond ik de kaartspellen best tof, alleen waren de gambling challenges niet echt leuk.

Nu maar weer verder :9
  maandag 27 april 2026 @ 19:39:08 #70
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220667205
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 19:22 schreef RaXz het volgende:
Ik moet straks 3 potjes duo winnen voor een quest en daar heb ik nu al geen zin in, dat soort dingen doe ik liever tussendoor voor de lol. In RDR2 vond ik de kaartspellen best tof, alleen waren de gambling challenges niet echt leuk.

Nu maar weer verder :9
Ik heb die ook nog steeds open staan, na 123 uur.

Sterker nog, gisteren pas de laatste 2 Outlaws gepakt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 27 april 2026 @ 19:45:35 #71
511221 Hetekip
Depressief
pi_220667286
Crimson Desert

Is deze al hier gepost?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220667386
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 19:22 schreef RaXz het volgende:
Ik moet straks 3 potjes duo winnen voor een quest en daar heb ik nu al geen zin in, dat soort dingen doe ik liever tussendoor voor de lol. In RDR2 vond ik de kaartspellen best tof, alleen waren de gambling challenges niet echt leuk.

Nu maar weer verder :9
Ik ook ja, ik snap sowieso die spelregels niet echt, geen zin om mij er helemaal in te verdiepen, maar het lijkt op poker of zo toch? Daar weet ik vrijwel ook niets van, irritant dat je het gedwongen moet spelen.

Witcher 3 had het leukste kaartspelletje, dat werd een verslaving in een verslaving, Gwent.
greetings and salutations
  maandag 27 april 2026 @ 20:12:16 #73
511221 Hetekip
Depressief
pi_220667503
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 19:57 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik ook ja, ik snap sowieso die spelregels niet echt, geen zin om mij er helemaal in te verdiepen, maar het lijkt op poker of zo toch? Daar weet ik vrijwel ook niets van, irritant dat je het gedwongen moet spelen.

Witcher 3 had het leukste kaartspelletje, dat werd een verslaving in een verslaving, Gwent.
Ja Gwent heb ik nog online gespeeld, was wel lollig.

Dat spel in Crimson Desert is best kut...

https://github.com/Z-Zen/Duo-CD

Je kan deze html downloaden, die kun je gewoon openen in je browser en op zich is het dan wel makkelijk.



Ik heb hier vies veel geld mee weten te verdienen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 27 april 2026 @ 21:42:56 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220668225
Had al tijden de Expand your Camp mission open staan, maar die gaf geen enkele locatie aan op de map, dus ome Google even geraadpleegd.

Dus nu maar voor de 2e Camp Expansion gaan.

Dat Duo gebeuren blijf ik maar uitstellen :D

Was stiekem bang dat de kamp upgrade achter die quest verborgen zat, maar gelukkig niet *O*


En intussen 211 inventory.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 27 april 2026 @ 22:48:16 #75
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220668692
Je komt soms ineens dingen tegen die je nooit had verwacht, ik heb het maar in een spoiler gestopt voor de mensen die de glittergleuf nog niet hadden gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')