Dat was ik inderdaad al zeker van plan, vooral met dat zwaard die je krijgt nadat je Hornsplitter verslagen hebt.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beste is om je wapen en gear zo snel mogelijk te refinen naar Level 4, en altijd minimaal 30 of 40 stuks gegrild vlees op zak te hebben.
Dan is het gros van de bosses (iig Hernand) prima te doen.
Ik word helemaal lijp van dat kuuuuuuhhhhng-aahhhhh van hunquote:Op zaterdag 25 april 2026 23:14 schreef StateOfMind het volgende:
Soms kom je in kampen en zo wat vastgebonden gevangenen tegen, die je een voor een los moet maken met een knop.
Kom er net achter dat als je tegen ze aanloopt ook vrij komen.
Scheelt weer een hoop tijd.
Kukukuuuuu de Koreaanse developers hebben denk ik niet goed nagedacht hoe die geluiden overkomen op niet Koreanen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 23:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik word helemaal lijp van dat kuuuuuuhhhhng-aahhhhh van hun
Die godvergeten Forgotten General heeft me net 8 refined palmars gekost, maar ze is doodhoer
[ afbeelding ]
Huidige statsswitch soms m'n gehele outfit voor een miner/foraging build met meerdere +30% ore/forage gears of een chest met 90% extra xp gains. Heb ook een unarmed melee pakje liggen als ik er zin in heb
Die zijn leuk, paar keer van een berg gesprongen op zo'n beestjequote:Op zondag 26 april 2026 00:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was trouwens net aan het verkennen, komt er iemand op een grote rode kip voorbij![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door RaXz op 27-04-2026 01:08:21 ]
quote:Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.
Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?
En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
Heb alle Greymane quests gedaan, geen idee of die duo nodig is voor het triggeren van camp upgrade quests maar zou gewoon alles doen wat ze vragenquote:Op zondag 26 april 2026 22:26 schreef StateOfMind het volgende:
En nog een vraag: vrij vroeg (relatief gezien, wat is vroeg in deze game) krijg je zo'n quest voor die postkoetsen pipo.
Echter heb ik daar iemand voor nodig die de Engineering skill heeft.
Momenteel heb ik 9 pipos in mijn kamp, en alleen Otto heeft Engineering als 3e skill.
Maar die skill is nog greyed out.
Hoe kom ik aan iemand die die skill wel al heeft?
Gewoon all in gaan. Stoppen ze vask en zien ze ook als winst.quote:Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.
Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?
En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
Ik heb die duo opdracht al 2 weken terug gedaan, zou gewoon alles doen, heb wel het idee dat al die kamp quests er gewoon bij horen ook al heb je niet perse zin in die opdrachten.quote:Op zondag 26 april 2026 22:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb qua Greymane quests oa 2 quests open staan in de herberg, een waarbij je de skills van een gokker moet waarnemen, waarbij je zo'n kaartspel moet spelen en winnen (Duo heet dat meen ik), en nog een.
Zijn die quests perse noodzakelijk om je kamp uit te breiden of kun je die overslaan?
En hoe/wanneer kan ik gaan farmen in het kamp?
Heb zojuist de Vertilizer verkregen.
Okee.quote:Op maandag 27 april 2026 12:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb die duo opdracht al 2 weken terug gedaan, zou gewoon alles doen, heb wel het idee dat al die kamp quests er gewoon bij horen ook al heb je niet perse zin in die opdrachten.
Net weer greymanes gevonden, 20 in totaal nu. Eindelijk stomme paardenopdracht voltooid zodat ik door kan met de mainquests.
Ik heb die ook nog steeds open staan, na 123 uur.quote:Op maandag 27 april 2026 19:22 schreef RaXz het volgende:
Ik moet straks 3 potjes duo winnen voor een quest en daar heb ik nu al geen zin in, dat soort dingen doe ik liever tussendoor voor de lol. In RDR2 vond ik de kaartspellen best tof, alleen waren de gambling challenges niet echt leuk.
Nu maar weer verder
Ik ook ja, ik snap sowieso die spelregels niet echt, geen zin om mij er helemaal in te verdiepen, maar het lijkt op poker of zo toch? Daar weet ik vrijwel ook niets van, irritant dat je het gedwongen moet spelen.quote:Op maandag 27 april 2026 19:22 schreef RaXz het volgende:
Ik moet straks 3 potjes duo winnen voor een quest en daar heb ik nu al geen zin in, dat soort dingen doe ik liever tussendoor voor de lol. In RDR2 vond ik de kaartspellen best tof, alleen waren de gambling challenges niet echt leuk.
Nu maar weer verder
Ja Gwent heb ik nog online gespeeld, was wel lollig.quote:Op maandag 27 april 2026 19:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik snap sowieso die spelregels niet echt, geen zin om mij er helemaal in te verdiepen, maar het lijkt op poker of zo toch? Daar weet ik vrijwel ook niets van, irritant dat je het gedwongen moet spelen.
Witcher 3 had het leukste kaartspelletje, dat werd een verslaving in een verslaving, Gwent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2026 22:48 schreef Momo het volgende:
Je komt soms ineens dingen tegen die je nooit had verwacht, ik heb het maar in een spoiler gestopt voor de mensen die de glittergleuf nog niet hadden gezien.Nog niet gezien, toch gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik heb het geprobeerd maar Gwent kon mij nooit zo boeien, ik vond het ook niet echt in het spel passen. Dice poker in Witcher 2 speelde ik wel een stuk meer, dat is meer zoals Farkle in Kingdom Come Deliverance. Het haalt mij nogal uit het spel wanneer je een Geralt Gwent card hebt, of een ander karakter, het is net iets te gamey voor mij.quote:Op maandag 27 april 2026 19:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik snap sowieso die spelregels niet echt, geen zin om mij er helemaal in te verdiepen, maar het lijkt op poker of zo toch? Daar weet ik vrijwel ook niets van, irritant dat je het gedwongen moet spelen.
Witcher 3 had het leukste kaartspelletje, dat werd een verslaving in een verslaving, Gwent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ontdekt
En nog genoeg lege plekken in Hernand
En van de totale map heb ik denk ik pas 1/4 unfogged
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Echt hequote:Op dinsdag 28 april 2026 00:02 schreef RaXz het volgende:
Ik ben in het begin al een aantal dingen tegengekomen die ik compleet had gemist toen ik de game voor het eerst speelde.
Maar hoe kom je aan de benodigdheden voor die spear bv? Kun je die kopen of is het vooral looten?quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:
Weinig gespeeld afgelopen tijd maar afgel. zaterdag nog wat meters gemaakt, vooral met Kuku items. Ik heb nu volledig geüpgraded:
- Kuku Flame Spear
- Kuku Bizmuth Spear
- Kuku Lightning Spear
Probeer een vergelijk te maken maar ze zijn alle 3 eigenlijk heel goed. Als ik m'n volledig geüpgraded Ancient Woodpole ernaast leg (met Destruct III x3, Swift III x3) merk ik in de praktijk maar weinig verschil... Helaas is er nog geen damage numbers mod beschikbaar.
Kuku Breeze Step boots zijn ook erg fijn, eindelijk een double jump die de moeite waard is.
Welke speer? Ik benoem 4 speren in het bericht dat je quotequote:Op dinsdag 28 april 2026 10:40 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan de benodigdheden voor die spear bv? Kun je die kopen of is het vooral looten?
Delysiaquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
En waar vind je die batteries en electrical components?
Ah, daar ben ik nog laaaaaang nietquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Delysia
Cogwheels en batteries zijn ook te looten in bandit camps overal maar die zie je niet terug in je inventory.
Waar komen die dan wel?quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik nog laaaaaang niet
Die cogwheels kom ik wel een tegen en pak ik altijd wel op, want dat is zo specifiek dat het ongetwijfeld ergens goed voor is.
En nu je het zegt, die zie ik idd niet in de inventory staan 😱
Batterijen nog nul gezien.
Batteries, lubricant en cogwheels vallen om onverklaarbare reden weer onder een apart inventarissysteem. Je kunt de aantallen in je bezit bekijken door het Kuku Pot crafting menu te openen bij Grimnir of door in je Kuku Pot (of equivalent) te kijken (zie aantallen rechtsboven):quote:
Wat @2dope zegtquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee
Dat weet onze Crimson Desert webcare ongetwijfeld @:Divje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |