quote:Op maandag 1 juni 2026 10:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oeh Young And Beautiful op 2. Die komt ook zo mooi uit in Baz Luhrmann's The Great Gatsbypareltje voor de T2000 zwijnen
quote:Op zondag 31 mei 2026 16:07 schreef Cassa95 het volgende:
Als ze bij Radio 2 toch eens wisten waar fans van Lana Del Rey graag naar luisteren..Wel een beetje raar dat Venice Bitch niet eens de top-25 haaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zondag 31 mei 2026 16:07 schreef Cassa95 het volgende:
Als ze bij Radio 2 toch eens wisten waar fans van Lana Del Rey graag naar luisteren..Pleur die hele top-5 maar in de lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de stemlijst ja. In de lijst zelf, nou nee.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pleur die hele top-5 maar in de lijst.
Het is een mooie plek 49 voor Venice Bitch, inclusief releases van dit jaar dus niet eens top 50quote:Op vrijdag 5 juni 2026 01:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wel een beetje raar dat Venice Bitch niet eens de top-25 haalt
Een track van 9,5 minuut is weinig Spotify proofquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:49 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Het is een mooie plek 49 voor Venice Bitch, inclusief releases van dit jaar dus niet eens top 50
Reclame op 4.25 op je free account, lekker man.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Een track van 9,5 minuut is weinig Spotify proof
Uhm.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.parool.nl/kun(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik hoop dat er een actie op gang komt om Ik Ben Een Kerstbal in de Top 2000 te krijgen
Dan doen we wel een pindakaasvloer in het café of we laten het dit jaar presenteren door hondenquote:
Of een grote drol in het Top 2000-cafequote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan doen we wel een pindakaasvloer in het café of we laten het dit jaar presenteren door honden
Iedere dag tussen 16.00 en 18.00, al jaren.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of een grote drol in het Top 2000-cafe
Hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:46 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Iedere dag tussen 16.00 en 18.00, al jaren.
Ik verwacht een boost voor de nummers van Muse.quote:Muse staat op 29 & 30 november 2026 in Ziggo Dome, Amsterdam!
Wilde dit ook net posten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 22:02 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik verwacht een boost voor de nummers van Muse.
Zou mooi zijn als die erin komt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wilde dit ook net posten.
Ik ga rond die tijd ook nog eens proberen te lobbyen voor New Born. Ooit zal het toch lukken zou je zeggen.
Na afgelopen jaar zou ik zeggen dat je dan beter af bent als je lobbyt bij de fans dan bij R2. Als je kijkt naar dat kampvuurliedje van Marcel en Spike, of naar dat clublied van Chappell. Voorheen zou ik altijd gezegd hebben dat keuzelijst koning is. Maar als je de fans goed mobiliseert, ben je misschien beter af.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wilde dit ook net posten.
Ik ga rond die tijd ook nog eens proberen te lobbyen voor New Born. Ooit zal het toch lukken zou je zeggen.
Mogen er wel een paar Muse uit dan. Beginnen er dan wel veel te wordenquote:
Ga hem niet missen bij de top 2000quote:Op maandag 22 juni 2026 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Geen Roodbeen meer met de top2000
Radio 2-dj’s Jan Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte volgen Gordon en Froukje op bij Radio 10
https://www.ad.nl/show/ra(...)j-radio-10~a11d8958/
JW wel Jeroen totaal niet.quote:
beiden wel ok, maar ook weer niet zo bijzonder dat ik ze ga missenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |