Grove onderschatting van de beroepsknuffelaars.quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het doet er niet toe wat haar favoriete liedje was, aangezien ze is overleden in april en niet in november.
Cynisch, edoch waar..quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het doet er niet toe wat haar favoriete liedje was, aangezien ze is overleden in april en niet in november.
Ik snap de andere fans ook niet. Ken me behoorlijk goed vinden in deze motivatie. Al zou deze bij mij stukken lager staan.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
1131.5 Radiohead - Let Down
Nog een nummertje en dan is de top 10 bekend van mijn eigen countdown aan de beurt. Ik dacht eigenlijk nu al, maar ik had een foutje gemaakt en had nog een nummer meer over dan ik dacht. Dat was deze Let Down van Radiohead, maar die staat hier wel ongeveer goed. Een prima song van Radiohead, een warm bad zelfs. Maar ze hebben er ook minimaal 30 betere en de hosanna van de fans snap ik dan ook niet zo goed. Met dank aan de bekende videoplatforms is dit anno 2025 toch wel een serieuze Radiohead-klepper, kwam dit op de keuzelijst en haalt het nu makkelijk dit lijstje. 8e hoogste binnenkomer zelfs op plek 460, ik vin dat wel heel hoog. Maar ja, de mensen lopen nu eenmaal weg met elke kreun van Thom op OK Computer. Goeie plaat hoor, maar niet eens de beste van Radiohead zelf. En dan is dit ook gewoon maar een middelmatig nummer op die plaat. Dat is in Top 2000-perspectief nog steeds dikke prima trouwens, want Radiohead is gewoon een geweldig goede band. We noteren deze tussen At Last en These Boots Are Made For Walkin'
Whole lotta Rosie, Don't fear the reaper, A forestquote:Op maandag 27 april 2026 15:47 schreef Tussle266 het volgende:
Wel zin in die albumversieavond vanavond. Maar Hakkert zal Marco wel draaien dus we zullen zien hoelang de lol duurt. Ik vraag me wel regelmatig af welke albumversies we eigenlijk nog nodig hebben aan het eind van het jaar.
Dan is het wel gelijk afgehamerd want hier is geen woord aan gelogen.quote:Op maandag 27 april 2026 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Whole lotta Rosie, Don't fear the reaper, A forest
Doe I feel love er nog maar bijquote:Op maandag 27 april 2026 16:42 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan is het wel gelijk afgehamerd want hier is geen woord aan gelogen.
Long way to the topquote:Op maandag 27 april 2026 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe I feel love er nog maar bij
Deze had ik juist vrij laag. Goed gezongen maar saaaai.quote:Op maandag 27 april 2026 16:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
1118,5 Gracie Abrams - That's So True
Nouja, hierna dan toch écht de top 10. Daarvan staan er 9 bij de bovenste 1000, dus naast deze is er nog eentje die dit niet redt. Het is inmiddels echt wel een feest van altrock en populaire popmeisjes. Gracie mocht het voorprogramma verzorgen van Taylor Swift in 2024 en als je de Swifties meekrijgt, dan heb je tegenwoordig al snel succes. Net als Taylor (en ook Ed Sheeran) werkte Gracie samen met Aaron Dessner, iets wat ze ook al bij een eerder album deed. De gitarist van The National staat zo stiekem toch al wel een paar deelnames in de Top 2000. Dit is denk ik wel zijn grootste hit geweest. Zo hitgevoelig was het eerder ook niet met Aaron als producer, maar ik vind het wel terecht, dit is gewoon een heerlijke aanstekelijke popsong. De zingende dames waren nog nooit zo sterk als nu. Terecht in de lijst en binnen op 1062. Ik weet niet of Gracie permanent deelneemster gaat zijn, ik denk het eigenlijk niet. Maar de komende 3, 4 jaar zal ze wel blijven plakken. Tussen I Want to Break Free en Down Under in mijn lijst en dat zal ik persoonlijk verdedigen, want dit is gewoon een hele sterke popsong. Al snap ik wel dat de Top 2000-status misschien wat overdreven is. Uiteindelijk was het volgens Nederland ook wel gewoon de 24e binnenkomer. Niet slecht.
Hakkert leest mee.quote:Op maandag 27 april 2026 18:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe I feel love er nog maar bij
Als die Nirvana-tourgeruchten straks waar blijken, kan je dan bij Polymarket inzetten of hij het beter of minder dan Rikki gaat doen, denk jij?quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
zijn zangstukjes vind ik toch ruim minder
Ik gun je een voltooid leven, maar dit gaat echt nooit week 53 halen, tenzij ze alle 3 gaan hemelen dit jaarquote:Op dinsdag 28 april 2026 19:10 schreef Tussle266 het volgende:
Ruud heeft Turn The Lights Off gedraaid. Het spel is op de wagen. Ik ga vast uitzoeken hoeveel cryptogrammen ik in 2.48 gepropt krijg!
Zelfs dan nog niet. Niemand kent die mensen. Maar ik vond dit gewoon erg grappig, dat het ineens op 2 voorbijkwam vandaag. Een paar weken geleden was er wel een flinke Xi-hype dankzij Draper Daniëls, maar die was bij lange na niet groot genoeg.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik gun je een voltooid leven, maar dit gaat echt nooit week 53 halen, tenzij ze alle 3 gaan hemelen dit jaar
Die rechtenkwestie die openlijk wordt uitgevochten, bijvoorbeeld. Of het feit dat die hype met Jon Hamm eigenlijk om de derde versie van dit nummer draait (dus niet deze die ervan profiteert en niet de originele van Jos de huisschilder die vooralsnog zijn banksaldo alleen maar ziet dalen) en dat de kinderen van Xi hem dan nog verkeerdom uitleggen ook. Dat alle betrokkenen Jus, Jos, Jon of Jan heten. Dat het een speedgarageliedje is, terwijl speedgarage al 30 jaar dood en begraven is. Dat... Dat... Dat... nou ja, je snapt het punt. Ik had hier wel 100 cryptogrammen van kunnen maken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |