Dat is vooral een select rechts clubje ontstaan uit linkse armoede en theedrinkerij, geen strak plan.quote:
Iran gaat de VS sowieso al niet aanvallen lol.quote:Op maandag 27 april 2026 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een regime change zal er ook geen reden meer zijn voor Iran om Israël en New York te willen vernietigen, zal de drang naar een kernwapen stoppen en vervolgens zullen ze de wereld ook niet meer economisch willen gijzelen.
Je weet dat Libanon gegijzeld is door Hamas en Iran?quote:Op maandag 27 april 2026 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
En dus mogen ze zomaar een land binnen vallen en grond afpakken en hele dorpen en steden al dan niet incluis burgers naar de tering schieten.
Netanyahu is een oorlogsmisdadiger en zou gestopt moeten worden.
Maar dat doet niemand, want stel je geeft een beetje kritiek op de Joden. Oei oei oei! Vuile nazi!!
Door Israel bedoel je.quote:Op maandag 27 april 2026 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat Libanon gegijzeld is door Hamas en Iran?
Je weet ook dat die burgers daar er weinig mee van doen hebben?quote:Op maandag 27 april 2026 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat Libanon gegijzeld is door Hamas en Iran?
Lezen en kennis vergaren maakt je een rijker en leuker mens.quote:Op maandag 27 april 2026 10:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Je weet ook dat die burgers daar er weinig mee van doen hebben?
Ik was het destijds volledig oneens met de uitspraken van Piri, dat we geen wapens en onderdelen voor wapens meer aan Israël zouden moeten leveren.quote:Op maandag 27 april 2026 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
En dus mogen ze zomaar een land binnen vallen en grond afpakken en hele dorpen en steden al dan niet incluis burgers naar de tering schieten.
Maar dat doet niemand, want stel je geeft een beetje kritiek op de Joden. Oei oei oei! Vuile nazi!!
Die grond afpakken ben ik het ook niet zo mee eens, hopelijk is dat tijdelijk, maar Libanon zelf doet weinig tot niets aan de terroristen op hun grondgebied en Israel wordt wel bestookt met raketten vanuit dat gebied.quote:Op maandag 27 april 2026 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerste zin van je link:quote:Op maandag 27 april 2026 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lezen en kennis vergaren maakt je een rijker en leuker mens.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zuidelijk_Libanon
Doei! Niet gelezen.quote:Er wordt getwijfeld aan de juistheid van een of meer onderdelen van dit artikel.
De olieprijs is weer verder aan het stijgen, mogelijk gaan de recordprijs van 2022 doorbrekenquote:
Heb je ook een fatsoenlijke bron, want hier kan niemand wat mee, dat snap jij zelf ook vastquote:Opgegeven reden: Dit artikel reflecteert de visie van één enkele bewerker, zonder vermelding van enige bron.
Het is in ieder geval heel wat zinniger dan je eigen antisemitische waanbeelden.quote:Op maandag 27 april 2026 10:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Eerste zin van je link:
[..]
Doei! Niet gelezen.
Lol Israël heeft er al grote moeite mee. Hoe moet dat zielige legertje van Libanon, Hezbollah overmeesteren?quote:Op maandag 27 april 2026 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die grond afpakken ben ik het ook niet zo mee eens, hopelijk is dat tijdelijk, maar Libanon zelf doet weinig tot niets aan de terroristen op hun grondgebied en Israel wordt wel bestookt met raketten vanuit dat gebied.
Hezbollah hun gang laten gaan, kan toch ook niet?
Dus maar niets doen en wegkijken met terroristen op je grondgebied, dan vraag je ook om een invasie.quote:Op maandag 27 april 2026 11:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Lol Israël heeft er al grote moeite mee. Hoe moet dat zielige legertje van Libanon, Hezbollah overmeesteren?
'So much orange. It's the best'quote:Op maandag 27 april 2026 11:26 schreef kree het volgende:
trump zou live moeten kijken hoe wij vieren onze koning enzo.
Niemand zou klagen als Israel iets aan terroristen zou doen.quote:Op maandag 27 april 2026 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus maar niets doen en wegkijken met terroristen op je grondgebied, dan vraag je ook om een invasie.
Correct. Israël mag inderdaad een Hezbollah bestrijden in het Zuiden van Libanon. Had jij verwacht dat er niets zou worden gedaan dan? Je kunt niet verwachten dat landen leven met zulke terreurgroeperingen net over de grens die als openlijk doel hebben de vernietiging van dat land. Als je dan moeilijk gaat doen over het aanpakken van zulke terreurgroeperingen, dan vorm je zelf het probleem. Je zoekt het probleem niet bij de daders, maar bij de slachtoffers.quote:Op maandag 27 april 2026 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad, 'never again'. Daarom weg met Hamas, Hezbollah, Houthi's en het Iraanse regime en de Palestijnse samenleving grondig deradicaliseren. Anders blijft er altijd een hoop bestaan bij zulke partijen op 'someday again'.quote:
Maar ik begijp dat je gewoon bewust over het landjepik heen leest?quote:Op maandag 27 april 2026 11:52 schreef HowardRoark het volgende:
Correct. Israël mag inderdaad een Hezbollah bestrijden in het Zuiden van Libanon.
Hoe moeten zij ooit in staat zijn om instituties op te bouwen die er iets aan kunnen doen als ze om de haverklap de vernieling in worden gebombardeerd?quote:Op maandag 27 april 2026 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die grond afpakken ben ik het ook niet zo mee eens, hopelijk is dat tijdelijk, maar Libanon zelf doet weinig tot niets aan de terroristen op hun grondgebied en Israel wordt wel bestookt met raketten vanuit dat gebied.
Hezbollah hun gang laten gaan, kan toch ook niet?
Israël is omringd door de hater Iranquote:Op maandag 27 april 2026 11:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ik begijp dat je gewoon bewust over het landjepik heen leest?
Welk land wordt er 'gepikt' dan?quote:Op maandag 27 april 2026 11:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ik begijp dat je gewoon bewust over het landjepik heen leest?
Ow, laat me raden, Israel zegt nergens dat ze landjepik doen, derhalve doen ze niet aan landjepik?quote:Op maandag 27 april 2026 12:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welk land wordt er 'gepikt' dan?
Stukje bufferzone.quote:Op maandag 27 april 2026 12:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, laat me raden, Israel zegt nergens dat ze landjepik doen, derhalve doen ze niet aan landjepik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |