abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:47:16 #201
136 V.
Like tears in rain...
pi_220674560
Ik herhaal:

Je levert nolens volens een kamer niet op en gaat vervolgens middelvingers tegen videoschermpjes doen en bijna een puffer nodig hebben?
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:49:13 #202
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220674590
Steffi en Gregor hebben trouwens minder budget (28%) over dan bijvoorbeeld Sonja en Hendrik (33%). Terwijl ze kennelijk alles zelf doen... 8)7 Zal wel door de schoonmoeder van Steffi komen... :P

Dat komt bovendien behoorlijk dicht in de buurt van het resterende budget van Silvio en Bianca (21%)

Lottie en Frank daarentegen: 41% ^O^ en Marloes en Patrick toch maar mooi 36%

[ Bericht 14% gewijzigd door RobertoCarlos op 28-04-2026 22:03:51 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 28 april 2026 @ 21:50:24 #203
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220674605
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:47 schreef V. het volgende:
Ik herhaal:

Je levert nolens volens een kamer niet op en gaat vervolgens middelvingers tegen videoschermpjes doen en bijna een puffer nodig hebben?
En je gaat gewoon een hele avond uit eten en relaxen kort voor de oplevering en je doet quasi-cool alsof je het prima vindt dat je niet gaat winnen... :P
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220674618
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
En je gaat gewoon een hele avond uit eten en relaxen kort voor de oplevering en je doet quasi-cool alsof je het prima vindt dat je niet gaat winnen... :P
Met een of andere smoes dat het aan de ruimte ligt. Maar Menno wil zijn kritiek op de bouwmeester Heino niet voor de camera zeggen.
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:00:16 #205
136 V.
Like tears in rain...
pi_220674700
"En dan wint er een kamer met een hoekje waar je in moet kruipen als een holletje"

Ja kut, DAT IS DE RUIMTE!

Wat hadden ze moeten doen, een serre eraan bouwen met openslaande deuren?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220674709
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:00 schreef V. het volgende:
"En dan wint er een kamer met een hoekje waar je in moet kruipen als een holletje"

Ja kut, DAT IS DE RUIMTE!

Wat hadden ze moeten doen, een serre eraan bouwen met openslaande deuren?
_O-
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:05:18 #207
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220674759
Misschien hadden ze een liftschacht kunnen maken dan hoeven ze niet steeds de trap op.
De budgetten lijken wel wat krap, of heeft iedereen de keuken ook al betaald?
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:07:04 #208
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220674776
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 17:15 schreef Elleska het volgende:
Geen idee welke huisnummers exact maar ter hoogte van Rusthoflaan 59

Edit: ff nagezocht en als ik het zo lees is het hele geschakelde pand een groot bouwproject wat kan verklaren waarom klussen tot later door mag gaan en overlast voor de overburen werd benoemd:
https://bouwershof.nl/


Ik denk dat alles binnen de hekken met blauw zeil bij het project hoort en dat Het Blok daarvan het linkerdeel is. En dat daar geen buren wonen.
Dus er zal niet zo snel overlast voor buren zijn denk ik
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:14:15 #209
136 V.
Like tears in rain...
pi_220674825
"We hebben besloten om gewoon lekker positief te doen".

Nadat je als een kansloze kutpuber stoer hebt lopen doen met je 'teksten waar ik spijt van ga krijgen'.

Gast, mijn zwaar demente oma was coherenter EN stoerder dan jij.
En christelijker.

Ongelooflijk kansloze, schijnheilige puthufter. Principeloze pofadder, deerniswekkende schijtemmer, grootste fout die je mokkel ooit heeft begaan.

Ga lekker homo's in elkaar slaan en met een bivakmuts asielzoekerscentra in de fik steken.

Zeldzaam amorele neanderthaler, knokkelslepende openmondademer.

Er zijn lege A4-tjes met meer inhoud, ondiepe regenplassen met meer diepgang en nog onontdekte stammen in het Amazonegebied die trouwer in de bijbelse leer zijn dan jij.

Niveauloos poepwater, onderontwikkeld specimen, pafferige prutpuist.

En dan houd ik mij nog in.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:15:21 #210
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220674838
Ga je lekker Verbal.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220674851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:14 schreef V. het volgende:
"We hebben besloten om gewoon lekker positief te doen".

Nadat je als een kansloze kutpuber stoer hebt lopen doen met je 'teksten waar ik spijt van ga krijgen'.

Gast, mijn zwaar demente oma was coherenter EN stoerder dan jij.
En christelijker.

Ongelooflijk kansloze, schijnheilige puthufter. Principeloze pofadder, deerniswekkende schijtemmer, grootste fout die je mokkel ooit heeft begaan.

Ga lekker homo's in elkaar slaan en met een bivakmuts asielzoekerscentra in de fik steken.

Zeldzaam amorele neanderthaler, knokkelslepende openmondademer.

Er zijn lege A4-tjes met meer inhoud, ondiepe regenplassen met meer diepgang en nog onontdekte stammen in het Amazonegebied die trouwer in de bijbelse leer zijn dan jij.

Niveauloos poepwater, onderontwikkeld specimen, pafferige prutpuist.

En dan houd ik mij nog in.
Ik zou zeggen, ga nog even door.. _O-
pi_220674854
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:15 schreef pmponer het volgende:
Ga je lekker Verbal.
Er mist een A
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:22:20 #213
136 V.
Like tears in rain...
pi_220674914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:15 schreef pmponer het volgende:
Ga je lekker Verbal.
Och...
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:22:31 #214
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220674921
VerbalA ? :+
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:22:57 #215
136 V.
Like tears in rain...
pi_220674925
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:18 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik zou zeggen, ga nog even door.. _O-
Ik trek die man niet.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:23:36 #216
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220674933
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:22 schreef V. het volgende:

[..]
Ik trek die man niet.
En volkomen terecht
Voor mij is het een (sorry hiervoor) typisch kokse zoals ze dat hier zeggen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220674961
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:22 schreef V. het volgende:

[..]
Ik trek die man niet.
Wie wel? Ja, zijn vrouw, alhoewel ze af en toe wat tegensputtert.
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:26:48 #218
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220674976
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wie wel? Ja, zijn vrouw, alhoewel ze af en toe wat tegensputtert.
Nee hoor, dat mag niet
Drop you like an ill, bad habit
pi_220675002
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:26 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nee hoor, dat mag niet
Dan moet ze weer wat prik in de cola stoppen.
  dinsdag 28 april 2026 @ 22:29:05 #220
136 V.
Like tears in rain...
pi_220675010
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:26 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nee hoor, dat mag niet
Die dient alleen als schoonmaakster, koffiehaler, kokkin, horizontale beloner en broedmachine.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220675022
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:29 schreef V. het volgende:

[..]
Die dient alleen als schoonmaakster, koffiehaler, kokkin, horizontale beloner en broedmachine.
Daar zou ik ook monotoom van gaan praten. Elke fut is er al uit geramd.
pi_220675133
Gister een half uur ruim alleen maar de gesprekjes over geluidsoverlast gezien, op het einde pas dat er beelden zijn en vervolgens wordt er niks mee gedaan en komt er een laffe waarschuwing.
De rest van het gezever ging weer over het busje

Vandaag opeens oplevering en amper het tot stand komen of iets van klussen gezien.

Frank en Lotty ga ik steeds meer waarderen.
Kimberly en Jim ook, hopelijk kiezen ze verstandig met die prijs.

Gelukkig was Daan er _O_ *O*

Mooi ook dat die ruimte met puntdak dus wel gewoon af kon. Het is mij ook niet duidelijk waarom andere stellen het niet lukte omdat we daar niks van te zien krijgen.
pi_220675156
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:40 schreef Dazalbest1 het volgende:
Gister een half uur ruim alleen maar de gesprekjes over geluidsoverlast gezien, op het einde pas dat er beelden zijn en vervolgens wordt er niks mee gedaan en komt er een laffe waarschuwing.
De rest van het gezever ging weer over het busje

Vandaag opeens oplevering en amper het tot stand komen of iets van klussen gezien.

Frank en Lotty ga ik steeds meer waarderen.
Kimberly en Jim ook, hopelijk kiezen ze verstandig met die prijs.

Gelukkig was Daan er _O_ *O*

Mooi ook dat die ruimte met puntdak dus wel gewoon af kon. Het is mij ook niet duidelijk waarom andere stellen het niet lukte omdat we daar niks van te zien krijgen.
Eens, maar wat ik begrepen had dat er onder een paar puntdakjes ruimtes nogal ernstige lekkages waren, door slechte dakdekking of weetikwat voor oorzaak, dat blijft allemaal buiten beeld. Het kan best zijn dat daardoor oa Sonja en Menno zo uit hun dak gingen. Besef heus wel als kijker dat wij ook gepiepeld worden.
pi_220675358
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Eens, maar wat ik begrepen had dat er onder een paar puntdakjes ruimtes nogal ernstige lekkages waren, door slechte dakdekking of weetikwat voor oorzaak, dat blijft allemaal buiten beeld. Het kan best zijn dat daardoor oa Sonja en Menno zo uit hun dak gingen. Besef heus wel als kijker dat wij ook gepiepeld worden.
Ja ook eens hoor, als je goed analyseert zie je dat het qua format allemaal nergens op slaat waar wij naar kijken.

Lekkage kan ik me wel iets van herinneren te hebben gezien ja.

Wel was ik het een beetje eens met de klagers dat die Heino ook wel erg makkelijk was amper iets te beoordelen terwijl hij over de afwerking gaat en Daan over interieur.
Er werd niet gezegd dat er slecht of slordig gestuuct was ofzo, waarom dan een 4?
  woensdag 29 april 2026 @ 07:35:09 #225
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220675952
Idd er was nog veel lekkage in het blok ook bij de dakkapellen.
Dan had Heiko beter kunnen zeggen, jammer dat het niet gelukt is om verder te komen maar wat er is gedaan is goed een 6
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')