En je gaat gewoon een hele avond uit eten en relaxen kort voor de oplevering en je doet quasi-cool alsof je het prima vindt dat je niet gaat winnen...quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:47 schreef V. het volgende:
Ik herhaal:
Je levert nolens volens een kamer niet op en gaat vervolgens middelvingers tegen videoschermpjes doen en bijna een puffer nodig hebben?
Met een of andere smoes dat het aan de ruimte ligt. Maar Menno wil zijn kritiek op de bouwmeester Heino niet voor de camera zeggen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En je gaat gewoon een hele avond uit eten en relaxen kort voor de oplevering en je doet quasi-cool alsof je het prima vindt dat je niet gaat winnen...
quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:00 schreef V. het volgende:
"En dan wint er een kamer met een hoekje waar je in moet kruipen als een holletje"
Ja kut, DAT IS DE RUIMTE!
Wat hadden ze moeten doen, een serre eraan bouwen met openslaande deuren?
quote:Op dinsdag 28 april 2026 17:15 schreef Elleska het volgende:
Geen idee welke huisnummers exact maar ter hoogte van Rusthoflaan 59
Edit: ff nagezocht en als ik het zo lees is het hele geschakelde pand een groot bouwproject wat kan verklaren waarom klussen tot later door mag gaan en overlast voor de overburen werd benoemd:
https://bouwershof.nl/
Ik zou zeggen, ga nog even door..quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:14 schreef V. het volgende:
"We hebben besloten om gewoon lekker positief te doen".
Nadat je als een kansloze kutpuber stoer hebt lopen doen met je 'teksten waar ik spijt van ga krijgen'.
Gast, mijn zwaar demente oma was coherenter EN stoerder dan jij.
En christelijker.
Ongelooflijk kansloze, schijnheilige puthufter. Principeloze pofadder, deerniswekkende schijtemmer, grootste fout die je mokkel ooit heeft begaan.
Ga lekker homo's in elkaar slaan en met een bivakmuts asielzoekerscentra in de fik steken.
Zeldzaam amorele neanderthaler, knokkelslepende openmondademer.
Er zijn lege A4-tjes met meer inhoud, ondiepe regenplassen met meer diepgang en nog onontdekte stammen in het Amazonegebied die trouwer in de bijbelse leer zijn dan jij.
Niveauloos poepwater, onderontwikkeld specimen, pafferige prutpuist.
En dan houd ik mij nog in.
Er mist een Aquote:
En volkomen terechtquote:
Nee hoor, dat mag nietquote:Op dinsdag 28 april 2026 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wie wel? Ja, zijn vrouw, alhoewel ze af en toe wat tegensputtert.
Die dient alleen als schoonmaakster, koffiehaler, kokkin, horizontale beloner en broedmachine.quote:
Daar zou ik ook monotoom van gaan praten. Elke fut is er al uit geramd.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:29 schreef V. het volgende:
[..]
Die dient alleen als schoonmaakster, koffiehaler, kokkin, horizontale beloner en broedmachine.
Eens, maar wat ik begrepen had dat er onder een paar puntdakjes ruimtes nogal ernstige lekkages waren, door slechte dakdekking of weetikwat voor oorzaak, dat blijft allemaal buiten beeld. Het kan best zijn dat daardoor oa Sonja en Menno zo uit hun dak gingen. Besef heus wel als kijker dat wij ook gepiepeld worden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:40 schreef Dazalbest1 het volgende:
Gister een half uur ruim alleen maar de gesprekjes over geluidsoverlast gezien, op het einde pas dat er beelden zijn en vervolgens wordt er niks mee gedaan en komt er een laffe waarschuwing.
De rest van het gezever ging weer over het busje
Vandaag opeens oplevering en amper het tot stand komen of iets van klussen gezien.
Frank en Lotty ga ik steeds meer waarderen.
Kimberly en Jim ook, hopelijk kiezen ze verstandig met die prijs.
Gelukkig was Daan er![]()
![]()
Mooi ook dat die ruimte met puntdak dus wel gewoon af kon. Het is mij ook niet duidelijk waarom andere stellen het niet lukte omdat we daar niks van te zien krijgen.
Ja ook eens hoor, als je goed analyseert zie je dat het qua format allemaal nergens op slaat waar wij naar kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2026 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eens, maar wat ik begrepen had dat er onder een paar puntdakjes ruimtes nogal ernstige lekkages waren, door slechte dakdekking of weetikwat voor oorzaak, dat blijft allemaal buiten beeld. Het kan best zijn dat daardoor oa Sonja en Menno zo uit hun dak gingen. Besef heus wel als kijker dat wij ook gepiepeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |