Half litertje verf voor die hele muur.quote:
Gewoon te weinig dusquote:Op dinsdag 28 april 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Half litertje verf voor die hele muur.
Dat boekje is wel leuk gevonden. "De jurk van Jan"
Nee maar als je dat ziet liggen is het wel grappig om neer te zetten.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon te weinig dus
Ja, een boekje gaat de oplevering wel redden.
Wat is het doel van zo'n gangetje eigenlijk, ik heb in huis ook een opkamer maar die is 12 m2 maw daar kan je ook wat mee.quote:
Nee niet opgevallen. Wat staat er op?quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Valt me tegen dat niemand hier het T-shirt van Frank heeft gezien.... zitten jullie wel op te letten of sow...?
AIIIIII SAVE THE DAY!quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Valt me tegen dat niemand hier het T-shirt van Frank heeft gezien.... zitten jullie wel op te letten of sow...?
Dit is een kast, een bij twee met een raam..quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat is het doel van zo'n gangetje eigenlijk, ik heb in huis ook een opkamer maar die is 12 m2 maw daar kan je ook wat mee.
Niets vermoed ik... het is denk ik een restruimte want boven de gangtrap van de voordeur.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:52 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat is het doel van zo'n gangetje eigenlijk, ik heb in huis ook een opkamer maar die is 12 m2 maw daar kan je ook wat mee.
Ik zou het best willen hebben, lekker met een boekje daar zitten of doelloos naar buiten kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2026 20:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dit is een kast, een bij twee met een raam..
En jij claimt dat jij de grootste groupie van Frank bent?quote:
Betraptquote:Op dinsdag 28 april 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En jij claimt dat jij de grootste groupie van Frank bent?![]()
Of zat je soms alleen maar naar zijn blauwe ogen te kijken?
Ik moet echt even opzoeken wie Frank ook weer is..quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En jij claimt dat jij de grootste groupie van Frank bent?![]()
Of zat je soms alleen maar naar zijn blauwe ogen te kijken?
Als extra stukje voor de kinderkamer wel.quote:Op dinsdag 28 april 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het best willen hebben, lekker met een boekje daar zitten of doelloos naar buiten kijken
Nee voor mijquote:Op dinsdag 28 april 2026 20:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als extra stukje voor de kinderkamer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |