Het is (naar mijn bescheiden inzicht) de beste aflevering van dit seizoen tot nu toequote:Op dinsdag 28 april 2026 08:06 schreef pmponer het volgende:
Alles voor tv he, en iedereen overtreed de regels wel een keer volgens mij. Vorig jaar zijn er boetes uitgedeeld, maar ik heb niet het idee dat dat toen heel erg hielp.
De aflevering van vanvond heb ik net even gekeken, hij is denk ik wel de moeite waard.
Ik zag in de vooraankondiging dat Menno zich opwindt over een opmerking die over hun appartement wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 28 april 2026 08:06 schreef pmponer het volgende:
Alles voor tv he, en iedereen overtreed de regels wel een keer volgens mij. Vorig jaar zijn er boetes uitgedeeld, maar ik heb niet het idee dat dat toen heel erg hielp.
De aflevering van vanvond heb ik net even gekeken, hij is denk ik wel de moeite waard.
Dat laatste doet hij vanavond dan ook onomwondenquote:Op dinsdag 28 april 2026 09:37 schreef V. het volgende:
[..]
Ik zag in de vooraankondiging dat Menno zich opwindt over een opmerking die over hun appartement wordt gemaakt.
Bijzonder, van de man die vindt dat hij alles moet kunnen zeggen.
Geen kwaad woord over Menno he!quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:37 schreef V. het volgende:
[..]
Ik zag in de vooraankondiging dat Menno zich opwindt over een opmerking die over hun appartement wordt gemaakt.
Bijzonder, van de man die vindt dat hij alles moet kunnen zeggen.
Wat nam hij dan babipangang?quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Menno he!![]()
Ik vond het juist bijzonder knap van hem dat hij gisteren zowaar in een restaurant ging eten waar ze BUITENLANDS (dus niet-Nederlands!) eten kookten!![]()
Zo knap dat hij en Jacky die uitdaging aandurfden!![]()
Nee, laat niemand zeggen dat Menno niet open staat voor onbekende ervaringen!![]()
![]()
Het zou mij niks verbazen als hij ook nog een paar etnisch-geprofileerde grappen heeft gemaakt terwijl hij daar zatquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat nam hij dan babipangang?
Die gast is niet goed in zijn paasei.
Kim&Jim vind ik ook realistisch en eerlijk, Kim zei zelf eerlijk dat ze op andere avonden ook door hadden gewerkt.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:13 schreef Chea49 het volgende:
Er wordt weer geklaagd over de herrie na 24.00 uur en de enige die echt eerlijk zijn zijn de 2 kleurige figuren. Met een beetje excuses voor andere stellen die net zo hard bezig waren met de herrie.
Zat ik al over na te denken... ik denk dat dat komt omdat de afstand van de buren naar de woningen dit jaar groter is, namelijk de overkant vd straat. Vorig jaar zaten de buren direct in het pand naast Het Blok, dat maakt echt een groot verschil...quote:In het verleden mochten ze volgens mij maar tot 22.00 uur elektrische apparatuur gebruiken nu tot maar liefst 24.00 uur, dat vind ik nogal laat.
Volgens mij zit er gewoon bewoning direct naast, juist vorig jaar zat er veel ruimte om het pand.quote:Op dinsdag 28 april 2026 14:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kim&Jim vind ik ook realistisch en eerlijk, Kim zei zelf eerlijk dat ze op andere avonden ook door hadden gewerkt.
[..]
Zat ik al over na te denken... ik denk dat dat komt omdat de afstand van de buren naar de woningen dit jaar groter is, namelijk de overkant vd straat. Vorig jaar zaten de buren direct in het pand naast Het Blok, dat maakt echt een groot verschil...
Ik stoorde me vooral aan de manier waarop ze Brave Hendrick zat te commanderen en verwijten zat te maken... Ik bedoel: ze doet zelf vrijwel niks en hij werkt zich te pletterquote:Op dinsdag 28 april 2026 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben Sonja een beetje zat met al dat geklaag.
Oh die opkamer van Bianca: misschien een leuk zitje?quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik stoorde me vooral aan de manier waarop ze Brave Hendrick zat te commanderen en verwijten zat te maken... Ik bedoel: ze doet zelf vrijwel niks en hij werkt zich te pletter![]()
Ik ben trouwens erg benieuwd wat ze gaan doen met die opkamer... lijkt me dat je daar niet veel mee kunt...
Vond ik ook en dat theatrale gedoe om nog een streepje verf bij te werken plat op de grond sloeg ook nergens op, was al geklodder en werd alleen maar nog meer geklodder. Het mens kan niet eens fatsoenlijk verven.quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik stoorde me vooral aan de manier waarop ze Brave Hendrick zat te commanderen en verwijten zat te maken... Ik bedoel: ze doet zelf vrijwel niks en hij werkt zich te pletter![]()
Ik ben trouwens erg benieuwd wat ze gaan doen met die opkamer... lijkt me dat je daar niet veel mee kunt...
Menno, breek me de bek niet open. Ik heb behoorlijk wat onkiese woorden voor dit soort smuikende nepgristenenquote:Op dinsdag 28 april 2026 11:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Menno he!![]()
Ik vond het juist bijzonder knap van hem dat hij gisteren zowaar in een restaurant ging eten waar ze BUITENLANDS (dus niet-Nederlands!) eten kookten!![]()
Zo knap dat hij en Jacky die uitdaging aandurfden!![]()
Nee, laat niemand zeggen dat Menno niet open staat voor onbekende ervaringen!![]()
![]()
Schijnheilige laffe strontbekken, likken naar boven en trappen naar beneden en het flink achter de ellebogen hebben. Zal je even voor zijn..quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:41 schreef V. het volgende:
[..]
Menno, breek me de bek niet open. Ik heb behoorlijk wat onkiese woorden voor dit soort smuikende nepgristenen
Ik zat meer te denken aan:quote:Op dinsdag 28 april 2026 18:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Schijnheilige laffe strontbekken, likken naar boven en trappen naar beneden en het flink achter de ellebogen hebben. Zal je even voor zijn..
Ja, dat valt dan niet meer te overtreffen..quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:36 schreef V. het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan:
Er zitten eencelligen in de uitgedroogde resten van Christopher Hitchens met een meer doorvoeld innerlijk christelijk medemenselijk gevoel dan deze zelfingenomen bijbelrijdende poepvlek-op-vlek-vlek zonder humor, empathie, intelligentie of enig andere kwaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |