abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 april 2026 @ 23:25:12 #126
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220668790
Wat ik niet begrijp he, is waarom ze vanuit Het Blok niet gewoon de beelden van de overtreding van de bouwregels gebruiken als bewijs... in plaats van dat ze in de groepsapp gaan vragen wie er na 00:00 uur nog met elektrisch gereedschap heeft gewerkt... :?

Ik bedoel: nu zijn Flower & Power(less) de penis en komen Schijnheilig Steffie & Gluiperige Gre-goor ermee weg omdat ze het niet melden. Terwijl Het Blok wéét dat ze liegen! 8)7

In feite worden F&P dus genaaid door de productie van Het Blok :? :N
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 28 april 2026 @ 08:06:30 #127
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220669304
Alles voor tv he, en iedereen overtreed de regels wel een keer volgens mij. Vorig jaar zijn er boetes uitgedeeld, maar ik heb niet het idee dat dat toen heel erg hielp.

De aflevering van vanvond heb ik net even gekeken, hij is denk ik wel de moeite waard. :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220669339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:06 schreef pmponer het volgende:
Alles voor tv he, en iedereen overtreed de regels wel een keer volgens mij. Vorig jaar zijn er boetes uitgedeeld, maar ik heb niet het idee dat dat toen heel erg hielp.

De aflevering van vanvond heb ik net even gekeken, hij is denk ik wel de moeite waard. :+
Het is (naar mijn bescheiden inzicht) de beste aflevering van dit seizoen tot nu toe :9
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 28 april 2026 @ 09:37:48 #129
136 V.
Like tears in rain...
pi_220669710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 08:06 schreef pmponer het volgende:
Alles voor tv he, en iedereen overtreed de regels wel een keer volgens mij. Vorig jaar zijn er boetes uitgedeeld, maar ik heb niet het idee dat dat toen heel erg hielp.

De aflevering van vanvond heb ik net even gekeken, hij is denk ik wel de moeite waard. :+
Ik zag in de vooraankondiging dat Menno zich opwindt over een opmerking die over hun appartement wordt gemaakt.

Bijzonder, van de man die vindt dat hij alles moet kunnen zeggen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220670364
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:37 schreef V. het volgende:

[..]
Ik zag in de vooraankondiging dat Menno zich opwindt over een opmerking die over hun appartement wordt gemaakt.

Bijzonder, van de man die vindt dat hij alles moet kunnen zeggen.
Dat laatste doet hij vanavond dan ook onomwonden :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 28 april 2026 @ 11:12:30 #131
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220670462
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 09:37 schreef V. het volgende:

[..]
Ik zag in de vooraankondiging dat Menno zich opwindt over een opmerking die over hun appartement wordt gemaakt.

Bijzonder, van de man die vindt dat hij alles moet kunnen zeggen.
Geen kwaad woord over Menno he! :(
Ik vond het juist bijzonder knap van hem dat hij gisteren zowaar in een restaurant ging eten waar ze BUITENLANDS (dus niet-Nederlands!) eten kookten! :D
Zo knap dat hij en Jacky die uitdaging aandurfden! _O_
Nee, laat niemand zeggen dat Menno niet open staat voor onbekende ervaringen! ^O^ :Y
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 28 april 2026 @ 12:51:38 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220671014
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Geen kwaad woord over Menno he! :(
Ik vond het juist bijzonder knap van hem dat hij gisteren zowaar in een restaurant ging eten waar ze BUITENLANDS (dus niet-Nederlands!) eten kookten! :D
Zo knap dat hij en Jacky die uitdaging aandurfden! _O_
Nee, laat niemand zeggen dat Menno niet open staat voor onbekende ervaringen! ^O^ :Y
Wat nam hij dan babipangang?
Die gast is niet goed in zijn paasei.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220671128
Er wordt weer geklaagd over de herrie na 24.00 uur en de enige die echt eerlijk zijn zijn de 2 kleurige figuren. Met een beetje excuses voor andere stellen die net zo hard bezig waren met de herrie. In het verleden mochten ze volgens mij maar tot 22.00 uur elektrische apparatuur gebruiken nu tot maar liefst 24.00 uur, dat vind ik nogal laat. Vooral Menno heeft lak aan de bouwvoorschriften en gaat gewoon zijn gang. En madam ´laten we gewoon een bestelwagen kopen met z´n allen´ doet helemaal niets verkeerd. Ach, ach, heilige Maria is er niks bij. Schijnheilig stel dat het meest alle regels aan hun laars lapt. :(
Ik ben benieuwd naar vanavond want de jury leek niet echt tevreden en Menno ergert zich daaraan. :B
pi_220671203
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 12:51 schreef pmponer het volgende:

[..]
Wat nam hij dan babipangang?
Die gast is niet goed in zijn paasei.
Het zou mij niks verbazen als hij ook nog een paar etnisch-geprofileerde grappen heeft gemaakt terwijl hij daar zat :{
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 28 april 2026 @ 14:54:22 #135
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220671690
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 13:13 schreef Chea49 het volgende:
Er wordt weer geklaagd over de herrie na 24.00 uur en de enige die echt eerlijk zijn zijn de 2 kleurige figuren. Met een beetje excuses voor andere stellen die net zo hard bezig waren met de herrie.
Kim&Jim vind ik ook realistisch en eerlijk, Kim zei zelf eerlijk dat ze op andere avonden ook door hadden gewerkt.
quote:
In het verleden mochten ze volgens mij maar tot 22.00 uur elektrische apparatuur gebruiken nu tot maar liefst 24.00 uur, dat vind ik nogal laat.
Zat ik al over na te denken... ik denk dat dat komt omdat de afstand van de buren naar de woningen dit jaar groter is, namelijk de overkant vd straat. Vorig jaar zaten de buren direct in het pand naast Het Blok, dat maakt echt een groot verschil...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:33:23 #136
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220672270
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 14:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Kim&Jim vind ik ook realistisch en eerlijk, Kim zei zelf eerlijk dat ze op andere avonden ook door hadden gewerkt.
[..]
Zat ik al over na te denken... ik denk dat dat komt omdat de afstand van de buren naar de woningen dit jaar groter is, namelijk de overkant vd straat. Vorig jaar zaten de buren direct in het pand naast Het Blok, dat maakt echt een groot verschil...
Volgens mij zit er gewoon bewoning direct naast, juist vorig jaar zat er veel ruimte om het pand.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:52:52 #137
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220672389
Ik had juist het idee dat ze een hele rij woningen naast elkaar hadden en dat er daarnaast geen woningen meer zaten. Maar ik ga er vanavond eens extra op letten
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 28 april 2026 @ 16:57:28 #138
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220672411
Ik ken de wijk niet en kan het adres niet vinden, maar ik meen me te herinneren dat het allemaal geschakeld is.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220672517
Geen idee welke huisnummers exact maar ter hoogte van Rusthoflaan 59

Edit: ff nagezocht en als ik het zo lees is het hele geschakelde pand een groot bouwproject wat kan verklaren waarom klussen tot later door mag gaan en overlast voor de overburen werd benoemd:
https://bouwershof.nl/

[ Bericht 37% gewijzigd door Elleska op 28-04-2026 17:27:48 ]
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:06:09 #140
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220672786
Leuke aflevering gister. Die kamers van Jacky en Kim waren prachtig gemaakt. Echt klasse. Die van Lottie (enig mens) vond ik veel te kaal. Ik ben Sonja een beetje zat met al dat geklaag. Menno blijft een mooi nummer.
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:09:25 #141
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220672818
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben Sonja een beetje zat met al dat geklaag.
Ik stoorde me vooral aan de manier waarop ze Brave Hendrick zat te commanderen en verwijten zat te maken... Ik bedoel: ze doet zelf vrijwel niks en hij werkt zich te pletter 8)7

Ik ben trouwens erg benieuwd wat ze gaan doen met die opkamer... lijkt me dat je daar niet veel mee kunt...
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:10:34 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220672827
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:09 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik stoorde me vooral aan de manier waarop ze Brave Hendrick zat te commanderen en verwijten zat te maken... Ik bedoel: ze doet zelf vrijwel niks en hij werkt zich te pletter 8)7

Ik ben trouwens erg benieuwd wat ze gaan doen met die opkamer... lijkt me dat je daar niet veel mee kunt...
Oh die opkamer van Bianca: misschien een leuk zitje?
pi_220672932
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:09 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik stoorde me vooral aan de manier waarop ze Brave Hendrick zat te commanderen en verwijten zat te maken... Ik bedoel: ze doet zelf vrijwel niks en hij werkt zich te pletter 8)7

Ik ben trouwens erg benieuwd wat ze gaan doen met die opkamer... lijkt me dat je daar niet veel mee kunt...
Vond ik ook en dat theatrale gedoe om nog een streepje verf bij te werken plat op de grond sloeg ook nergens op, was al geklodder en werd alleen maar nog meer geklodder. Het mens kan niet eens fatsoenlijk verven.
En die smalle opkamertjes bij meerdere appartementen sloegen ook nergens op, wat waren dat nu weer voor rare hokjes? Wat moet je daar nu mee? Er heeft weer een of andere kluns van een (binnenhuis)architect aan dit project zitten klooien.

[ Bericht 4% gewijzigd door Firuze60 op 28-04-2026 18:32:52 ]
  dinsdag 28 april 2026 @ 18:41:46 #144
136 V.
Like tears in rain...
pi_220673058
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 april 2026 11:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Geen kwaad woord over Menno he! :(
Ik vond het juist bijzonder knap van hem dat hij gisteren zowaar in een restaurant ging eten waar ze BUITENLANDS (dus niet-Nederlands!) eten kookten! :D
Zo knap dat hij en Jacky die uitdaging aandurfden! _O_
Nee, laat niemand zeggen dat Menno niet open staat voor onbekende ervaringen! ^O^ :Y
Menno, breek me de bek niet open. Ik heb behoorlijk wat onkiese woorden voor dit soort smuikende nepgristenen
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220673116
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:41 schreef V. het volgende:

[..]
Menno, breek me de bek niet open. Ik heb behoorlijk wat onkiese woorden voor dit soort smuikende nepgristenen
Schijnheilige laffe strontbekken, likken naar boven en trappen naar beneden en het flink achter de ellebogen hebben. Zal je even voor zijn.. :D
  dinsdag 28 april 2026 @ 19:36:29 #146
136 V.
Like tears in rain...
pi_220673434
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 18:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Schijnheilige laffe strontbekken, likken naar boven en trappen naar beneden en het flink achter de ellebogen hebben. Zal je even voor zijn.. :D
Ik zat meer te denken aan:

Er zitten eencelligen in de uitgedroogde resten van Christopher Hitchens met een meer doorvoeld innerlijk christelijk medemenselijk gevoel dan deze zelfingenomen bijbelrijdende poepvlek-op-vlek-vlek zonder humor, empathie, intelligentie of enig andere kwaliteiten.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_220673445
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2026 19:36 schreef V. het volgende:

[..]
Ik zat meer te denken aan:

Er zitten eencelligen in de uitgedroogde resten van Christopher Hitchens met een meer doorvoeld innerlijk christelijk medemenselijk gevoel dan deze zelfingenomen bijbelrijdende poepvlek-op-vlek-vlek zonder humor, empathie, intelligentie of enig andere kwaliteiten.
Ja, dat valt dan niet meer te overtreffen.. :D
  dinsdag 28 april 2026 @ 20:31:08 #148
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220673767
Let's gooooo!!! :D :D
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220673785
Die roller voor een muur _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220673850
Silvio zijn rug is weer heel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')