Stik, je hebt nog gelijk ook.quote:
Ik vond dat hij goed Nederlandse liedjes zong.quote:
Sst, je moet wel luisteren.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:57 schreef kree het volgende:
dit is toch nog wel even van voor mijn tijd als ik denk. (1981) dus neem me niet kwalijk dat ik dat niet onwijs kon.
Afgezien daarvan ik hou wel van die oude oerliedjes stijl enzo.
probeer en weet ik wel doe weer te snel dingen zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sst, je moet wel luisteren.
Nou denk dat Benny wel wat sterretjes heeft gekust hoorquote:Op donderdag 23 april 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, je hebt nog gelijk ook.
quote:Op donderdag 23 april 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou denk dat Benny wel wat sterretjes heeft gekust hoor
Die reactie wou ik ook geven.quote:
weet ik, kreeg een appje van je parkietquote:Op donderdag 23 april 2026 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die reactie wou ik ook geven.![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:10 schreef kree het volgende:
voel me best gediscrimineerd eigenlijk. dat ik mijn mening niet meer mag geven.
Ik heb hem dit nummer nog zien/horen zingen, in Deventer.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:56 schreef kree het volgende:
we hebben het over deze dan he aan liedje?
Bekijk deze YouTube-video
weet je nog wat voor jaar je dat zag?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb hem dit nummer nog zien/horen zingen, in Deventer.
🎼 Een vrijgezel die gaat pas slapen, als hij heel Deventer heeft gezien 🎶
1991. Ik was 17.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
weet je nog wat voor jaar je dat zag?
ik moet echt zeggen dit is voor mijn tijd gewoon? maar goed de liedjes dragen voort natuurlijk.
Heb je hem ook weer.quote:
Er moet maar eens iets aan het deurbeleid worden gedaan.quote:
Beginnen met het ruimen van ongedierte?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er moet maar eens iets aan het deurbeleid worden gedaan.
een portier aanstellen een idee?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er moet maar eens iets aan het deurbeleid worden gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |