Nou fijn dat je het vraagt!quote:
En badeenden.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:12 schreef kree het volgende:
haha beide
naja hoe is het hier ff waar het over ging dan in dit topic.
Ik word soms die SC beetje zat enzo, dus denk hier zitten de meer serieuze mensen
Behoorlijk onduidelijk ja.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef kree het volgende:
ik zit in een soort van "Meno" pauze? (kun je dat zo noemen denk? weet niet eens)
Dat ik denk dat oude is onwijs leuk, maar ben het ook een beetje zat en snap niet alles meer daarvan?
Snappen jullie dat of zeg ik nu iets wat totaal onduidelijk is?
nou dat bedoel ik precies, geen idee wanneer dat als man begint dan?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Behoorlijk onduidelijk ja.
De menopauze begint als je stopt met menstrueren…
Verklaar je nader.
Volgens mijn alwetende parkiet heb je gewoon een midlife crisis.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:35 schreef kree het volgende:
trouwens afgezien van alles en stel enzo dat kree relatie zou vinden en kinderen blabla.
Ik weet niet of ik wel wil kinderen neerzetten op deze fucked up wereld zoals ie nu is? en daar verantwoording over hebben?
Dat is beetje principe kwestie wel van mij ook nog.
ja mss wel?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mijn alwetende parkiet heb je gewoon een midlife crisis.
Geeft niet, gaat vanzelf weer over als je sterft.quote:
nouja ik hoop daarvoor, maar trek al die dingen wel aardig in twijfel nu moet ik zeggenquote:Op donderdag 23 april 2026 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geeft niet, gaat vanzelf weer over als je sterft.
Een vrijgezel gaat pas slapen als die alle sterren heeft gekust.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:47 schreef kree het volgende:
ik weet niet? is dat herkenbaar dan voor alle anderen die mss nog vrijgezel zijn nu op deze leeftijd?
Heb geen idee? zeg maar gewoon eerlijk?
haha beetje te cryptisch wmb. maarja mss is het wel zoquote:Op donderdag 23 april 2026 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vrijgezel gaat pas slapen als die alle sterren heeft gekust.
Is een liedje.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha beetje te cryptisch wmb. maarja mss is het wel zo
Gezien niet gekustquote:Op donderdag 23 april 2026 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vrijgezel gaat pas slapen als die alle sterren heeft gekust.
Benny Neijman.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |