Een mooi initiatief van de Hemaquote:Op donderdag 23 april 2026 11:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heul nietquote:
Lol, uitroeise ik ben tussendoor ook met andere dingen bezig dus even geen tijd voor een gifjes oorlog.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
En ik kap er ook meteen mee, ga de wereld uitroeien
Daar wordt de wereld beter van.quote:Op donderdag 23 april 2026 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
En ik kap er ook meteen mee, ga de wereld uitroeien
quote:Op donderdag 23 april 2026 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, uitroeise ik ben tussendoor ook met andere dingen bezig dus even geen tijd voor een gifjes oorlog.![]()
Uhquote:
Mozzarellaquote:Op donderdag 23 april 2026 19:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed idee, maar dat heb ik niet in huis.
Met mozzarella
Nou fijn dat je het vraagt!quote:
En badeenden.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:12 schreef kree het volgende:
haha beide
naja hoe is het hier ff waar het over ging dan in dit topic.
Ik word soms die SC beetje zat enzo, dus denk hier zitten de meer serieuze mensen
Behoorlijk onduidelijk ja.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef kree het volgende:
ik zit in een soort van "Meno" pauze? (kun je dat zo noemen denk? weet niet eens)
Dat ik denk dat oude is onwijs leuk, maar ben het ook een beetje zat en snap niet alles meer daarvan?
Snappen jullie dat of zeg ik nu iets wat totaal onduidelijk is?
nou dat bedoel ik precies, geen idee wanneer dat als man begint dan?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Behoorlijk onduidelijk ja.
De menopauze begint als je stopt met menstrueren…
Verklaar je nader.
Volgens mijn alwetende parkiet heb je gewoon een midlife crisis.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:35 schreef kree het volgende:
trouwens afgezien van alles en stel enzo dat kree relatie zou vinden en kinderen blabla.
Ik weet niet of ik wel wil kinderen neerzetten op deze fucked up wereld zoals ie nu is? en daar verantwoording over hebben?
Dat is beetje principe kwestie wel van mij ook nog.
ja mss wel?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mijn alwetende parkiet heb je gewoon een midlife crisis.
Geeft niet, gaat vanzelf weer over als je sterft.quote:
nouja ik hoop daarvoor, maar trek al die dingen wel aardig in twijfel nu moet ik zeggenquote:Op donderdag 23 april 2026 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geeft niet, gaat vanzelf weer over als je sterft.
Een vrijgezel gaat pas slapen als die alle sterren heeft gekust.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:47 schreef kree het volgende:
ik weet niet? is dat herkenbaar dan voor alle anderen die mss nog vrijgezel zijn nu op deze leeftijd?
Heb geen idee? zeg maar gewoon eerlijk?
haha beetje te cryptisch wmb. maarja mss is het wel zoquote:Op donderdag 23 april 2026 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vrijgezel gaat pas slapen als die alle sterren heeft gekust.
Is een liedje.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
haha beetje te cryptisch wmb. maarja mss is het wel zo
Gezien niet gekustquote:Op donderdag 23 april 2026 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vrijgezel gaat pas slapen als die alle sterren heeft gekust.
Benny Neijman.quote:
Stik, je hebt nog gelijk ook.quote:
Ik vond dat hij goed Nederlandse liedjes zong.quote:
Sst, je moet wel luisteren.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:57 schreef kree het volgende:
dit is toch nog wel even van voor mijn tijd als ik denk. (1981) dus neem me niet kwalijk dat ik dat niet onwijs kon.
Afgezien daarvan ik hou wel van die oude oerliedjes stijl enzo.
probeer en weet ik wel doe weer te snel dingen zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sst, je moet wel luisteren.
Nou denk dat Benny wel wat sterretjes heeft gekust hoorquote:Op donderdag 23 april 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, je hebt nog gelijk ook.
quote:Op donderdag 23 april 2026 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou denk dat Benny wel wat sterretjes heeft gekust hoor
Die reactie wou ik ook geven.quote:
weet ik, kreeg een appje van je parkietquote:Op donderdag 23 april 2026 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die reactie wou ik ook geven.![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:10 schreef kree het volgende:
voel me best gediscrimineerd eigenlijk. dat ik mijn mening niet meer mag geven.
Ik heb hem dit nummer nog zien/horen zingen, in Deventer.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:56 schreef kree het volgende:
we hebben het over deze dan he aan liedje?
Bekijk deze YouTube-video
weet je nog wat voor jaar je dat zag?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb hem dit nummer nog zien/horen zingen, in Deventer.
🎼 Een vrijgezel die gaat pas slapen, als hij heel Deventer heeft gezien 🎶
1991. Ik was 17.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:18 schreef kree het volgende:
[..]
weet je nog wat voor jaar je dat zag?
ik moet echt zeggen dit is voor mijn tijd gewoon? maar goed de liedjes dragen voort natuurlijk.
Heb je hem ook weer.quote:
Er moet maar eens iets aan het deurbeleid worden gedaan.quote:
Beginnen met het ruimen van ongedierte?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er moet maar eens iets aan het deurbeleid worden gedaan.
een portier aanstellen een idee?quote:Op donderdag 23 april 2026 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er moet maar eens iets aan het deurbeleid worden gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |