Ja. Maximaal één persoon tegelijk op de deur.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er moet maar eens iets aan het deurbeleid worden gedaan.
ahhh Neijmanquote:Op donderdag 23 april 2026 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
zn liedjes. maar was sws niet zo van Nederlandstalig
Domni kerelquote:Op donderdag 23 april 2026 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
Het meeste was niet van Benny zelf, althans de melodieën. Hij jatte alles bij elkaar.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 23 april 2026 22:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Koen!![]()
Alles wel hier. Hoe is het daar?
quote:Op donderdag 23 april 2026 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat z'n gangetje
Bijna lang weekend
waarom niet?quote:Op donderdag 23 april 2026 23:01 schreef chufi het volgende:
Weekend mag niet meer genoemd worden hier .....
ja geen idee maar de Dees begon er over te zeikenquote:Op donderdag 23 april 2026 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
waarom niet?
datismijnmening in GC / [KSC #19836] Goed weer
dat is 'daar', niet 'hier'quote:Op donderdag 23 april 2026 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
waarom niet?
datismijnmening in GC / [KSC #19836] Goed weer
quote:Op donderdag 23 april 2026 23:10 schreef Domnivoor het volgende:
En vakanties worden ook niet besproken
Meestal je geld.quote:Op donderdag 23 april 2026 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
What happens in Vegas stays in Vegas?
Gelukkig kan je gewoon online verderquote:Op donderdag 23 april 2026 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
10 jaar geleden sloot de laatste Vroom & Dreesmann zijn deuren.
huh zo kort geledenquote:Op donderdag 23 april 2026 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
10 jaar geleden sloot de laatste Vroom & Dreesmann zijn deuren.
10 jaar is best lang hoorquote:
De laatste keer dat ik door Roermond liep stond er nog 'V&D' op de gevel. Het pand was overgenomen door vleermuizen. En ja, die zijn beschermd. Zelfs als ze in de V&D zittenquote:Op donderdag 23 april 2026 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
10 jaar geleden sloot de laatste Vroom & Dreesmann zijn deuren.
Wanneer was dat, 1898?quote:Op donderdag 23 april 2026 23:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik door Roermond liep stond er nog 'V&D' op de gevel. Het pand was overgenomen door vleermuizen. En ja, die zijn beschermd. Zelfs als ze in de V&D zitten
Ik heb ook het idee dat het al veel langer geleden is.quote:
Daar staat dat ze dit jaar gaan slapen, maar niet wanneer jij er liep. Wat eigenlijk wel onbeschoft is van zequote:Op donderdag 23 april 2026 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
https://www.l1nieuws.nl/n(...)v-en-d-pand-roermond
Joni Mitchell wellicht?quote:Op vrijdag 24 april 2026 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Herkennen we ze? De ene vast wel,
maar wie is die vrouw?
[ afbeelding ]
Goed gezienquote:
Geen idee wie dat is maar RIPquote:Op vrijdag 24 april 2026 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Ah nee, The Gambler is niet meer
NWS / Storage Wars-ster Darrell Sheets (67) overleden
Die werd genoemd bij overleden acteurs op dit forum.quote:
Dat deed ik jaquote:Op vrijdag 24 april 2026 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Die werd genoemd bij overleden acteurs op dit forum.![]()
Acteur my ass
Niet weer doenquote:
Een reality ster daar plaatsenquote:Op vrijdag 24 april 2026 18:34 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteraard niet, hij gaat niet nog een keer dood
Hoe noem je het dan, het is toch een soort big brother?quote:
Nee, bij Big Brother heb je geen tekst die je op moet zeggen, en dus van buiten moet leren.quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet weer doen
[..]
Hoe noem je het dan, het is toch een soort big brother?
De hardste schreeuwer krijgt de prijs?
Improviseren is ook een vorm van acterenquote:Op vrijdag 24 april 2026 18:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, bij Big Brother heb je geen tekst die je op moet zeggen, en dus van buiten moet leren.
Dat is iets wat men 'acteren' noemt
Als jij denkt dat alles daar spontaan is ben je wel naiefquote:
Ik Googlen?, heb daar geen interesse inquote:Op vrijdag 24 april 2026 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij denkt dat alles daar spontaan is ben je wel naief
Als je zijn naam Googlet is het eerste woord wat je ziet ‘acteur’
Mijn parkiet is soms ook een goede actrice.quote:Op vrijdag 24 april 2026 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij denkt dat alles daar spontaan is ben je wel naief
Als je zijn naam Googlet is het eerste woord wat je ziet ‘acteur’
Ja maar dan nog ken ik hem nietquote:Op vrijdag 24 april 2026 18:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij denkt dat alles daar spontaan is ben je wel naief
Als je zijn naam Googlet is het eerste woord wat je ziet ‘acteur’
quote:
Dan was je het spoor goed zoekquote:
Laat maaltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |