abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220683228
De çemrekjes staan al open. Ruim meegedaan.
Pecunia non olet
pi_220683772
Idem. Rente is zakelijk nog wel acceptabel voor het zeer lage risico.
pi_220684118
Zwartbroekstr**t van SIG had 29 april moeten aflossen. Ben benieuwd of dat één dezer dagen gebeurt, is een pandje van Lex van H*epen.

Aflossingen van andere pandjes duurde vorig jaar vrij lang.
pi_220684431
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2026 13:42 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Ik ben trouwens best onder de indruk van de snelheid waarmee SIG de huisjes van Kas onder de hamer brengt. Ik zit in Ruitenveen en Zandlevenstraat en daar is tot begin november nog aan de renteverplichtingen voldaan. We zijn nog geen half jaar later... kennelijk was het al snel duidelijk dat Kas er geen zin meer in had.
Ik heb nog niks gehoord over het bungalowpark in Bathmen dat volgens mij al een jaar achterstand heeft. Hopelijk betekent dat dat er een koper of nieuwe financier gevonden is, een veiling zal wel helemaal weinig opleveren.
pi_220684487
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 17:56 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
Ik heb nog niks gehoord over het bungalowpark in Bathmen dat volgens mij al een jaar achterstand heeft. Hopelijk betekent dat dat er een koper of nieuwe financier gevonden is, een veiling zal wel helemaal weinig opleveren.
Laatste update is van februari
quote:
Wij blijven namens u:
de voortgang van de geldnemer nauwgezet volgen
beoordelen of een herfinanciering tot volledige aflossing kan leiden
parallel de mogelijkheden voor verkoop onder de best haalbare omstandigheden voorbereiden
sturen op een zo optimaal mogelijk resultaat voor investeerders

Zodra de geldnemer erin slaagt tot volledige aflossing te komen via herfinanciering, wordt dit direct verwerkt. Indien dit uitblijft, zetten wij de route richting verkoop voort.
pi_220684616
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 16:51 schreef quepos het volgende:
Zwartbroekstr**t van SIG had 29 april moeten aflossen. Ben benieuwd of dat één dezer dagen gebeurt, is een pandje van Lex van H*epen.

Aflossingen van andere pandjes duurde vorig jaar vrij lang.
Ruim een half jaar dubbele rente idd, heb ik zelf geen probleem mee. Wat dat betreft is SIG heel consequent.
pi_220684638
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:05 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Laatste update is van februari
[..]

In de mail van begin maart werd gesproken over overleg over herfinanciering elders, gesprekken met een potentiële koper en dat het traject naar veiling in gang was gezet.
pi_220684717
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:31 schreef Zomaarevenkijken het volgende:

[..]
In de mail van begin maart werd gesproken over overleg over herfinanciering elders, gesprekken met een potentiële koper en dat het traject naar veiling in gang was gezet.
Die update heb ik niet gehad. In februari waren het plannen voor herfinanciering, maar gezien pandjes SiG denk ik niet dat Kas daar heel actief mee bezig is.
pi_220684955
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 18:42 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Die update heb ik niet gehad. In februari waren het plannen voor herfinanciering, maar gezien pandjes SiG denk ik niet dat Kas daar heel actief mee bezig is.
Ben benieuwd wie er berooid uitkomt? Kas of de investeerders, hij heeft bij GVE ook nog een recreatiepark lopen, waar ik niet veel meer van verwacht.
pi_220685050
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:16 schreef quepos het volgende:

[..]
Ben benieuwd wie er berooid uitkomt? Kas of de investeerders, hij heeft bij GVE ook nog een recreatiepark lopen, waar ik niet veel meer van verwacht.
Kas denk ik zeker, maar investeerders ook een deel verwacht ik.
pi_220685437
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:29 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Kas denk ik zeker....
Beleggen met geleend geld, what could possibly go wrong?
pi_220685592
Weinig KOM liefhebbers hier, maar dit lijkt mij een prima project:

https://www.kapitaalopmaa(...)raat-Den-Haag-Deel-1
pi_220685883
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:36 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Weinig KOM liefhebbers hier, maar dit lijkt mij een prima project:

https://www.kapitaalopmaa(...)raat-Den-Haag-Deel-1
Geen verkeerde, grootste nadeel is de korte, misschien wel heel korte, looptijd. Heb wel toegezegd, in afwachting van de 90% inschrijving.
Pecunia non olet
pi_220686002
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:22 schreef obligataire het volgende:

[..]
Geen verkeerde, grootste nadeel is de korte, misschien wel heel korte, looptijd. Heb wel toegezegd, in afwachting van de 90% inschrijving.
Dat zou zomaar kunnen, de dochter schrijft in haar emigratieverhaal:
"Tegelijkertijd hebben we ons droomhuis op Curaçao gekocht. Een mooie familiewoning. Dat maakt het heel concreet. En het leuke is: er komt waarschijnlijk familie tegenover ons te wonen. Dat delen maakt het extra bijzonder."

Aan de andere kant - de beste man heeft het huis net gekocht. Vragen, vragen.

https://www.funda.nl/deta(...)tstraat-10/89557386/
pi_220686756
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 19:29 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Kas denk ik zeker, maar investeerders ook een deel verwacht ik.
Iemand toevallig t linkje van het gve project ? Ik kan deze nergens terug vinden
-
pi_220686768
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 21:22 schreef obligataire het volgende:

[..]
Inschrijven niet meer mogelijk. Zit al voor 90% vol
pi_220686782
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:07 schreef bonenstaak het volgende:

[..]
Iemand toevallig t linkje van het gve project ? Ik kan deze nergens terug vinden
Zoek in je account op 26480
pi_220688149
Hele lage rente goede zekerheden op bedrijfspanden bij Collin
Linkje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220688254
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:05 schreef Fredericm het volgende:
Linkje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook lage kosten.....
Pecunia non olet
pi_220688275
quote:
Linkje
SPOILER
Er staan wel wat onjuistheden in ebi. Leenbedrag 910k ipv 900k en looptijd 9 maanden ipv 36 maanden in betaalschema.

Edit: is inmiddels aangepast door Collin.

[ Bericht 2% gewijzigd door delcielo op 01-05-2026 14:32:07 ]
pi_220688441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:08 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Inschrijven niet meer mogelijk. Zit al voor 90% vol
Zojuist mijn inzet bij KOM volgestort.
Pecunia non olet
pi_220688602
quote:
Linkje
SPOILER
Het zal allemaal best maar ik ga het echt niet meer lezen als de bruto rente onder de 7% zit. Dan zijn er m.i. betere opties om je geld weg te zetten.
pi_220688627
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:08 schreef obligataire het volgende:

[..]
Zojuist mijn inzet bij KOM volgestort.
Ik moet zeggen dat dit project er inderdaad prima uitziet. Maar ja, te veel meegemaakt bij KoM en mij al jaren geleden voorgenomen om nooit meer bij ze te investeren.
Als ze vaker van dit soort projecten gaan krijgen moet ik er misschien toch maar eens over gaan denken of ik van mijn principes mbt KoM moet afstappen. De projecten/rentes bij Collin staan mij momenteel allemaal niet aan dus er is de laatste periode veel geld terug gekomen en klotst bij mij tegen de plinten.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:51:00 #199
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_220688638
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:48 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat dit project er inderdaad prima uitziet. Maar ja, te veel meegemaakt bij KoM en mij al jaren geleden voorgenomen om nooit meer bij ze te investeren.
Als ze vaker van dit soort projecten gaan krijgen moet ik er misschien toch maar eens over gaan denken of ik van mijn principes mbt KoM moet afstappen. De projecten/rentes bij Collin staan mij momenteel allemaal niet aan dus er is de laatste periode veel geld terug gekomen en klotst bij mij tegen de plinten.
Snel hogere plinten monteren voordat het erover heen klotst.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_220688816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:51 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]
Snel hogere plinten monteren voordat het erover heen klotst.
Ik begrijp alle weerstand heel goed, heb ook lang zo gedacht, ook die extra betaalkosten waren een bron van irritatie, maar ja moet je altijd in het verleden blijven hangen, die ECSPR vergunning hebben ze vast niet gratis bij een pakje boter gekregen, de processen zijn wsl nu beter op orde dan vroeger. Tot dusver gaat het goed...
Pecunia non olet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')