Dit was covid 2026quote:Op woensdag 22 april 2026 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Was je ook wat jaartjes te laat mee dan
Mooie stad welquote:
En ik schat in iets met gekruid gehaktquote:Op woensdag 22 april 2026 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het ook blijkt na opzoeken.
[..]
Wenen deze keer
Oh ja eens kijken of die gast waar @Gast_op_afstand laatst mee kwam nog een vervolg heeft gemaakt ondertussenquote:Op woensdag 22 april 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
Zit een YT te kijken van een man die met treinen reist, vaak.
Mooie rit deze keer, van Oberstdorf uit.
Hij zit verdorie niet meer in Frankrijk maar ga dit toch eens kijkenquote:Op woensdag 22 april 2026 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja eens kijken of die gast waar Gast laatst mee kwam nog een vervolg heeft gemaakt ondertussen
Voor het werk weer. Weekje waarschijnlijk. En natuurlijk, eerste avond meteenquote:Op woensdag 22 april 2026 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooie stad wel
Vakantie of werk? En al 'echte' schnitzel gehad?
Lekker hoor, zo'n grote schnitzelquote:Op woensdag 22 april 2026 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het werk weer. Weekje waarschijnlijk. En natuurlijk, eerste avond meteen
Privé gaat het z'n gangetje, qua werk druk druk druk druk druk druk druk 😵💫quote:Op woensdag 22 april 2026 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alles ok hiero en hoe is het met koenieeeee?
Met een stukje citroenquote:
Mooi zo en heb je het drukker omdat je net vrij geweest bent? Gaan de dagen wel sneller meestal, als het druk is op je werk.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Privé gaat het z'n gangetje, qua werk druk druk druk druk druk druk druk 😵💫
Groot project en een vertrokken collegaquote:Op woensdag 22 april 2026 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo en heb je het drukker omdat je net vrij geweest bent? Gaan de dagen wel sneller meestal, als het druk is op je werk.
Stuk beter dan Terneuzenquote:Op woensdag 22 april 2026 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Voor het werk weer. Weekje waarschijnlijk. En natuurlijk, eerste avond meteen
Wel doen dan, zeker Wenen is goed te doenquote:Op woensdag 22 april 2026 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik reis dan ook niet veel. Lijkt me wel prachtig daar, de stad en omgeving.
Ok, dan heb je het inderdaad druk, wel genoeg je rust pakken. Overspannen worden door werk is niet handig.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Groot project en een vertrokken collega
Ik zie nog ruimte op de armen en het voorhoofd voor extra reclamequote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef engine het volgende:
Voetbal op tv en tsc hartberg speelt (tegen rapid wien).
Ze zoeken geen shirtsponsor meer.
[ afbeelding ]
Heyyy marciemarcquote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuk beter dan Terneuzen
En u weetz
Netjes met reserveren of niet bij die toko?
Sow, heel boekwerk op dat shirt.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ooit.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel doen dan, zeker Wenen is goed te doen
Heyyy toetjesvullingquote:
Die gasten moeten gewoon meer etenquote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst uitpersen?quote:
Ik ben een paar jaar geleden naar Wenen gevlogen. Toen het vliegtuig klaar was met opstijgen werd de landing al ingezet. Serieus.quote:
Ik ben met de slaaptrein geweestquote:Op woensdag 22 april 2026 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar Wenen gevlogen. Toen het vliegtuig klaar was met opstijgen werd de landing al ingezet. Serieus.
Het is de moeite waard en je bent er zo.
Dat is dan lang genoeg om het vliegend te doen, ik wil niet te lang in een vliegtuig zitten.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar Wenen gevlogen. Toen het vliegtuig klaar was met opstijgen werd de landing al ingezet. Serieus.
Het is de moeite waard en je bent er zo.
2 persoonscabine voor mezelfquote:Op woensdag 22 april 2026 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik een betere optie vinden dan. Ik noteer dit ook even op mijn harde schijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 persoonscabine voor mezelfGoeie optie voor @SuperbadeendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 persoonscabine voor mezelfWat leuk en hoe lang duurt de reis dan, 2 dagen? Ik zou dit liever doen dan met een vliegtuig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof dat ik rond 18h00 in Utrecht instapte,quote:Op woensdag 22 april 2026 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat leuk en hoe lang duurt de reis dan, 2 dagen? Ik zou dit liever doen dan met een vliegtuig.
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb momenteel een nestkast met een bosuil aanstaan en moeders zit in het gat met haar kop naar buiten, de jongen zitten in het hok, geloof dat ze ze ff zat was. Ziet er echt grappig uit.
Dat is hartstikke snel dan.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof dat ik rond 18h00 in Utrecht instapte,
rond 08h00 in Wenen weer uitstappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ja, je wordt er door het personeel uitgegooid.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is hartstikke snel dan.Wordt je dan gewekt door iets? Voor hetzelfde geld blijf je slapen door het wiegen van de trein.
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wenen verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Prachtig allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een roze haas![]()
![]()
Dat is wel handig dan.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, je wordt er door het personeel uitgegooid.
Ook al je eerder eruit zou moeten.
Ooit wel in Wenen geweest maar toen gemist helaasquote:Op woensdag 22 april 2026 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
deze hadden ze ook in Wenen
[ afbeelding ]
Ook niet in de dierentuin geweest toen zekerquote:Op woensdag 22 april 2026 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit wel in Wenen geweest maar toen gemist helaas
Pullupieeeequote:Op woensdag 22 april 2026 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit wel in Wenen geweest maar toen gemist helaas
Mont St. Michelquote:Op woensdag 22 april 2026 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
Op YT, een Amerikaan die commentaar geeft op Amerikanen en dingen in Europa,
nu had hij bijzondere plekken en gebouwen.
Sagadra familia, Mont St. Michel en Stonehenge.
En dan, als 4e, om laten zien dat hij het echt niet snapt,
Oradour-sur-glane![]()
![]()
Lol, ik had van de week ook een filmpje gekeken over bijzonder fruit maar die was anders gemaakt dan deze, deze is grappiger.quote:
Speciaal voor jou ditquote:Op woensdag 22 april 2026 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik had van de week ook een filmpje gekeken over bijzonder fruit maar die was anders gemaakt dan deze, deze is grappiger.
quote:Op woensdag 22 april 2026 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach nu zijn 2 deuren open. Er zit een voor en achterdeurquote:
Tijd voor rumquote:
Vandaar dat ik je niet zag, scheelde maar een paar seconden.quote:Op woensdag 22 april 2026 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach nu zijn 2 deuren open. Er zit een voor en achterdeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |