zat jij niet gewoon achterin ?quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
Actiefoto van die van @:Pullup
[ afbeelding ]
Das was het een duikboot gewordenquote:
Dan zal het naar plastic ruiken jaquote:
Ik heb er dan weer geen problemen mee dat je het er los bij doetquote:Op dinsdag 21 april 2026 19:33 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin zou er dan weer geen spek in doen.
Pciesquote:
In een hangmat in die omgeving eerderquote:
Die kat heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 21 april 2026 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is het antwoord
[ afbeelding ]
naturel?quote:
Ook lekkerquote:
Natuurlijk heb jij dat welquote:Op dinsdag 21 april 2026 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb even gekeken maar ik heb niets om te snacken.
Daag, ik ga niet mijn parkiet opeten.quote:
Dan gebruik je je andere persoonlijkheid en vreet je die eend op hequote:Op woensdag 22 april 2026 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daag, ik ga niet mijn parkiet opeten.
Moet je wel oppassen dat je niet uitschiet met die knoflooksaus, zal niet heel veel vleesch zijnquote:Op woensdag 22 april 2026 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Hoewel, ik vraag mij af hoe een gefrituurde parkiet zou smaken. Misschien met wat knoflooksaus op smaak brengen.
Bijna jaquote:
Heel mooiquote:
Die FF verzaakt behoorlijk ja,quote:
quote:
Die curry is een hardnekkigequote:
Nee snap ik, doe ik ook wel vaakquote:Op woensdag 22 april 2026 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is niet ongebruikelijk dat ik voor twee of drie dagen kook.
Dat klinkt balkan achtigquote:Op woensdag 22 april 2026 18:32 schreef engine het volgende:
Gevulde pljeskavicanog nooit gehad dus ben benieuwd.
In welk afgelegen oord is jouw hotelkamer?quote:Op woensdag 22 april 2026 18:32 schreef engine het volgende:
Gevulde pljeskavicanog nooit gehad dus ben benieuwd.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 22 april 2026 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
Vraagje, hebben jullie nu hoofdpijn? Loopneus? Beetje verkouden ofzo?
Hmmmmmmmmmmquote:
Ik heb het net gebruikt om de mensheid mee te vernietigen,quote:Op woensdag 22 april 2026 18:41 schreef pullup het volgende:
Corona is wel ongeveer foetsie op dit moment
Was je ook wat jaartjes te laat mee danquote:Op woensdag 22 april 2026 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het net gebruikt om de mensheid mee te vernietigen,
maar dat is duidelijk niet goed doorgekomen
Ja dat is het ook blijkt na opzoeken.quote:
Wenen deze keerquote:Op woensdag 22 april 2026 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In welk afgelegen oord is jouw hotelkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |