Dan gebruik je je andere persoonlijkheid en vreet je die eend op hequote:Op woensdag 22 april 2026 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daag, ik ga niet mijn parkiet opeten.
Moet je wel oppassen dat je niet uitschiet met die knoflooksaus, zal niet heel veel vleesch zijnquote:Op woensdag 22 april 2026 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Hoewel, ik vraag mij af hoe een gefrituurde parkiet zou smaken. Misschien met wat knoflooksaus op smaak brengen.
Bijna jaquote:
Heel mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |