Ik zie nog ruimte op de armen en het voorhoofd voor extra reclamequote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef engine het volgende:
Voetbal op tv en tsc hartberg speelt (tegen rapid wien).
Ze zoeken geen shirtsponsor meer.
[ afbeelding ]
Heyyy marciemarcquote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuk beter dan Terneuzen
En u weetz
Netjes met reserveren of niet bij die toko?
Sow, heel boekwerk op dat shirt.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien ooit.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel doen dan, zeker Wenen is goed te doen
Heyyy toetjesvullingquote:
Die gasten moeten gewoon meer etenquote:Op woensdag 22 april 2026 19:23 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst uitpersen?quote:
Ik ben een paar jaar geleden naar Wenen gevlogen. Toen het vliegtuig klaar was met opstijgen werd de landing al ingezet. Serieus.quote:
Ik ben met de slaaptrein geweestquote:Op woensdag 22 april 2026 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar Wenen gevlogen. Toen het vliegtuig klaar was met opstijgen werd de landing al ingezet. Serieus.
Het is de moeite waard en je bent er zo.
Dat is dan lang genoeg om het vliegend te doen, ik wil niet te lang in een vliegtuig zitten.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden naar Wenen gevlogen. Toen het vliegtuig klaar was met opstijgen werd de landing al ingezet. Serieus.
Het is de moeite waard en je bent er zo.
2 persoonscabine voor mezelfquote:Op woensdag 22 april 2026 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik een betere optie vinden dan. Ik noteer dit ook even op mijn harde schijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 persoonscabine voor mezelfGoeie optie voor @SuperbadeendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 persoonscabine voor mezelfWat leuk en hoe lang duurt de reis dan, 2 dagen? Ik zou dit liever doen dan met een vliegtuig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geloof dat ik rond 18h00 in Utrecht instapte,quote:Op woensdag 22 april 2026 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat leuk en hoe lang duurt de reis dan, 2 dagen? Ik zou dit liever doen dan met een vliegtuig.
quote:Op woensdag 22 april 2026 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb momenteel een nestkast met een bosuil aanstaan en moeders zit in het gat met haar kop naar buiten, de jongen zitten in het hok, geloof dat ze ze ff zat was. Ziet er echt grappig uit.
Dat is hartstikke snel dan.quote:Op woensdag 22 april 2026 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof dat ik rond 18h00 in Utrecht instapte,
rond 08h00 in Wenen weer uitstappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |