Dit vind ik een beetje ongepastquote:
Weer een club genaaid door Gozubuyuk.quote:Op zondag 19 april 2026 20:02 schreef Caland het volgende:
Het was voor NEC een zegen geweest als Sandler vorige week rood had gekregen
Wat die allemaal aan het doen is
Stressbaan.quote:
En over 3 weken wordt 'ie er gewoon uitgetyft.quote:
Omdat Makkelie.quote:
Het was zo wisselvallig dit seizoen.quote:Op zondag 19 april 2026 20:05 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Dit AZ kan zo goed voetballen, ze laten het alleen bijna nooit zien
Hadden minimaal boven Ajax en Twente moeten staan
Daarom verliest NEC.quote:Op zondag 19 april 2026 20:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
vijf minuten voor een wedstrijd die alleen al vanwege dat vuurwerkgedoe n minuut of 7 stillag is matig
Jordi komt in het Kras Stadion ook met het besef dat hij mag oprotten in december.quote:Op zondag 19 april 2026 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
Ik wens Ajax veel succes in de play offs.
Die had hij alquote:Op zondag 19 april 2026 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat Makkelie.
Edit: Wel geel gekregen.
Nee, 92ste minuut.quote:
De tweede helft van NEC was dan ook verschrikkelijkquote:
Als ze willen zouden ze nog voor plek 3 kunnen gaan maar ik denk dat het wel klaar is na deze wedstrijdquote:Op zondag 19 april 2026 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was zo wisselvallig dit seizoen.
Hoe zit dat met die regels?quote:Op zondag 19 april 2026 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
Ik wens Ajax veel succes in de play offs.
Bedankt!quote:Op zondag 19 april 2026 20:08 schreef Solotovski het volgende:
Gefeliciteerd @:dagoduck
Ik gun het je wel
Zuipen!!!!
Dick Schreuder is gezakt voor de test. Boter en suiker tegen een AZ dat dit seizoen wanstaltig slecht is.quote:Op zondag 19 april 2026 20:08 schreef Caland het volgende:
Als je met 5-1 verliest in een bekerfinale dien je je als club op te heffen
Zo zijn nu eenmaal de regels @:de_kraam @:ajax
AZ dat Van Persie kopieert had ik dit seizoen niet meer zien aankomenquote:Op zondag 19 april 2026 20:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dick Schreuder is gezakt voor de test. Boter en suiker tegen een AZ dat dit seizoen wanstaltig slecht is.
Het is ook wel typisch KNVB dat clubs de gelegenheid krijgen wedstrijden te verzetten om Europees goed voorbereid te zijn en dan vervolgens direct na een Europese week de bekerfinale wordt gepland.quote:Op zondag 19 april 2026 20:08 schreef raptorix het volgende:
Dit hadden we ook tegen Shaktar kunnen doen.
Ja waar is hijquote:Op zondag 19 april 2026 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Schreuder wordt geslacht, gefileerd en door de gehaktmolen gedraaid.
@:everttennapel
De longreads kunnen fijn in de open haard.quote:Op zondag 19 april 2026 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was wel echt lachwekkend van NEC. De touwtjes.
Zo'n avond had ik vorige week. Maar dat vertel ik nog wel een keer.quote:
Waalstrandjes zijn dan ook de moeite waardquote:Op zondag 19 april 2026 20:10 schreef De_Kraam het volgende:
Half Nijmegen gaat op weg naar de Waalbrug vanavond.
Nuilen kan beginnen met een meltdown van de Pandaboer.quote:Op zondag 19 april 2026 20:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De longreads kunnen fijn in de open haard.
Dat was helaas in Europa, ik zat net nog te denken om in te zetten op 4-1, maar goed mag niet klagenquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga wat centjes in zetten op 5-0 / 5-1ongeveer 100 keer inzet
Ken je de Daltons van Lucky Luke? Dan is Linssen de kleinste! Hohoooooo.quote:Op zondag 19 april 2026 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Schreuder wordt geslacht, gefileerd en door de gehaktmolen gedraaid.
@:everttennapel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |