venuequote:Welkom bij dé wedstrijd waar alles kan gebeuren: de KNVB Bekerfinale tussen AZ en NEC! Twee teams, één beker en 90 minuten (oké, misschien iets langer) pure spanning. De ene helft van het land zit er klaar voor met chips en zenuwen, de andere helft doet alsof ze “gewoon neutraal” zijn — ja hoor. Verwacht strijd, spektakel en minstens één moment waarvan je later zegt: “Wat dóén ze nou?!” Kortom: pak je drankje, ga er goed voor zitten en geniet van een finale die gegarandeerd ergens uit de bocht vliegt.
Mee eens, risico is groter zo.quote:Op zondag 19 april 2026 18:51 schreef raptorix het volgende:
Ik snap niet waarom spelers met die Micro Scheenbeschermers spelen, zelfs in mijn tijd 30 jaar terug hadden we al van die scheenbeschermers met luchtkussens.
Stukje arrogantie.quote:Op zondag 19 april 2026 18:51 schreef raptorix het volgende:
Ik snap niet waarom spelers met die Micro Scheenbeschermers spelen, zelfs in mijn tijd 30 jaar terug hadden we al van die scheenbeschermers met luchtkussens.
Omdat ze zich erdoor belemmerd voelen.quote:Op zondag 19 april 2026 18:51 schreef raptorix het volgende:
Omdat scheenblessures nagenoeg nooit voorkomenquote:Op zondag 19 april 2026 18:51 schreef raptorix het volgende:
-10 miljoenquote:Op zondag 19 april 2026 18:52 schreef Caland het volgende:
Boerderijhoofd Kees Smit heeft echt nog 0 goed gedaan
Gewoon zonder spelen, stukje Lerby.quote:
Gelul, het voelt juist lekkerder op een gegeven moment, ik vind het uiterst onprofessioneel.quote:
Er is echt geen enkele voetballer die met lompe scheenbeschermers fijner vindtquote:Op zondag 19 april 2026 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelul, het voelt juist lekkerder op een gegeven moment, ik vind het uiterst onprofessioneel.
Het is niet alleen scheen maar ook achilles, en het is nou niet echt zo dat die dingen in de weg zitten.quote:Op zondag 19 april 2026 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat scheenblessures nagenoeg nooit voorkomen
Jij vond scheenbeschermers dragen fijn? Ieder zo zijn ding.quote:Op zondag 19 april 2026 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelul, het voelt juist lekkerder op een gegeven moment, ik vind het uiterst onprofessioneel.
Misschien als je ijshockeykeeper bentquote:Op zondag 19 april 2026 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan ben je de enige voetballer ter wereld met die meningquote:Op zondag 19 april 2026 18:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is niet alleen scheen maar ook achilles, en het is nou niet echt zo dat die dingen in de weg zitten.
Die dingen zijn echt niet zo lomp meer, zelfs 30 jaar terug waren die dingen al helemaal om je been gevormt.quote:Op zondag 19 april 2026 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele voetballer die met lompe scheenbeschermers fijner vindt
Aangeboden door Van Dobbenquote:Op zondag 19 april 2026 18:55 schreef De_Kraam het volgende:
Oevreprijs is voor Kramerinho mag ik toch aannemen.
Dit is dus gewoon niet waar hoe vaak je ook "30 jaar" blijft herhalen.quote:Op zondag 19 april 2026 18:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt niet zo lomp meer, zelfs 30 jaar terug waren die dingen al helemaal om je been gevormt.
Kowloon?quote:
Niemand voetbalt meer met die lompe dingen die ook nog eens om je enkel gaanquote:Op zondag 19 april 2026 18:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt niet zo lomp meer, zelfs 30 jaar terug waren die dingen al helemaal om je been gevormt.
Ik was keeper en dan leer je die dingen heel snel waarderen, zelfs als back, je wilt niet weten hoe mijn schijnbeen er nu uitziet, zelfs na 20 jaar totale ellende.quote:Op zondag 19 april 2026 18:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij vond scheenbeschermers dragen fijn? Ieder zo zijn ding.
Vikinggod.quote:
Daarom snap je het dus niet. Het rennen ermee en allerlei schijnbewegingen maken is kut.quote:Op zondag 19 april 2026 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was keeper en dan leer je die dingen heel snel waarderen, zelfs als back, je wilt niet weten hoe mijn schijnbeen er nu uitziet, zelfs na 20 jaar totale ellende.
Als dat je techniek beinvloed ben je gewoon lomp.quote:Op zondag 19 april 2026 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand voetbalt meer met die lompe dingen die ook nog eens om je enkel gaan
15 jaar terug kocht in die inlegdingen al
Het voetbalt gewoon vrijer in plaats van die troep die constant verschuiftquote:Op zondag 19 april 2026 18:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als dat je techniek beinvloed ben je gewoon lomp.
Dit zijn geen woorden van een keeperquote:Op zondag 19 april 2026 18:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als dat je techniek beinvloed ben je gewoon lomp.
Alexander-Arnoldquote:Op zondag 19 april 2026 19:02 schreef Parafernalia het volgende:
Die inleidingen zijn gewoon een trent
Flesje pils onder de douche > scheenbeschermer uitdoenquote:Op zondag 19 april 2026 19:03 schreef Makamba_ het volgende:
Wat was je scheenbeschermer uit/afdoen een ongekend fijn gevoel na de wedstrijd.
Hier wil ik het bij laten.
Laten we genieten van de wedstrijd, ga het niet meer over scheenbeschermers hebben, laten we het hebben over zweetband om hoofdquote:Op zondag 19 april 2026 19:03 schreef Makamba_ het volgende:
Wat was je scheenbeschermer uit/afdoen een ongekend fijn gevoel na de wedstrijd.
Hier wil ik het bij laten.
Ik vind jou een badminton speler.quote:Op zondag 19 april 2026 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nooit scheenbeschermers gedragen.
Die dingen zijn het product van woke.quote:Op zondag 19 april 2026 19:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nooit scheenbeschermers gedragen.
Atletiek en later mountainbike.quote:
Ik begrijp wel dat de overheid geen politiecapaciteit meer ter beschikking stelt, ze zoeken het maar uit bij de knvb en de clubs. Als je dit structureel laat gebeuren, is dat broddelwerk bij de toegangscontrole.quote:
Betaald door Boekhoorn.quote:Op zondag 19 april 2026 19:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit had ik niet van NEC verwacht.
Succes tegen 18.000 manquote:Op zondag 19 april 2026 19:13 schreef Zorro het volgende:
Ram die lui van de tribune af net als die gemaskerde Zwollenaars laatst
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij niet mee wil gaan in de hype rondom Smit.quote:Op zondag 19 april 2026 19:19 schreef Caland het volgende:
Smit denkt dat hij een zwart shirt aanheeft
Ik zag geen 18.000 vuurwrekafstekers en ik vermoed dat het merendeel van de andere supporters ze ook liever ziet verdwijnenquote:
Ik vind de hype (niet de Real Madrid hype) wel terecht. Hij speelt vandaag alleen wanstaltig slechtquote:Op zondag 19 april 2026 19:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij niet mee wil gaan in de hype rondom Smit.
Dat doet ie al weken.quote:Op zondag 19 april 2026 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de hype (niet de Real Madrid hype) wel terecht. Hij speelt vandaag alleen wanstaltig slecht
Vroeger werden De Witt's opgegeten. Snap het wel dat je dan van je af moet bijten.quote:
AZ ook niet.quote:Op zondag 19 april 2026 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Als NEC écht moet, geven ze niet thuis. Typisch.
Ik schrijf alvast 0 punten uit 8 europese duels op in mijn schriftje voor 2026/2027. @Zipportalquote:Op zondag 19 april 2026 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Is nog niks verloren en weggespeeld worden ze zeker niet.quote:Op zondag 19 april 2026 19:25 schreef SonicVolcano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |