venuequote:Welkom bij dé wedstrijd waar alles kan gebeuren: de KNVB Bekerfinale tussen AZ en NEC! Twee teams, één beker en 90 minuten (oké, misschien iets langer) pure spanning. De ene helft van het land zit er klaar voor met chips en zenuwen, de andere helft doet alsof ze “gewoon neutraal” zijn — ja hoor. Verwacht strijd, spektakel en minstens één moment waarvan je later zegt: “Wat dóén ze nou?!” Kortom: pak je drankje, ga er goed voor zitten en geniet van een finale die gegarandeerd ergens uit de bocht vliegt.
Mee eens, risico is groter zo.quote:Op zondag 19 april 2026 18:51 schreef raptorix het volgende:
Ik snap niet waarom spelers met die Micro Scheenbeschermers spelen, zelfs in mijn tijd 30 jaar terug hadden we al van die scheenbeschermers met luchtkussens.
Stukje arrogantie.quote:Op zondag 19 april 2026 18:51 schreef raptorix het volgende:
Ik snap niet waarom spelers met die Micro Scheenbeschermers spelen, zelfs in mijn tijd 30 jaar terug hadden we al van die scheenbeschermers met luchtkussens.
Omdat ze zich erdoor belemmerd voelen.quote:Op zondag 19 april 2026 18:51 schreef raptorix het volgende:
Omdat scheenblessures nagenoeg nooit voorkomenquote:Op zondag 19 april 2026 18:51 schreef raptorix het volgende:
-10 miljoenquote:Op zondag 19 april 2026 18:52 schreef Caland het volgende:
Boerderijhoofd Kees Smit heeft echt nog 0 goed gedaan
Gewoon zonder spelen, stukje Lerby.quote:
Gelul, het voelt juist lekkerder op een gegeven moment, ik vind het uiterst onprofessioneel.quote:
Er is echt geen enkele voetballer die met lompe scheenbeschermers fijner vindtquote:Op zondag 19 april 2026 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelul, het voelt juist lekkerder op een gegeven moment, ik vind het uiterst onprofessioneel.
Het is niet alleen scheen maar ook achilles, en het is nou niet echt zo dat die dingen in de weg zitten.quote:Op zondag 19 april 2026 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat scheenblessures nagenoeg nooit voorkomen
Jij vond scheenbeschermers dragen fijn? Ieder zo zijn ding.quote:Op zondag 19 april 2026 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelul, het voelt juist lekkerder op een gegeven moment, ik vind het uiterst onprofessioneel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |