Er is echt geen enkele voetballer die met lompe scheenbeschermers fijner vindtquote:Op zondag 19 april 2026 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelul, het voelt juist lekkerder op een gegeven moment, ik vind het uiterst onprofessioneel.
Het is niet alleen scheen maar ook achilles, en het is nou niet echt zo dat die dingen in de weg zitten.quote:Op zondag 19 april 2026 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat scheenblessures nagenoeg nooit voorkomen
Jij vond scheenbeschermers dragen fijn? Ieder zo zijn ding.quote:Op zondag 19 april 2026 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gelul, het voelt juist lekkerder op een gegeven moment, ik vind het uiterst onprofessioneel.
Misschien als je ijshockeykeeper bentquote:Op zondag 19 april 2026 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan ben je de enige voetballer ter wereld met die meningquote:Op zondag 19 april 2026 18:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is niet alleen scheen maar ook achilles, en het is nou niet echt zo dat die dingen in de weg zitten.
Die dingen zijn echt niet zo lomp meer, zelfs 30 jaar terug waren die dingen al helemaal om je been gevormt.quote:Op zondag 19 april 2026 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is echt geen enkele voetballer die met lompe scheenbeschermers fijner vindt
Aangeboden door Van Dobbenquote:Op zondag 19 april 2026 18:55 schreef De_Kraam het volgende:
Oevreprijs is voor Kramerinho mag ik toch aannemen.
Dit is dus gewoon niet waar hoe vaak je ook "30 jaar" blijft herhalen.quote:Op zondag 19 april 2026 18:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt niet zo lomp meer, zelfs 30 jaar terug waren die dingen al helemaal om je been gevormt.
Kowloon?quote:
Niemand voetbalt meer met die lompe dingen die ook nog eens om je enkel gaanquote:Op zondag 19 april 2026 18:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt niet zo lomp meer, zelfs 30 jaar terug waren die dingen al helemaal om je been gevormt.
Ik was keeper en dan leer je die dingen heel snel waarderen, zelfs als back, je wilt niet weten hoe mijn schijnbeen er nu uitziet, zelfs na 20 jaar totale ellende.quote:Op zondag 19 april 2026 18:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Jij vond scheenbeschermers dragen fijn? Ieder zo zijn ding.
Vikinggod.quote:
Daarom snap je het dus niet. Het rennen ermee en allerlei schijnbewegingen maken is kut.quote:Op zondag 19 april 2026 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was keeper en dan leer je die dingen heel snel waarderen, zelfs als back, je wilt niet weten hoe mijn schijnbeen er nu uitziet, zelfs na 20 jaar totale ellende.
Als dat je techniek beinvloed ben je gewoon lomp.quote:Op zondag 19 april 2026 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand voetbalt meer met die lompe dingen die ook nog eens om je enkel gaan
15 jaar terug kocht in die inlegdingen al
Het voetbalt gewoon vrijer in plaats van die troep die constant verschuiftquote:Op zondag 19 april 2026 18:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als dat je techniek beinvloed ben je gewoon lomp.
Dit zijn geen woorden van een keeperquote:Op zondag 19 april 2026 18:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als dat je techniek beinvloed ben je gewoon lomp.
Alexander-Arnoldquote:Op zondag 19 april 2026 19:02 schreef Parafernalia het volgende:
Die inleidingen zijn gewoon een trent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |