In de vorm van dit jaar moet Van der Poel dit wel aankunnen.quote:Op zondag 19 april 2026 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij z'n kat stuurt. Mathieu heeft deze afgevinkt en met de hoogtemeters zit deze koers op de grens.
Zinedinequote:Op zondag 19 april 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe zou Remco zijn toekomstige zoon noemen? Lijkt me wel iemand om hem Remco jr. of junior te noemen.
Met deze stelling is Pidcock het oneens.quote:Op zondag 19 april 2026 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk best ziek. Dat een Van Aert en en Van der Poel deze koers ook al hebben gewonnen
Dat kun je tactisch spelen. Adam Evenepoel.quote:Op zondag 19 april 2026 17:27 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Een Marokkaanse naam vanwege de schoonfamilie.
Waarna het altijd Vlaams Blok stemmende Vlaanderen gaat schuimbekken.
Dat draaien en keren en korte klimmetjes ligt Matje wel goed.quote:Op zondag 19 april 2026 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eigenlijk best ziek. Dat een Van Aert en en Van der Poel deze koers ook al hebben gewonnen
Wout won de criteriumversie.quote:Op zondag 19 april 2026 17:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op iets waarvan de boekwaarde 0 is, kan je niet meer afschrijven.quote:Op zondag 19 april 2026 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
HAHAHA EN DE BELGEN WAREN AFGESCHREVEN HOORDE IK HIER ZOVAAK
Isa ibn Oumi.quote:Op zondag 19 april 2026 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kun je tactisch spelen. Adam Evenepoel.
Hij zit momenteel ook in een piek schijnbaar, dus vandaag?quote:Op zondag 19 april 2026 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wout won de criteriumversie.
Maar de Wout van 2020/2022 had ook de normale versie prima kunnen winnen.
negeer maar mijn uitspraak. Volgens Rellende rotscholier mag ik dit niet meer roepen met mijn inderwaardigheidscomplexquote:Op zondag 19 april 2026 17:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Op iets waarvan de boekwaarde 0 is, kan je niet meer afschrijven.
Denk dat de eerste San Sebastian voor hem wel meer betekende was dan deze.quote:Op zondag 19 april 2026 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook een paar keer San Sebastian (wat min of meer verglijkbaar met AGR is).
Denk dat Vauquelin nog wel was gelost. En Jorgenson is totaal geen afmaker. Denk dat de uitkomst hetzelfde was geweest.quote:Op zondag 19 april 2026 17:31 schreef H.Vviv het volgende:
De valpartij van Vauquelin en Jorgenson is wel erg jammer. Anders had je wel een hele leuke finale gehad.
En Huub dan?quote:Op zondag 19 april 2026 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat Vauquelin nog wel was gelost. En Jorgenson is totaal geen afmaker. Denk dat de uitkomst hetzelfde was geweest.
Toch kwam hij nooit keer echt dichtbij na z’n zegequote:Op zondag 19 april 2026 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat draaien en keren en korte klimmetjes ligt Matje wel goed.
Die reed hier puur als knecht, leek hetquote:Op zondag 19 april 2026 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er eigenlijk met Laporte gebeurd?
Je hebt dan veel meer mogelijkheden tot aanvallen, al zal Evenepoel op elke aanval wel hebben gereageerd.quote:Op zondag 19 april 2026 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat Vauquelin nog wel was gelost. En Jorgenson is totaal geen afmaker. Denk dat de uitkomst hetzelfde was geweest.
Wat niet. Dat je kopman uitvalt door een valpartij, en anders waarschijnlijk podium had gereden.quote:
Die zette Jorgenson vooraan af toen ze aan de klimmetjes op ~60 van de streep begonnen en was toen klaar.quote:Op zondag 19 april 2026 17:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat is er eigenlijk met Laporte gebeurd?
Bij die zege hebben we niks meegekregen hoe hij bij Flip en Vogelzang is gekomen. Leo zal daar ook wel z'n best hebben gedaan.quote:Op zondag 19 april 2026 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch kwam hij nooit keer echt dichtbij na z’n zege
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |