Dat is altijd al zijn basis met tijdrijden. Om goed voor de dag komen in een grote ronde moet hij een lange voorbereiding zonder problemen afwerken.quote:Op zondag 19 april 2026 17:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, Remco is een eendagscoureur geworden.
Lijkt me wel iemand die voor Yilmaz ofzo kiestquote:Op zondag 19 april 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe zou Remco zijn toekomstige zoon noemen? Lijkt me wel iemand om hem Remco jr. of junior te noemen.
Balwaaze Belgium Tour!quote:Op zondag 19 april 2026 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is ook het correcte antwoord na 2 keer LBL, 2 x WK ITT, Vuelta en WK weg
Max.quote:Op zondag 19 april 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe zou Remco zijn toekomstige zoon noemen? Lijkt me wel iemand om hem Remco jr. of junior te noemen.
Xerrayno.quote:Op zondag 19 april 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ronde van Spanje!quote:
Matthieu spaart zich voor echte klassiekersquote:Op zondag 19 april 2026 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen Mathieu geen Nederlands feestje...
Nou en?quote:Op zondag 19 april 2026 17:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geen Mathieu geen Nederlands feestje...
Mohammed.quote:Op zondag 19 april 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een Marokkaanse naam vanwege de schoonfamilie.quote:
quote:Op zondag 19 april 2026 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Matthieu spaart zich voor echte klassiekers
PGA Championship?quote:Op zondag 19 april 2026 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij z'n kat stuurt. Mathieu heeft deze afgevinkt en met de hoogtemeters zit deze koers op de grens.quote:Op zondag 19 april 2026 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Average Mo.quote:Op zondag 19 april 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik gok op Louis en Antoine. Franse flopnamen net als bij Wout.quote:Op zondag 19 april 2026 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eigenlijk best ziek. Dat een Van Aert en en Van der Poel deze koers ook al hebben gewonnenquote:Op zondag 19 april 2026 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij z'n kat stuurt. Mathieu heeft deze afgevinkt en met de hoogtemeters zit deze koers op de grens.
Ook een paar keer San Sebastian (wat min of meer vergelijkbaar met AGR is).quote:
Het is denk ik voor renners ook gewoon een kutkoers.quote:Op zondag 19 april 2026 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap wel dat hij z'n kat stuurt. Mathieu heeft deze afgevinkt en met de hoogtemeters zit deze koers op de grens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |