abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2026 @ 13:29:30 #241
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220749917
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Feyenoord hoeft morgen toch pas?
Als een voetbalclub speelt staan die kneuzen daar niet.

Waarschijnlijk kunnen ze tijdens het WK of als Eredivisie/Keukenkampioen divisie weer begint gewoon rustig de deuren openen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 13:30:41 #242
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220749922
What possibly could go wrong.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220749928
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 13:21 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ga je lekker?! :')
Ik probeer een beetje mijn draai te vinden hier in NWS.

Alles voor de likes.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 13:34:16 #244
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220749936
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 13:21 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ga je lekker?! :')
Het blijft ook volledig onduidelijk welk punt deze user probeert te maken. Er is een liedje gezongen door een Algerijnse zanger dat hij blijkbaar kan waarderen, dus is alle kritiek op migratie onterecht?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 mei 2026 @ 13:37:15 #245
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_220749946
Popcorntopic.
Dit, dus.
pi_220749986
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 13:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het blijft ook volledig onduidelijk welk punt deze user probeert te maken. Er is een liedje gezongen door een Algerijnse zanger dat hij blijkbaar kan waarderen, dus is alle kritiek op migratie onterecht?
Een hitje uit de jaren 90 is kennelijk het enige positieve voorbeeld die hij kan bedenken.
pi_220750002
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 13:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, integendeel.

Je kan toch lezen?

Ik stel me graag op als patriotische Nederlander. Dat ben ik in de kern ook echt wel.

Ik snap de twijfel door eerder posts van mijn kant in onder ander POL en hier. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, zegt men dan.

Deze post was iets over de top blijkbaar? Het zijn wel terechte zorgen van mijn kant. Ik vind graag mijn draai hier in deze gezellige hoek van FOK! namelijk.
  zaterdag 9 mei 2026 @ 14:48:03 #248
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220750341
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 12:02 schreef Kottnauer het volgende:
In de kringen waarin Ton Heurts zich begeeft is hij nu een gevierd man.

Was Apeldoorn ook niet de plaats waar het legendarische lied “je bent welkom” werd gezongen door die geitenwollensokkengroep?
Klopt, todat ze geconfronteerd werden met de gevolgen:

quote:
WSV sluit sportcomplex voor vluchtelingen vanwege overlast

APELDOORN - Omnisportvereniging WSV in Apeldoorn laat geen vluchtelingen meer toe op het sportcomplex.

Reden hiervoor is dat de vluchtelingen - die worden opgevangen in tenten naast het sportterrein - volgens WSV ' ongecontroleerd het sportcomplex overnemen'. "Ze gebruiken de velden zoals het hen uitkomt, zonder rekening te houden met onze leden", aldus WSV in een bericht op de eigen website.

Uit overleg met het COA bleek volgens WSV dat er te weinig capaciteit is om de vluchtelingen te begeleiden op het sportcomplex, zoals eerst wel was afgesproken. Daarom sluit de club het complex nu af.

"Dit betekent dat het bestuur de vrijheid en de veiligheid van de leden op dit moment niet kan garanderen. Wij hebben daarom besloten om vanaf dit moment, zolang de capaciteit van de begeleiding en de beveiliging niet op orde is, geen vluchtelingen meer toelaten op ons sportcomplex. Een besluit dat wij noodgedwongen hebben moeten nemen, hoewel wij de achtergrond van de vluchtelingen heel goed begrijpen. Wij zijn een vereniging met heel veel leden, en die hebben ten allen tijde voorrang op het gebruik van ons eigen sportcomplex. Wij doen er alles aan om tot goede afspraken te komen met het COA, zodat er voor ons allen een leefbare situatie ontstaat", aldus WSV.
quote:
Apeldoorn SCHOPT 'vluchtelingen' er alweer UIT

Hahaha hahaha rofl snif. Amper weken na dat starnakel naïeve Apeldoorners ‘Jij bent welkom, welkom in mijn land’ zongen voor de vluchtelingen worden diezelfde vluchtelingen alweer met kop en kont buiten gewipt. Wegens overlast. Stelletje xenofobe racisten!!1!

En nu allemaal. Inhaken & wegwezen! "Wij zeggen vaarwel... Vaarwel naar je land. Met een bootje... Naar de overkant"
Geenstijl

quote:
‘Jij bent welkom, welkom in mijn land.’ Hoe zou het toch zijn met de zingende huisvrouwtjes van Apeldoorn?

Arthur van Amerongen trekt fel van leer tegen het Gutmensch-gekweel rond asielzoekers. ‘Groep Timmermans blijft maar jubelen over open grenzen.’
pi_220750409
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 14:48 schreef AchJa het volgende:

[..]
Klopt, todat ze geconfronteerd werden met de gevolgen:
[..]
[..]
Geenstijl
[..]

“Ik wil weten wie jij bent” werd nog zo teder gezongen.

Maar zodra ze het wisten, waren ze ook meteen genezen :)
  zaterdag 9 mei 2026 @ 21:03:25 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220752943
De wij sijn Nedurland types zijn weer bezig (inclusief de altijd gezellige neonazi’s van voorpost)

twitter

twitter

twitter

twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220754238
Wat staat deze palingpopulist nu weer te doen dan?

Mantelpakje aan, handen in de zij. Beetje ouwehoeren aan de zijlijn. Laat de mannen het echte werk maar weer doen.

Typisch.

Het is toch een kleine moeite om een spijkermat aan cobra's neer te leggen om te laten zien hoe urgent deze crisis is. Het gaat ten slot van rekening om onze vrouwen en kinderen.
  Moderator zaterdag 9 mei 2026 @ 23:54:26 #252
236264 crew  capricia
pi_220754252
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:50 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Wat staat deze palingpopulist nu weer te doen dan?

Mantelpakje aan, handen in de zij. Beetje ouwehoeren aan de zijlijn. Laat de mannen het echte werk maar weer doen.

Typisch.

[ afbeelding ]

Het is toch een kleine moeite om een spijkermat aan cobra's neer te leggen om te laten zien hoe urgent deze crisis is. Het gaat ten slot van rekening om onze vrouwen en kinderen.
Vind je het een rechts-populistisch ding, om zo'n wijk te bezoeken en daar te gaan staan?

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 09-05-2026 23:59:45 ]
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220754281
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Vind je het een rechts-populistisch ding, om zo'n wijk te bezoeken en daar te gaan staan?
In ieder geval populistisch.
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 00:06:25 #254
236264 crew  capricia
pi_220754307
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vind het een beetje lastig in te schatten. Jimmy Dijk staat er inmiddels net zo bij (al heeft ie andere kleding aan. :+ )

twitter
- Goethe, “Faust”
pi_220754318
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind het een beetje lastig in te schatten. Jimmy Dijk staat er inmiddels net zo bij (al heeft ie andere kleding aan. :+ )

[ x ]
De SP is van oorsprong nooit voor een ruim asielbeleid geweest. Maar goed, Jimmy komt op voor de arme wijk.
  Moderator zondag 10 mei 2026 @ 00:15:24 #256
236264 crew  capricia
pi_220754330
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
De SP is van oorsprong nooit voor een ruim asielbeleid geweest. Maar goed, Jimmy komt op voor de arme wijk.
Ja.
Ik schreef het net ook in POL. Dat het jammer is dat de anti-migratiekaart (en ik dit geval anti AZC) zo gekaapt is door rechts.
Want meer dialoog vanuit de hele samenleving zowel links als rechts , en dus diverse invalshoeken (zoals arme wijken), zijn alleen maar beter.
- Goethe, “Faust”
pi_220754335
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2026 23:54 schreef capricia het volgende:

[..]
Populistisch zeker. Een echt bezorgde burger of patriot voor ons vaderland staat er niet zo nonchalant bij.

De echte helden van ons vaderland staan de Naald van zijn sokkel te trekken om door de ramen van het gemeentehuis van Apeldoorn te keilen. Of, beter nog, aan de Duitse grens met zaklampen elke auto met een vreemd kenteken of een potentiële bomgordelliefhebber de snelweg af te leiden.

Het is klaar. Genoeg is genoeg.
pi_220754377
Tien jaar geleden stelde dr. Jan van de Beek al dat het Nederlandse assielbeleid opgevat kan worden als een daad van agressie van de overheid richting de bevolking. Hij herhaalde die stelling vorige week. Je ziet nu steeds vaker (helaas) dat de bevolking daar op zijn beurt ook agressief op reageert.
pi_220755243
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:41 schreef Kottnauer het volgende:
Tien jaar geleden stelde dr. Jan van de Beek al dat het Nederlandse assielbeleid opgevat kan worden als een daad van agressie van de overheid richting de bevolking.
Daar zeg je met wat.

In de hens ermee, een paar nitraten op het assielbeleid.

What's in the name!
  Redactie Sport zondag 10 mei 2026 @ 08:58:58 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220755323
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
Ik schreef het net ook in POL. Dat het jammer is dat de anti-migratiekaart (en ik dit geval anti AZC) zo gekaapt is door rechts.
Want meer dialoog vanuit de hele samenleving zowel links als rechts , en dus diverse invalshoeken (zoals arme wijken), zijn alleen maar beter.
Dat is natuurlijk wat je krijgt als een anti-migratiepartij door anderen wordt afgeschilderd als extreemrechts (al liggen daar vaak nog andere redenen aan ten grondslag dan alleen migratie, maar het helpt in ieder geval niet) en zij vervolgens roepen dat links het kwaad is en alles de schuld van links. Dit is al sinds Pim de manier waarop het debat gevoerd wordt en het heeft al 25 jaar tot nul oplossing geleid.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220755342
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 08:52 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
Daar zeg je met wat.

In de hens ermee, een paar nitraten op het assielbeleid.

What's in the name!
Deze man is zo ontzettend geestig hè 🤣🤣🤣🤣🤣
OH NOES!!!!1*&@@!!
  zondag 10 mei 2026 @ 09:07:21 #262
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220755356
Bekijk deze YouTube-video

Dit is wat er naar je wijk wordt gehaald. Elk weldenkend mens snapt niks meer van dit asieldebacle waar sommige nog steeds voor in de bres springen. Waanzin.
De provincie wordt inmiddels ook overspoelt door dit soort uitwassen van structurele aard.
pi_220755422
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:03 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Deze man is zo ontzettend geestig hè 🤣🤣🤣🤣🤣
Ja, lach er maar mee.

Wat is jou oplossing dan?

Wij hebben hierachter twee AZCs staan. Eentje achter de hekken van een legerterrein bij Soesterberg. En eentje in Leersum.

En wat doet links. Ze zetten een wolf uit precies tussen deze twee plekken. Wandelaars en fietsende kinderen worden de bosjes in gesleurd, honden worden met huid en haar verslonden, kinderen worden van de Pyramide van Austerlitz getrokken en het bos in gesleurd. Altijd tegen het eigen volk.

En dat tuig bij Leersum? Die wordt met geen haar aangeraakt. Die lopen gewoon veilig door het bos naar de plaatselijke Albert Heijn en weer terug van onze centen.

Het kan allemaal maar gewoon in dit land.

Nou zal Dylan zelf wel het legerterrein bij Zeist in de fik zetten met een mortiergranaat, maar een nitraatje of twee van een bezorgde burger op de Utrechtse Heuvelrug bij Leersum moet wat mij betreft best kunnen.

Just my two cents.
  zondag 10 mei 2026 @ 09:32:19 #264
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220755586
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tjah.
Dat soort volk durft iig de porem te laten zien. De rest van het haagse tuig blijft in de ivoren torens met dedain op davolk neerkijken.

En bij de volgende verkiezingen weer verbaasd doen dat rechts weer meer stemmen heeft.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 10 mei 2026 @ 09:35:09 #265
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220755614
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 00:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Jimmy de populist?
1947-2016
  zondag 10 mei 2026 @ 09:39:39 #266
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220755649
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:07 schreef RamboDirk het volgende:

Dit is wat er naar je wijk wordt gehaald. Elk weldenkend mens snapt niks meer van dit asieldebacle waar sommige nog steeds voor in de bres springen. Waanzin.
De provincie wordt inmiddels ook overspoelt door dit soort uitwassen van structurele aard.
De haat spat er weer van af van dat wezen.

Fietsen minimaal 10 mensen langs, niemand die wat doet.
1947-2016
  zondag 10 mei 2026 @ 09:40:47 #267
511221 Hetekip
Depressief
pi_220755659
Ik ben vluchtelingen moe, kunnen we niet gewoon zoals Australië zeggen: sorry je komt er niet in, ga maar terug.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220755673
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:40 schreef Hetekip het volgende:
Ik ben vluchtelingen moe, kunnen we niet gewoon zoals Australië zeggen: sorry je komt er niet in, ga maar terug.
Same here, maar ja. Demense die in dit land de dienst uit maken willen het koste wat het kost er doorheen blijven rammen. En dan raar opkijken dat mensen op de flanken gaan stemmen.

Lidewij en co vinden het maar wat mooi. Nee daar schieten we wat mee op :').
OH NOES!!!!1*&@@!!
  zondag 10 mei 2026 @ 09:45:05 #269
511221 Hetekip
Depressief
pi_220755683
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:07 schreef RamboDirk het volgende:

Dit soort mensen zijn helemaal niet klaar voor de maatschappij. Kunnen we geen verdrag met China tekenen? Sturen we ze naar die opvoedkampen daar.
  zondag 10 mei 2026 @ 09:47:08 #270
511221 Hetekip
Depressief
pi_220755704
quote:
1s.gif Op zondag 10 mei 2026 09:43 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Same here, maar ja. Demense die in dit land de dienst uit maken willen het koste wat het kost er doorheen blijven rammen. En dan raar opkijken dat mensen op de flanken gaan stemmen.

Lidewij en co vinden het maar wat mooi. Nee daar schieten we wat mee op :').
Ik snap de gang naar rechts wel, maar zou willen dat er ook een linkse partij was die anti vluchteling is.

Ik snap best, niet elke vluchteling is slecht. Maar die wat het wel zijn, moeten gewoon strenger bestraft worden. Een apart soort wet of opvoedkampen. En niet komen met die kut rechten van de mens, want gevaarlijk volk importeren is ook een gevaar voor onze rechten en wij zijn ook mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')