Goede vergelijking, heel knapquote:Op woensdag 6 mei 2026 14:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die snelweg blokkades vormen ook een gevaar. Die lui ook maar hun zin geven?
Man man man, wat een stel zwakbegaafde kneuzen zijn die anti azc demonstranten.quote:
Dezelfde wereld waarin "linkse" gekkies als boegbeeld voor geheel links worden aangezien.quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:30 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik vind dat zo ordinair, van die mensen uit die stad die dan zeggen dat ze één Apenheul voldoende vinden.
In wat voor wereld leven we?
quote:Op woensdag 6 mei 2026 11:30 schreef BennieButtfuck het volgende:
Ik vind dat zo ordinair, van die mensen uit die stad die dan zeggen dat ze één Apenheul voldoende vinden.
In wat voor wereld leven we?
Je zal er staan als wijkbewoner en dan zo'n kneuzenparade met bedrukte hoodies aan zien komen en alle aandacht krijgen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man man man, wat een stel zwakbegaafde kneuzen zijn die anti azc demonstranten.
Doordat het PowNews is ga ik er maar weer hoopvol vanuit dat ze wederom de gekken in hun tyfusfilmpjes hebben laten zien, en dat het voor het grootste deel normaal volk was.
Die tegendemonstranten staan inderdaad te provoceren.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man man man, wat een stel zwakbegaafde kneuzen zijn die anti azc demonstranten.
Doordat het PowNews is ga ik er maar weer hoopvol vanuit dat ze wederom de gekken in hun tyfusfilmpjes hebben laten zien, en dat het voor het grootste deel normaal volk was.
Mensen zijn toch wel terecht bang dat er een AZC bij ze in de buurt wordt gebouwd.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je zal er staan als wijkbewoner en dan zo'n kneuzenparade met bedrukte hoodies aan zien komen en alle aandacht krijgen.
Wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:51 schreef Hugo862 het volgende:
Als niemand het wil? Waarom komen er dan slechts 300 man protesteren en niet 18,4 miljoen?
Ja dat bedoelde ik. Die staan er met reden en op een fatsoenlijke manier.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen zijn toch wel terecht bang dat er een AZC bij ze in de buurt wordt gebouwd.
En dan krijg je dit dat je overschreeuwt en aangegrepen wordt om het verhaal de wereld in te slingeren dat het racistisch tuig is dat geen AZC wil.quote:Je zal maar wekenlang bomberjack- en hoodiedragend volk in de tuin hebben staan die AI-hardcoremuziek draaien, denkende dat zij het volk zijn.
Feyenoord hoeft morgen toch pas?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen zijn toch wel terecht bang dat er een AZC bij ze in de buurt wordt gebouwd.
Je zal maar wekenlang bomberjack- en hoodiedragend volk in de tuin hebben staan die AI-hardcoremuziek draaien, denkende dat zij het volk zijn.
Dat zijn dan ook geen echte linkse partijen. Echt linkse partijen zijn namelijk democratisch en proberen om de sterkste schouders zover te krijgen dat die de zwaarste lasten pakken, zodat de zwakkeren van de samenleving het ook licht hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 11:37 schreef matthijst het volgende:
Ik ga d’r ook niet bij staan. Schijt op die gelukszoekers maar hoef niet met m’n kop in de krant.
Linkse knuffelaars doen alsof je erger dan Adolf bent als je liever eigen kinderen een woning gunt
Als een voetbalclub speelt staan die kneuzen daar niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Feyenoord hoeft morgen toch pas?
Het blijft ook volledig onduidelijk welk punt deze user probeert te maken. Er is een liedje gezongen door een Algerijnse zanger dat hij blijkbaar kan waarderen, dus is alle kritiek op migratie onterecht?quote:
Een hitje uit de jaren 90 is kennelijk het enige positieve voorbeeld die hij kan bedenken.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft ook volledig onduidelijk welk punt deze user probeert te maken. Er is een liedje gezongen door een Algerijnse zanger dat hij blijkbaar kan waarderen, dus is alle kritiek op migratie onterecht?
Nee, integendeel.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 13:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het blijft ook volledig onduidelijk welk punt deze user probeert te maken. Er is een liedje gezongen door een Algerijnse zanger dat hij blijkbaar kan waarderen, dus is alle kritiek op migratie onterecht?
Klopt, todat ze geconfronteerd werden met de gevolgen:quote:Op zondag 19 april 2026 12:02 schreef Kottnauer het volgende:
In de kringen waarin Ton Heurts zich begeeft is hij nu een gevierd man.
Was Apeldoorn ook niet de plaats waar het legendarische lied “je bent welkom” werd gezongen door die geitenwollensokkengroep?
quote:WSV sluit sportcomplex voor vluchtelingen vanwege overlast
APELDOORN - Omnisportvereniging WSV in Apeldoorn laat geen vluchtelingen meer toe op het sportcomplex.
Reden hiervoor is dat de vluchtelingen - die worden opgevangen in tenten naast het sportterrein - volgens WSV ' ongecontroleerd het sportcomplex overnemen'. "Ze gebruiken de velden zoals het hen uitkomt, zonder rekening te houden met onze leden", aldus WSV in een bericht op de eigen website.
Uit overleg met het COA bleek volgens WSV dat er te weinig capaciteit is om de vluchtelingen te begeleiden op het sportcomplex, zoals eerst wel was afgesproken. Daarom sluit de club het complex nu af.
"Dit betekent dat het bestuur de vrijheid en de veiligheid van de leden op dit moment niet kan garanderen. Wij hebben daarom besloten om vanaf dit moment, zolang de capaciteit van de begeleiding en de beveiliging niet op orde is, geen vluchtelingen meer toelaten op ons sportcomplex. Een besluit dat wij noodgedwongen hebben moeten nemen, hoewel wij de achtergrond van de vluchtelingen heel goed begrijpen. Wij zijn een vereniging met heel veel leden, en die hebben ten allen tijde voorrang op het gebruik van ons eigen sportcomplex. Wij doen er alles aan om tot goede afspraken te komen met het COA, zodat er voor ons allen een leefbare situatie ontstaat", aldus WSV.
Geenstijlquote:Apeldoorn SCHOPT 'vluchtelingen' er alweer UIT
Hahaha hahaha rofl snif. Amper weken na dat starnakel naïeve Apeldoorners Jij bent welkom, welkom in mijn land zongen voor de vluchtelingen worden diezelfde vluchtelingen alweer met kop en kont buiten gewipt. Wegens overlast. Stelletje xenofobe racisten!!1!
En nu allemaal. Inhaken & wegwezen! "Wij zeggen vaarwel... Vaarwel naar je land. Met een bootje... Naar de overkant"
quote:‘Jij bent welkom, welkom in mijn land.’ Hoe zou het toch zijn met de zingende huisvrouwtjes van Apeldoorn?
Arthur van Amerongen trekt fel van leer tegen het Gutmensch-gekweel rond asielzoekers. ‘Groep Timmermans blijft maar jubelen over open grenzen.’
“Ik wil weten wie jij bent” werd nog zo teder gezongen.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 14:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, todat ze geconfronteerd werden met de gevolgen:
[..]
[..]
Geenstijl
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |