Komt de ME ook als er weer een groep Pallie-wappies staat te schreeuwen?quote:Op maandag 20 april 2026 21:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Heel wat mensen op de been in Loosdrecht.
En er dan straks weer achterkomen dat het Algerijnen, Tunesiers etc zijn die hier sowieso niet zouden moeten zijn.quote:
Ho ho ho, we moeten ze eerst de kans geven om een aantal vrouwen te verkrachten en bejaarden te beroven, daarna kunnen we wel kijken of ze al dan wel of niet daadwerkelijke vluchtelingen uit oorlogsgebieden zijn...quote:Op maandag 20 april 2026 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En er dan straks weer achterkomen dat het Algerijnen, Tunesiers etc zijn die hier sowieso niet zouden moeten zijn.
quote:Op zondag 19 april 2026 13:55 schreef GezondRechts het volgende:
[..]
Grenzen vooral wagenwijd open houden![]()
Misschien moeten we dit op een poster zetten en in de landen waar deze “asielzoekers” vandaan komen verspreiden. Dan laten ze het wel uit hun hoofd om naar dit verschrikkelijke land te komenquote:Op zondag 19 april 2026 12:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dat komt door meerdere problemen:
- De jarenlange wachtlijsten bij de IND waardoor een deel jarenlang moet wachten op een status om te mogen integreren, werken of studeren. In Rutte 4 werd dit probleem deels opgelost. Onder Schoof is er weer flink bezuinigd op de IND
- Diploma's buiten de EU worden niet snel erkend. Iemand kan in Damascus aan de universiteit hebben gestudeerd maar in Nederland alleen als kapper aan de slag kunnen
- Gemeentes doen te weinig aan re-integratie. We laten statushouders bijv geld lenen bij de overheid en hun eigen Nederlandse lessen regelen. Relatief vaak bij malafide bedrijfjes.
- Discriminatie op achternaam. Een relatief hoog percentage kijkt niet naar skillset maar naar hoe de persoon "overkomt"
Zou hier ook naar hartelust kunnen worden gedeald in harddrugs, danwel heling van gestolen goederen ?quote:Op maandag 20 april 2026 21:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Heel wat mensen op de been in Loosdrecht.
Vanwaar "asielzoekers" tussen aanhalingstekens? Of kloppen de dagelijkse berichten in de media niet van de oorlogen in Iran, Syrie, Libie, Oekraine maar ook Eritrea wat vaak vergeten wordt?quote:Op maandag 20 april 2026 23:17 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Misschien moeten we dit op een poster zetten en in de landen waar deze “asielzoekers” vandaan komen verspreiden. Dan laten ze het wel uit hun hoofd om naar dit verschrikkelijke land te komen
omdat ze vele veilige landen links laten liggen om hier alle voordelen op te pikken. Kan je wel andere users voor nsb'er uitmaken, veranderd niks aan de zaak.quote:Op maandag 20 april 2026 23:24 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Vanwaar "asielzoekers" tussen aanhalingstekens? Of kloppen de dagelijkse berichten in de media niet van de oorlogen in Iran, Syrie, Libie, Oekraine maar ook Eritrea wat vaak vergeten wordt?
Gelukkig weten we van sommige mensen dat ze in de oorlog 86 jaar geleden hun land zouden dienen en nu weer als Rusland of de VS aanvalt.
equote:Op zondag 19 april 2026 11:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tijdelijk is bij deze gemeente zo 5 jaar. Verlenging op verlenging.
Je zou ook voor je land opkomen en blijven maar toevallig dat ze allemaal doen wat de koran hun opdraagt: de islam verspreiden.quote:Op maandag 20 april 2026 19:16 schreef vosss het volgende:
Verder topic niet gelezen. Opgeflikkert met al die ongevraagde AZC's.
Pak de oorzaak aan waarom mensen vluchten.
Stamp godverdomme Israël onder de kloten dat die weer bezig zijn in Libanon. Ook weer een miljoen mensen op de vlucht. Omdat ze wat extra lebensraum willen. Of een groot Israël.
En zeg tegen die tyfus yanks eens waar het op staat.
Hun schieten half het midden oosten naar de tering en wij mogen alle vluchtelingen opvangen.
Flikker toch op.
Nee, dat valt blijkbaar onder vrijheid van mening.quote:Op maandag 20 april 2026 21:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Komt de ME ook als er weer een groep Pallie-wappies staat te schreeuwen?
Ik heb nergens mensen voor NSB uitgemaakt.quote:Op dinsdag 21 april 2026 07:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
omdat ze vele veilige landen links laten liggen om hier alle voordelen op te pikken. Kan je wel andere users voor nsb'er uitmaken, veranderd niks aan de zaak.
insinueren is voldoende. Walgelijk en geen haar beterquote:Op dinsdag 21 april 2026 10:57 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik heb nergens mensen voor NSB uitgemaakt.
Wel moet ik constateren dat een aanzienlijk deel die willen dat Nederland op een komt, hun land niet zou verdedigen als het erop aan komt. Van de mensen die op de PVV stemmen en naar FvD verhuizen, een partij dat banden heeft met het Kremlin. Een Kremlin dat MH17 met talloze Nederlanders uit de lucht schoot.
Als ik mensen voor nsb'er uit wil maken dan doe ik dat. Maar dat was in dit geval niet wat er geschreven was. Je interpretatie van mijn tekst klopt niet.quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
insinueren is voldoende. Walgelijk en geen haar beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |