Oekrainers kunnen ze toch gewoon naar het front sturen.quote:Op zondag 19 april 2026 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor Oekrainers dacht ik?
Heb het verder ook niet echt bijgehouden meer.
Ah genoeg om te doen voor de asielzoekers.quote:Op zondag 19 april 2026 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
rood=tijdelijke opvang (direct aan een stadspark)
geel= speciaal basisonderwijs
turquoise=school kwetsbare jongeren
blauw=kinderopvang
zwart=woonzorgcentrum kwetsbare ouderen
Lees je in. Het plan is om uiteindelijk asielzoekers uit een dorp aan de rand van Apeldoorn weg te halen om daar de enorme druk te verlagen.quote:Op zondag 19 april 2026 16:41 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Om te deugen en schijt te hebben aan je eigen bevolking.
quote:Op zondag 19 april 2026 15:18 schreef Seven. het volgende:
Ik vind het vooral interessant dat niemand het heeft over waarom dit een beter alternatief is voor de huidige lokatie in Beekbergen.
Beekbergen is een klein dorpje met heel veel vakantieparken en is al jaren gericht op toerisme. Op 5000 inwoners zijn er 4500 immigranten. Dus ik snap wel dat er gekeken wordt om de druk op Beekbergen (gemeente Apeldoorn) te verlagen.
quote:Op zondag 19 april 2026 15:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
De burgemeester van Apeldoorn is ook verantwoordelijk voor de inwoners van Beekbergen.
Ik hoef mij niet in te lezen leuk dat het druk is op locatie a op locatie b is t dat ook.quote:Op zondag 19 april 2026 18:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lees je in. Het plan is om uiteindelijk asielzoekers uit een dorp aan de rand van Apeldoorn weg te halen om daar de enorme druk te verlagen.
[..]
[..]
En iedereen miljonair. Die was je nog vergetenquote:Op zondag 19 april 2026 19:08 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ik hoef mij niet in te lezen leuk dat het druk is op locatie a op locatie b is t dat ook.
Nederland is vol grenzen dicht voor al die ongeschoolde criminelen die niks anders dan belasting geld kosten.
Al die vrijgezellen jongens met iphone.
In eigen land is t wel veilig voor voor hun vrouwen.
Dit is dus niet helemaal waar lieve schat.quote:Op zondag 19 april 2026 18:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lees je in. Het plan is om uiteindelijk asielzoekers uit een dorp aan de rand van Apeldoorn weg te halen om daar de enorme druk te verlagen.
[..]
[..]
Dat is precies wat ik zeg.... Dus hou op met je neerbuigende 'lieve schat' terwijl jij degene bent die het blijkbaar niet snapte. Die lokatie is verlengd bij gebrek aan een alternatief. Als de nieuwe lokatie open gaat, hoeft het Fletcher Hotel niet verlengd te worden.quote:Op zondag 19 april 2026 20:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is dus niet helemaal waar lieve schat.
Beekbergen heeft 161 asielzoekers in dat Fletcher hotel. Die locatie is nu dus weer voor 1,5 jaar verlengd. Daar bovenop komt nu dus deze nieuwe "tijdelijke" locatie in Apeldoorn zelf.
Dat jij bronloos goochelt met 4500 migranten in een dorp van 5000 inwoners verandert daar niets aan.
Hier wel ivm die zandbak waar ze vandaan komen.quote:Op zondag 19 april 2026 19:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En iedereen miljonair. Die was je nog vergeten
Ben geen overbetaalde ambtenaar die zeeën van tijd heeft tijdens werktijd.quote:
Ik krijg minimumloon als vuilnisman via Randstadquote:Op zondag 19 april 2026 21:15 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ben geen overbetaalde ambtenaar die zeeën van tijd heeft tijdens werktijd.
Dan ben je ambtenaar en heb je de enige functie binnen de ambtenarij waarbij je nog echt moet werken.quote:Op zondag 19 april 2026 21:33 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ik krijg minimumloon als vuilnisman via Randstad
Die locatie in Apeldoorn gaat 1 mei open en Beekbergen is verlengd voor 1,5 jaar met de toezegging dat dit de laatste verlenging is.quote:Op zondag 19 april 2026 21:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg.... Dus hou op met je neerbuigende 'lieve schat' terwijl jij degene bent die het blijkbaar niet snapte. Die lokatie is verlengd bij gebrek aan een alternatief. Als de nieuwe lokatie open gaat, hoeft het Fletcher Hotel niet verlengd te worden.
Google maar eens Beekbergen immigranten.
Waarom wil je dat er een nieuwe lokatie komt überhaupt?quote:Op zondag 19 april 2026 21:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg.... Dus hou op met je neerbuigende 'lieve schat' terwijl jij degene bent die het blijkbaar niet snapte. Die lokatie is verlengd bij gebrek aan een alternatief. Als de nieuwe lokatie open gaat, hoeft het Fletcher Hotel niet verlengd te worden.
Google maar eens Beekbergen immigranten.
Begin maar vast met turven, de politie komt er zonder asielzoekers ook regelmatig.quote:Op zondag 19 april 2026 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Binnenkort maar eens turven hoe vaak de politie naar die locatie moet.
Ik ben van mening dat we genoeg mensen hebben binnen gelaten dus ik ben geen voorstander van meer asielzoekers, maar ik vind wel dat Beekbergen ontlast moet worden. 4500 oost-Europeanen op 5000 inwoners heeft wel een enorme impact. Die krijg je niet zomaar weg maar als je er de asielzoekers al weg haalt, dan scheelt het al een beetje. En ik vind zo'n leegstaand schoolgebouw een prima lokatie om dat te doen.quote:Op zondag 19 april 2026 22:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waarom wil je dat er een nieuwe lokatie komt überhaupt?
Heb dit ook gezien in mijn gemeente. De wethouder vond dat bewoners juist blij moesten zijn🤣😅. Dit zou hun leven verrijken😂 Op de publieke tribune was geen ruimte voor emotie. Politie stond klaar om waar nodig in te grijpen tegen eigen bevolking.quote:Op zondag 19 april 2026 11:10 schreef RamboDirk het volgende:
De totale minachting van bepaalde politici richting haar eigen bevolking. Weerzinwekkend werkelijk.
Drugs?quote:Op zondag 19 april 2026 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Begin maar vast met turven, de politie komt er zonder asielzoekers ook regelmatig.
Ton Heerts snapt het niet.quote:Op zondag 19 april 2026 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
De gemeente kiest ervoor ‘verantwoordelijkheid te nemen’, omschrijft burgemeester Ton Heerts. Een steentje bijdragen aan het oplossen van een gezamenlijk probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |