Dat arme kind jankt wat af, nu weer omdat ze vermoedt dat ze in de "buitenwereld" er wel erg slecht op staat... en hunnie wel en zelf geen bezoek krijgen boehoehoehh enzoquote:Op dinsdag 21 april 2026 13:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Vanavond Chess weer in de slachtofferrol. Na een paar maanden gaat er een lampje branden en komt ze eindelijk achter de consequenties van haar acties. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Geen medelijden mee.
Als je nu over straat kunt zonder dat mensen weten dat je een connectie hebt met Chess, dan wil je dat zo houden, natuurlijk. Ga je bij haar op bezoek, dan word je overal aangesproken op je band met haar. Dus ik snap best dat er niemand op bezoek wil komen.quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat arme kind jankt wat af, nu weer omdat ze vermoedt dat ze in de "buitenwereld" er wel erg slecht op staat... en hunnie wel en zelf geen bezoek krijgen boehoehoehh enzo
Haar gejank ging hoofdzakelijk om afgunst over het kleutertjes bezoek wat Rikkie, Casper en De Tweeling wel kregen en Chest niet, dat ze vermoed dat ze buiten er beroerd op zou staan is blijkbaar goeie zelfkennisquote:Op dinsdag 21 april 2026 13:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je nu over straat kunt zonder dat mensen weten dat je een connectie hebt met Chess, dan wil je dat zo houden, natuurlijk. Ga je bij haar op bezoek, dan word je overal aangesproken op je band met haar. Dus ik snap best dat er niemand op bezoek wil komen.
Chess laat het overkomen alsof zij in de steek wordt gelaten, maar ze heeft het hier zelf naar gemaakt.
En ze is geen heks, maar eerder een goedkope sloerie.
En ook helemaal waar. Maar ze zegt ook ergens dat ze zich in de steek gelaten voelt. En dan vraag ik me af: Wie heeft nou wie in de steek gelaten?quote:Op dinsdag 21 april 2026 14:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar gejank ging hoofdzakelijk om afgunst over het kleutertjes bezoek wat Rikkie, Casper en De Tweeling wel kregen en Chest niet, dat ze vermoed dat ze buiten er beroerd op zou staan is blijkbaar goeie zelfkennis
Dat Thomasje er niet bij was blijkbaar, die feest er nu op los buiten, met Merrie&de Restquote:Op dinsdag 21 april 2026 14:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En ook helemaal waar. Maar ze zegt ook ergens dat ze zich in de steek gelaten voelt. En dan vraag ik me af: Wie heeft nou wie in de steek gelaten?
Wat een getikte zegquote:Op dinsdag 21 april 2026 14:37 schreef 5thencounter het volgende:
Laatst Nieuws... Ook maar een belletje afgejankt![]()
Alles is ineens weer helemaal goed![]()
[ afbeelding ]
Ze is schijtbenauwd dat haar thomasje wegloopt met ander geldbelust sletjequote:Op dinsdag 21 april 2026 19:13 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Wat een getikte zeg. En die Thomas hebben ze blijkbaar nog steeds niet goed kunnen uitleggen waar hij is ingestapt en vooral met wat voor type zodat hij zich bedenkt.
quote:
"Dat is gewoon het spel"quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
haal je toch bij degene weg die het meeste hebben, die zullen er wel niet tegen kunnen maar jaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |