abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220607885
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 17:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou dat, er zijn ook wel teddyjasswn die iets geschikter zijn dan die met een hello kitty embleem.
Dat is het dus.
Je kunt ook samen een middenweg kiezen.
Mijn kinderen hebben best een uitgesproken kledingsmaak, met printjes en kleuren. We zoeken dat samen uit wat cool is en wat niet.
We kunnen daar heel idealistisch over doen, maar ik wil toch ook dat ze in de groep passen. Dus mee gaan, maar ook jezelf niet verliezen. En dat kan echt prima.
Als mijn 8-jarige in een HK jas op school zou verschijnen zouden ze daar vast heeeel hard om lachen. En dan moet je stevig in je schoenen staan wil je daar tegen kunnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220607916
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:27 schreef WildeTuinen het volgende:
Ben benieuwd hoe lang Bob het nog leuk vindt dat Judith zoveel van hem online deelt en maar blijft pochen over werkelijkwaar alles wat hij doet.
En 2 uur lopen terwijl hij net een dag loopt omdat hij niet in de kinderwagen wil...... Judith is echt niet wijs.
En dan ook nog op sokken, hij zal maar in een stukje glas oid stappen 🤦♀
pi_220608157
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 20:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En dan ook nog op sokken, hij zal maar in een stukje glas oid stappen 🤦♀
Buiten dat, een kind van 13 maanden z’n zin geven omdat hij iets niet wil?
pi_220608171
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 20:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Buiten dat, een kind van 13 maanden z’n zin geven omdat hij iets niet wil?
Autonome dreumes hé, die laat je op sokken lopen voor 1,5 kilometer natuurlijk
pi_220608176
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 15:47 schreef Pumba2024 het volgende:

[..]
Benieuwd of hij ook in beeld komt. Hij ging in ieder geval niet samen met haar naar toe. En zijn vakantie plaatjes uit Frankrijk mochten blijkbaar ook niet in beeld .
Zal hij in ruil voor geen content uit Frankrijk dus een keer mee moeten naar een signeersessie?
pi_220608188
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:56 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat is het dus.
Mijn kinderen hebben best een uitgesproken kledingsmaak, met printjes en kleuren. We zoeken dat samen uit wat cool is en wat niet.
We kunnen daar heel idealistisch over doen, maar ik wil toch ook dat ze in de groep passen. Dus mee gaan, maar ook jezelf niet verliezen. En dat kan echt prima.
Als mijn 8-jarige in een HK jas op school zou verschijnen zouden ze daar vast heeeel hard om lachen. En dan moet je stevig in je schoenen staan wil je daar tegen kunnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het idee dat die kinderen niet zelf in kledingwinkels komen. Alles wordt daar online geshopt door moeders of koopt ze als de kinderen er niet bij zijn.
pi_220608210
Het valt mij op dat Sanneke vaak aan het zeuren is in die camera en dan iets brengt alsof zij en Dion iets beide vinden. Vervolgens hoor je Dion zo vaak op de achtergrond dat dan ontkrachten. Of hij relativeert dingen, of probeert het allemaal wat positiever te brengen.
Zij is zo negatief en hij zoveel positiever en realistischer.
pi_220608222
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:56 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat is het dus.
SPOILER
Nou dit idd. Onze oudste heeft ook een uitgesproken smaak met veel print en kleur. Ik vind het helemaal leuk, maar kinderen kunnen hard zijn. Hij is vrij kwetsbaar, ik wil hem juist hierin stimuleren zichzelf te zijn, maar het is wat je zegt je wil ook dat ie gewoon een beetje in de groep ligt. Dus het is een dunne lijn. Een Hello Kitty jas zou ik niet kopen.
pi_220608275
Judith kon 1,5 km en 2u achter elkaar lopen met haar aandoening?.. Wat zij autonoom noemt noem ik onopgevoed, geen grenzen geleerd en ik-ik-ik mentaliteit. Bizar hoe zij in het leven staat.
pi_220608296
Ik denk trouwens dat Judith wel degelijk druk op Bob legt qua presteren, ze heeft het zelf waarschijnlijk niet door. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij alleen tegen Bob zegt nou veel plezier lieverd! Vind haar echt zo'n moeder die achteraf haar hele analyse met haar kind bespreekt inclusief wat hij beter kan doen. En een zevenjarige die zichzelf wel zoveel druk op legt moet je als ouder zijnde ook gewoon indammen vind ik, maar ja geen grenzen aangeleerd hè..
pi_220608507
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:25 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat zure, bozige valt me vooral de laatste tijd op. Geen leuke, blije vrouw.
Ze is vooral echt heel snel oud(er) geworden. Als ze lacht dan is het gemaakt. Plamuur maakt het niet beter. En zonde dat ze niet meer doet met haar krullen
pi_220608635
Begrijp ik het nu goed dat Sanneke de hele trap heeft geverfd maar eigenlijk te kort verf had. Hij zou in 1x moeten dekken naar dat werkte niet zoals beloofd. Hebben ze dan niet goed het voorwerk gedaan? En heeft ze dingen half geverfd en is toen doorgegaan naar de volgende trede?
pi_220608721
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Sanneke de hele trap heeft geverfd maar eigenlijk te kort verf had. Hij zou in 1x moeten dekken naar dat werkte niet zoals beloofd. Hebben ze dan niet goed het voorwerk gedaan? En heeft ze dingen half geverfd en is toen doorgegaan naar de volgende trede?
Correctie: * Dion*
De rest komt idd aardig in de buurt van het verhaal
pi_220608725
Een kind wat 1 dag kan lopen, loopt 2 uur achter elkaar en legt 1,5 km af?

Dit is het sterkste verhaal wat ik tot nu toe heb gehoord. Het is gewoon lachwekkend.
pi_220608757
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:57 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Correctie: * Dion*
De rest komt idd aardig in de buurt van het verhaal
Hahaha, ja sorry. Drukke dag gehad
pi_220608761
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:58 schreef Lodelie het volgende:

Dit is het sterkste verhaal wat ik tot nu toe heb gehoord. Het is gewoon lachwekkend.
Ik had hem opgepakt en in de wagen gezet. Daar heb ik geen tijd voor.
pi_220608770
Minibelle die even filmt hoe haar kinderen stoeien/vechten. De frustratie spat eraf bij Lotus. Ik luister niet dus wie weet spreekt moeder ze wel aan maar Komop, dit stop je toch en film je niet (en zet het niet online). Ook nog die tekst erbij dat er zeker 1 gaat huilen. Ze stoeien hier thuis de hele dag en ik probeer me in te houden er steeds wat van te zeggen maar zodra er frustratie komt en het gemeen wordt grijp ik in.
pi_220608796
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:45 schreef Lalaland79 het volgende:
Iedereen weet dat zoiets nooit in 1x dekt. En als het al in 1x " dekt " is het echt niet mooi.
pi_220608825
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:07 schreef Keesie123 het volgende:
Minibelle die even filmt hoe haar kinderen stoeien/vechten. De frustratie spat eraf bij Lotus. Ik luister niet dus wie weet spreekt moeder ze wel aan maar Komop, dit stop je toch en film je niet (en zet het niet online). Ook nog die tekst erbij dat er zeker 1 gaat huilen. Ze stoeien hier thuis de hele dag en ik probeer me in te houden er steeds wat van te zeggen maar zodra er frustratie komt en het gemeen wordt grijp ik in.
Ik heb altijd wat medelijden met Lotus, die valt echt een beetje buiten de boot soms heb ik het idee
pi_220608829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:04 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik had hem opgepakt en in de wagen gezet. Daar heb ik geen tijd voor.
En geen geduld 🫣
pi_220608853
Sanneke trouwens met haar gezeik over samenwerkingen ( nu pas met geluid geluisterd )

Mijn god, wat verwacht je? Je bent inderdaad een slons, zit te zeiken over mensen uit je buurt met joggingpakken en loopt zelf heel vaak in joggingbroeken, vind ik absoluut geen reclame voor een bedrijf. 🙄
pi_220608942
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke trouwens met haar gezeik over samenwerkingen ( nu pas met geluid geluisterd )

Mijn god, wat verwacht je? Je bent inderdaad een slons, zit te zeiken over mensen uit je buurt met joggingpakken en loopt zelf heel vaak in joggingbroeken, vind ik absoluut geen reclame voor een bedrijf. 🙄
Ja en ook alsof er niks zit tussen Sanneke en Sylvie Meis 😂

Je kan echt prima het echte leven laten zien. Het gaat er niet om dat je altijd vol in de make up zit maar altijd maar dat gefilm vanuit je kruis in je neusgaten is inderdaad niet iets waar de meeste merken enthousiast van worden.
pi_220608963
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 22:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

Nou dat. En ze heeft gewoon totaal geen interessante content. Als je ziet hoe weinig reacties/hartjes ze krijgt op haar berichten, dan moet moet er toch een lichtje gaan branden?

Want waarom krijgt bijvoorbeeld Kaylaavami wél samenwerkingen terwijl ze plus-size is en vaak in een joggingpak loopt? Omdat ze leukere (je moet er wel van houden) content maakt.
Niet vele klaagzangen over van alles per dag. Geen kruis- of neusgatfilmjes vanaf de bank.
pi_220608970
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 21:58 schreef Lodelie het volgende:

Toen al een natuurtalent. Als er atletiekwedstrijden voor die leeftijdscategorieën waren, had hij ze gewonnen!
pi_220608996
HVK gaat haar kind(eren) laten healen…

Nou, ben benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')