Eens! Bij mijn kind wordt haar kleurige kleding niet gewaardeerd in de klas. Dus krijgt ze van ons mee dat ze lekker mag dragen wat ze mooi vindt, lekker belangrijk wat de rest daarvan vindt. Dat is niet haar probleem. De pestende kinderen zijn ALTIJD het probleem, ook als je graag hello kitty draagt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 13:06 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Nee, een kind vraagt er nooit om om buitengesloten te worden.
Aan de ene kant zijn kinderen hard, aan de andere kant ook verschrikkelijk tolerant. Pesten en buitensluiten is een groepsproces dat niet enkel en alleen komt door een HK-jasje of een knuffel.
Ik vind het echt belangrijker om een kind mee te geven dat hij/zij/het mag zijn zoals het is. Als je maar wel achter je keuzes staat.
Dat ze zegt dat ze het van hem mocht filmen én dat ze zó vervelend voor hem vindt, wanneer het hem niet lukt. Het komt alles behalve goedbedoeld over.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:25 schreef Clavis het volgende:
[..]
Nou dit vind ik altijd zo naar. Hij probeert tenminste iets te doen. En dan zij vanaf die bank “ohhh we hebben hier gewoon geen aanleg voor”.
Benieuwd of hij ook in beeld komt. Hij ging in ieder geval niet samen met haar naar toe. En zijn vakantie plaatjes uit Frankrijk mochten blijkbaar ook niet in beeld .quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sam gaat mee signeren, wat zou hij ervoor betaald krijgen?
Ik vind haar zelden iets zachts, vrouwelijks, vriendelijks hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2026 12:46 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik vind Vera maakmemooier eerlijk gezegd geen talent als ik haar Insta bekijk. Kwestie van smaak ook misschien.
De keren dat ze AM deed schrok ik gewoon. Die jaren 50 look....heel hard en AM leek op sommige momenten wel een man.
[b]AM heeft echt niet veel nodig om er gewoon goed uit te zien. ]/b]Dat geplamuurde hoofd benadrukt juist die oude, vermoeide uitstraling. Zonde!!
Zou ze echt kilo’s afvallen van die kippenstukjes naar de winkels? Zou ze er even lekker de gang in zetten, flink doorstappen?quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:09 schreef Moondance het volgende:
Het was mij ook niet opgevallen dat ze is afgevallen maar wel goed! Het is niet onaardig bedoeld maar met haar postuur zie je een paar kilo minder gewoon niet zo goed. Ik denk inderdaad dat het komt doordat ze meer beweging krijgt. Ze zag eerst natuurlijk de hele dag op de bank en wandelt nu ineens wel wat naar de winkels. Dat is voor haar echt al een mega verhoging van het aantal stappen per dag.
Ze krijgt met die kippenstukjes in ieder geval meer beweging dan in de caravan, dus het kan.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou ze echt kilo’s afvallen van die kippenstukjes naar de winkels? Zou ze er even lekker de gang in zetten, flink doorstappen?
Was Sam er toch niet bij? Was er totaal geen belangstelling? Zelfs niet in haar 'eigen' Delft? Dat zou toch wat zijn...quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:12 schreef Lodelie het volgende:
Wederom geen beelden van de signeersessie van Am....
Dat zure, bozige valt me vooral de laatste tijd op. Geen leuke, blije vrouw.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik vind haar zelden iets zachts, vrouwelijks, vriendelijks hebben.
Vaak inderdaad iets hards, mannelijks, vermoeid, verzuurd.
Ze heeft een bijzonder nare manier van iedereen naar beneden halen om zichzelf beter te voelen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:47 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat ze zegt dat ze het van hem mocht filmen én dat ze zó vervelend voor hem vindt, wanneer het hem niet lukt. Het komt alles behalve goedbedoeld over.
Naja ze ligt met haar hoofd op haar broek, dus wassen? Weet niet of ze dat doetquote:Op zaterdag 18 april 2026 16:11 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ze krijgt met die kippenstukjes in ieder geval meer beweging dan in de caravan, dus het kan.
Maar ik denk dat de spijkerbroek gewoon wat uit is gelopen en ze hem beter even kan wassen en dan kijken of ze nog steeds zo is afgevallen.
Nou hiervoor haalde ze volgens mij de 500 stappen per dag net, dus stel ze loopt er nu 3000-4000 dan is dat toch al 6-8x zoveel.quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou ze echt kilo’s afvallen van die kippenstukjes naar de winkels? Zou ze er even lekker de gang in zetten, flink doorstappen?
Ja want je kan niet naar boven als de trap geverfd is, dat moet drogenquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:17 schreef Mallorcameisje het volgende:
Heeft Sanneke bij haar moeder (als die in een appartement woont) geslapen? 22 uur geleden zat ze op het balkon volgens mij, en 8 uur geleden kwam Dion met Mijan aangelopen
Dan hebben ze het niet goed gedaan, want om en om kan je prima naar boven😄🙈quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:19 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja want je kan niet naar boven als de trap geverfd is, dat moet drogen
Ja maar dit snap ik ook wel, als het in 1x kan is dat wel fijner.quote:Op zaterdag 18 april 2026 17:22 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dan hebben ze het niet goed gedaan, want om en om kan je prima naar boven😄🙈
Dat heeft niemand ze verteldquote:Op zaterdag 18 april 2026 17:22 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Dan hebben ze het niet goed gedaan, want om en om kan je prima naar boven😄🙈
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |