abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220614175
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 18:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ind het wordt extra vermeld als er iemand koffie haalt voor Sofie, of pas nog dat ze een ontbijtje kreeg van madelief.
Echt he, het is echt een ding binnen dat gezin. Het lijkt wel of de kinderen onderling concurreren wie het meest attent is richting Sofie
pi_220614256
Bij minibelle zie je naar mijn idee veel terug van de Russische opvoeding. Presteren, Presteren, presteren.
pi_220614306
Sanneke ziet alleen het istagram perfect plaatje bij anderen.
Veel weekendjes weg, veel vakanties, nieuwe kleding, telkens nieuwe voedings trends zien. Ze wil dat zo graag en het liefst aan de voordeur gebracht. Ze kan dat niet relativeren. Dat mensen (meestal) daar hard voor werken.
Valt me mee dat Woezel en Pip nog niet Mijan zn nieuwe favoriet tv programma is.
pi_220614339
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 18:13 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Als je geen reet doet, zweet je dus ook niet. Waarom zou je dat shirt dan in de was mikken? Echt hoor, dat gezever over vies. Sommigen hier douchen dagelijks 2x en trekken elke dag schone kleren aan. Even luchten is ook een optie hoor.
En toch begrijp ik wel wat @Jippiejappie hier bedoelt.

Ik voel mezelf namelijk sinds ik ziek ben en vrijwel heel vaak op de bank lig/zit en bed na een hele dag echt heel vies. Ik kan er echt niks aan doen. Dit had ik niet toen ik nog op kantoor werkte, daar vond ik het prima om bij wijze van een outfit 2 dagen aan te hebben, al liet ik het meestal wel altijd even 1 dag tussendoor luchten. Nu voel ik mezelf echt vies na een dag niks (kunnen) doen. Heel raar is dat. En ik gooi nu dus vaak zeker mijn bovenkleding na 1 dag in de was.

Daarbij kan je ook van bankhangen gewoon gaan stinken, als je bijvoorbeeld last hebt van veel zweten oid. Ik heb er vreselijk last van gehad door hormonen die ik moest slikken.
pi_220614404
quote:

[..]
Als je geen reet doet, zweet je dus ook niet. Waarom zou je dat shirt dan in de was mikken? Echt hoor, dat gezever over vies. Sommigen hier douchen dagelijks 2x en trekken elke dag schone kleren aan. Even luchten is ook een optie hoor.
Ook hier zitten mensen met een hele dikke duim hoor. Trollen en bashen denk ik.

Dagelijks 2 x douchen is natuurlijk idioot, uitzondering daargelaten. Extra douchen doe je na sex of sport, of bij ziekzijn , niet standaard 2x , tenzij je last hebt van dwang.
pi_220614436
quote:

[..]
Dus als je niet zweet gaat het niet stinken en vies worden? ☠
pi_220614561
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 18:45 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Dus als je niet zweet gaat het niet stinken en vies worden? ☠
Niet na 1 dag op de bank nee. Tenzij je er iets overheen kiepert.
Het lijkt wel alsof er hier een aantal een obsessie met schoon/vies hebben.
En dan verbaasd zijn over hoeveelheden was van influencers. Als je elke dag alles schoon aantrekt en je hebt een gezin met 4/5 dan heb je toch ook bizar veel was?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220614583
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 18:57 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
En dan verbaasd zijn over hoeveelheden was van influencers. Als je elke dag alles schoon aantrekt en je hebt een gezin met 4/5 dan heb je toch ook bizar veel was?
Hebben we beide een andere definitie van vies. Helemaal oke hoor. Was is er nou eenmaal, of het veel is of bizar veel. Onderdeel van het leven.
pi_220614661
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 18:57 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Haha dit! Wij kregen vroeger 2 a 3 keer in de week schone kleren aan (elke dag schoon ondergoed) en 2 a 3 keer in bad/onder de douche. En wij liepen er echt keurig en schoon bij hoor.

Ik vind het echt hypocriet om op influencers af te geven als je zelf elke dag een volledig schone outfit aandoet.
Ik kijk bij de kinderen gewoon wat nog kan en wat niet. Een broek en soms een trui kan je best twee keer aan hoor.
pi_220614674
Ik snap dat het bankhangen van Sanneke ook niet aantrekkelijk is als bedrijf maar waaaarom heeft zij dan zoveel volgers? Laten er 1000 zijn voor het ramptoerisme, dan nog 16.000 die haar wel leuk vinden??
pi_220614704
Oh voor iedereen die influencer wil worden: kellybeukers gaat cursussen geven. Wat een grap zeg, die markt is toch wel een keer vol?
pi_220614715
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 18:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik draag het ook wel twee dagen thuis als ik niet hoef te werken , en ik er geen vlek op krijg
Ik ook als ik wel moet werken en er geen vlek op krijg, zie het probleem niet.
pi_220614752
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:09 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Haha dit! Wij kregen vroeger 2 a 3 keer in de week schone kleren aan (elke dag schoon ondergoed) en 2 a 3 keer in bad/onder de douche. En wij liepen er echt keurig en schoon bij hoor.

Ik vind het echt hypocriet om op influencers af te geven als je zelf elke dag een volledig schone outfit aandoet.
Ik kijk bij de kinderen gewoon wat nog kan en wat niet. Een broek en soms een trui kan je best twee keer aan hoor.
Er werd de vraag gesteld of dat niet vies en slonzig was. Om andere mensen hier gelijk hypocriet te noemen… gelijk zo aanvallend. Ff gezellig nog, de zon schijnt. ☀
pi_220614777
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:22 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Er werd de vraag gesteld of dat niet vies en slonzig was. Om andere mensen hier gelijk hypocriet te noemen… gelijk zo aanvallend. Ff gezellig nog, de zon schijnt. ☀
Het is een terugkerend dingetje om hier elke influencer die niet elke dag doucht en schone kleren aantrekt meteen uit te maken voor viezerik.
Ik snap wel waarom Tamara hier goed scoort: die heeft dezelfde obsessie met schoon.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220614779
Kreta ook jullie favo bestemming?😂

Patricia die het lekker gesponsord krijgt. Ja dan is het ook mijn favo land😂🇬🇷
pi_220614836
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:26 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Het is een terugkerend dingetje om hier elke influencer die niet elke dag doucht en schone kleren aantrekt meteen uit te maken voor viezerik.
Ik snap wel waarom Tamara hier goed scoort: die heeft dezelfde obsessie met schoon.
Zo lang lees ik hier niet mee. Maar als men het vies vindt prima toch. Dit is een forum, kan je niet altijd met elkaar eens zijn. Er kan prima overheen gelezen worden.
pi_220614847
quote:

[..]
Klopt, en het is echt hilarisch🤣
pi_220614889
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 18:12 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Zo’n t shirt draag ik als pyjama 🙃 De hele combinatie is wederop weer vreselijk! En wat jij zegt, zou haar man überhaupt nooit iets zeggen over haar kledingstijl óf de meisjeskleding/kleuterkleding van Flip? Ik denk dat als ik mijn 8 jarige zoon een teddy jas van Hello Kitty aan zou doen, mijn vriend daar echt wel wat van had gezegd 🙈
Wellicht heeft ie zelf ook geen smaak. Wat ziet ze eruit zeg. Dat shirt heeft ze ook aan met een ander wanstaltig vest met wasberen erop (post van 29 dec). Echt verschrikkelijke smaak die vrouw.
pi_220614903
Die trap… ik vind het afschuwelijk. Dion z’n inbreng lijkt gereduceerd tot -100. Of hij woont graag in villa Kakelbont of alles voor het meisje.
pi_220614912
quote:

[..]
Je overdrijft joh.

En waarom heeft Tamara dezelfde obsessie met schoon? Omdat ze veel was heeft met veel kinderen die iedere dag wel buiten spelen? Is het dan een ‘obsessie’?
pi_220614941
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:26 schreef huisjehier121 het volgende:
Kreta ook jullie favo bestemming?😂

Patricia die het lekker gesponsord krijgt. Ja dan is het ook mijn favo land😂🇬🇷
Laviesanne zit er ook met haar gezin, uitgenodigd door elisawashier.

Patricia ook?
pi_220615026
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:11 schreef Keesie123 het volgende:
Ik snap dat het bankhangen van Sanneke ook niet aantrekkelijk is als bedrijf maar waaaarom heeft zij dan zoveel volgers? Laten er 1000 zijn voor het ramptoerisme, dan nog 16.000 die haar wel leuk vinden??
Misschien nog uit de tijd toen ze nog wél leuke content had?
En haar nu misschien nog volgen maar nooit meer wat kijken. Misschien niks/zelden meer wat doen met insta?

Als je ziet hoe weinig hartjes of comments er gegeven worden denk ik dat ze niet zo interessant meer is.
pi_220615050
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Ondanks meerdere positieve reacties op de podcast ben ik toch weer afgehaakt. Iris die elk laatste woord van een zin omhoog haalt, MCW die nog steeds alles naar zichzelf trekt, zinnen die niet worden afgemaakt en wederom een sterk staaltje geweldig zijn van beiden.
Als in...
Soort van.....
pi_220615452
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 19:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Die trap… ik vind het afschuwelijk. Dion z’n inbreng lijkt gereduceerd tot -100. Of hij woont graag in villa Kakelbont of alles voor het meisje.
Echt verschrikkelijk. En dan de onderkant nog gelig en de leuningen bruin, met witte uitgeharde verf vlekken erop. Als dit een foto is van vandaag, dan weet ik niet of ze het met 2 lagen redden. Ik zie ook niks afgeplakt aan de zijkanten van de muur. Mag hopen dat ze vannacht nog niet thuis slapen en het lang genoeg laten drogen.
pi_220615455
Dbm vraagt hoe andere ass ouders iets doen omdat haar uit de onderzoeken niet ass sneeuwvlokje een lastige dag had... 🤦‍♂️ stickeren zonder sticker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')