abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220604007
dat gezegd hebbende, weet niet of ik nog heel lang blijf bij waar ik nu zit.
Do what you love, love what you do!
pi_220604036
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:24 schreef kree het volgende:

[..]
ik weet dat en is onhandigheid van mij altijd al. maar staat je vrij om gewoon ff te vragen he?
Je kan ook even je tekst terugekijken voordat je op submit klikt, ik maak ook veel spelfouten maar zorg in ieder geval dat het leesbaar blijft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220604061
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:21 schreef kree het volgende:
we zijn geen kut meer waard joh als uitvoerende? of die kennis hebben?
her maakt bedrijf niet uit, we huren wel externen in. en oke ik weet dat dit niet gaat werken want merk het elke dag.

maar voordat dit tot zoveel lagen door gedrongen is naar management team en directie zijn we 10 jaar verder.

onderhand gaat mensen met kennis gewoon weg naar ander bedrijven.
dat is de waarheid. en als ze dat nou eens zouden zien?
nee hoor we zijn het klootjes volk.
Jij zou bij ons een goede baan kunnen hebben met goed inkomen, maar de manier waarop jij je hier uit helpt niet echt :P
  zaterdag 18 april 2026 @ 10:29:35 #54
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220604095
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:28 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Jij zou bij ons een goede baan kunnen hebben met goed inkomen, maar de manier waarop jij je hier uit helpt niet echt :P
Is het bij jullie wel écht werk in plaats van een theatrale act? Ik heb dan eventueel wel interesse.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220604107
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je kan ook even je tekst terugekijken voordat je op submit klikt, ik maak ook veel spelfouten maar zorg in ieder geval dat het leesbaar blijft.
gaat erom is het duidelijk wat ik bedoel. en denk meeste snappen dat wel, dat zeiken over spel fout daar moet je me al helemaal niet mee lastig vallen. :)

anyway ik zeg het maar effe. voor de rest staat de topic TT nog steeds zoals ie staat en vraag.
pi_220604147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:28 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
geloof me ik kan kiezen uit 1000 bedrijven die me beter baan en salaris aanbieden nu?:

waarom is jou bedrijf zo speciaal?

het gaat in mijn vak niet zo zeer om goeie bs op te kunnen. schrijven nl, maar werk uitvoeren. en daar hebben ze mensen te kort in overal.

Maar alsnog niet dat ik het ga doen? maar vertel functie en salaris vooral?
pi_220604188
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:29 schreef kree het volgende:

[..]
gaat erom is het duidelijk wat ik bedoel. en denk meeste snappen dat wel, dat zeiken over spel fout daar moet je me al helemaal niet mee lastig vallen. :)

anyway ik zeg het maar effe. voor de rest staat de topic TT nog steeds zoals ie staat en vraag.
Dat is het punt, het is niet duidelijk wat je bedoelt, daarnaast zou ik je adviseren om van dit topic geen lief dagboek te maken.
pi_220604217
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:32 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat is het punt, het is niet duidelijk wat je bedoelt, daarnaast zou ik je adviseren om van dit topic geen lief dagboek te maken.
ik vroeg daar niet om?

dat maakt de rest er maar van. zie TT
pi_220604263
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:32 schreef raptorix het volgende:

[..]
goed doe advies dan maar via DM?

verder gaan we even door waar ik het topic voor bedoelde?

wat maakt jou werk leuk dus?
  zaterdag 18 april 2026 @ 10:36:02 #60
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220604272
De combinatie van ontwerpen, puzzelen, opsporen, leren(zowel zelf, als iemand anders wat leren) en samenwerken vind ik leuk aan mijn werk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Spellchecker zaterdag 18 april 2026 @ 10:37:44 #61
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220604277
Het contact met de mensen.
pi_220604278
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:36 schreef FlippingCoin het volgende:
De combinatie van ontwerpen, puzzelen, opsporen, leren(zowel zelf, als iemand anders wat leren) en samenwerken vind ik leuk aan mijn werk.
het lijkt bijna dit topic. hahaha.

oke wat ik leuk vind is om dingen technisch op te lossen en aansluiten etc kabels en dingen instellen.... maarja dat besteden ze vaak uit wel ook.

dus daarom en wil niet weg bij waar ik ben. ,maar uitdaging beetje uit.

tis wel makkelijk verdienen, maarja verveel me om deuren open te doen en groep vrij te stellen etc. niet wat ik geleerd heb iig.
pi_220604280
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:23 schreef kree het volgende:
kan geen goede morgen vanaf als ik wel eens door dat hoofd kantoor loop voor een kap[pote lamp

dikke lul met ze ik ben al verder aan het kijken, hoewel ik het in duin enzo leuk vind.
Ben je bezopen of wat?
pi_220604281
maar laat even wel wezen want nu zit ik weer te vertellen over mezelf. waardoor jullie zeggen is dagboek topic?

maar dat was helemaal niet de TT vraag natuurlijk.?
pi_220604295
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:58 schreef kree het volgende:
dan zit je redelijk goed toch?

het is niet de vraag die ik stel,,, vind je je werk wat je doet leuk dus?
blijkbaar? maar heb allang al gezien dat mensen daar verschillende keuzes in maken

ik ben ook maar bet klootjesvolk namelijk uitvoerend. waar ze dan wel komen vragen
Ja en heb het al jaren naar mijn zin. Het is veel ouwehoeren en ik ben best zelf recalcitrant op werk, maar dat is ook weer beetje mijn kracht. Veel npcs op werk die maar gewoon taken uitvoeren die volgens processen moeten lopen, volgens hen dan. Maar deze zijn ook af en toe verouderd of kunnen slimmer.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220604298
* kree ff modbreak dan nu en gaan we het hebben over wat ik eigenlijk vroeg en niet over mij dus?
pi_220604316
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:02 schreef kree het volgende:

[..]
mag ik vragen wat is je achtergrond aan opleiding gedaan?
Ben eigenlijk front end developer van beroep
pi_220604387
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:43 schreef kree het volgende:
* kree ff modbreak dan nu en gaan we het hebben over wat ik eigenlijk vroeg en niet over mij dus?
Je geeft een modbreak? :o
Smile, it's free therapy.
pi_220604406
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:52 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Je geeft een modbreak? :o
nouja omdat het teveel over mezelf ging. en dat wilde ik dus helemaal niet met dit topic?
Ik kan er nl topics over vol schrijven nog wel met werk en met foto en film erbij.

Maar dat bedoelde ik niet, ik was benieuwd hoe gaat het bij anderen?
  zaterdag 18 april 2026 @ 10:55:38 #70
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220604417
Eind jaren 90 begin 2000 werkte ik in een computerwinkel. Er kwamen veel mensen binnen die geen idee hadden van wat ze wilden, behalve dat het een multimedia computer met cd-rombrander moest zijn.
Ik legde dan van alles uit en maakte de koppeling naar hun verdere wensen. Dat leidde vaak tot een verkoop, ik zette veel om. Klanten verlieten tevreden de winkel met een hoop nieuw inzicht.
Daarom dacht ik dat ik een goede verkoper was en daar ging ik dan ook in door. Op gegeven moment werd ik 'gescout' om bij Dell account manager te worden. Een enorme financiële stap vooruit. En ik vond het vreselijk. Het klantcontact was volledig anders en ik voerde iedere ochtend een strijd om mezelf op te laden om mijn bed uit te komen.
Toen realiseerde ik me dat het niet de verkoop was die ik leuk had gevonden, maar de informatieoverdracht die eraan vooraf ging. Het lampje aan zien gaan bij de klant.
Daarop besloot ik het onderwijs in te gaan. Ik deed in deeltijd pabo en stond al snel betaald voor de klas. Dat voelde als thuiskomen. Het is heel leuk om met kinderen te werken en ze wat bij te brengen.
Na een kleine 10 jaar rolde ik via een vriendin een middelbare school binnen om natuurkunde te gaan geven. Die opleiding ook in deeltijd afgerond.
Sindsdien met nog meer plezier voor de klas. De toon die je met pubers kan aanslaan past nog beter bij me. Ik heb vaak niet het gevoel dat ik aan het werk ben, maar dat we samen gewoon 'lekker bezig zijn'.
Nu heb ik ook nog wel eens dat ik moe ben als de wekker gaat, maar het kost me nul moeite om mijn bed uit te komen en gewoon aan de slag te gaan. Ik vind het werk gewoon echt leuk en belangrijk. En de momenten dat je bij een leerling opeens het lampje ziet aangaan, vaak onder de verzuchting: 'Oh, is dit het?! Dan is het eigenlijk heel makkelijk!' geven me nog regelmatig kippenvel.
Life is what you make it.
pi_220604429
Ik werk voor de overheid in het ondersteunen van bedrijven bij innovatie en verduurzaming. Regelmatig bezoeken aan bedrijven door het hele land en ze zijn dan verbaasd over de inhoudelijke kennis, en dat er bij de overheid ook techneuten rondlopen. Het contact blijft daarna vaak 1 op 1 tussen mij en het bedrijf.
Ook het helpen van kleine ondernemers die vastraken in bureaucratische procedures, en de gang van zaken dan uitgebreid uitleggen, en soms ook eenvoudiger maken (mailt u het naar mij, dan zorg ik dat het in uw dossier komt) dat is wel een dankbare taak en daar komen vaak positieve reacties op.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_220604460
Het moment dat ik uitklok en weer naar huis mag
pi_220604462
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:55 schreef Schanulleke het volgende:
Eind jaren 90 begin 2000 werkte ik in een computerwinkel. Er kwamen veel mensen binnen die geen idee hadden van wat ze wilden, behalve dat het een multimedia computer met cd-rombrander moest zijn.
Ik legde dan van alles uit en maakte de koppeling naar hun verdere wensen. Dat leidde vaak tot een verkoop, ik zette veel om. Klanten verlieten tevreden de winkel met een hoop nieuw inzicht.
Daarom dacht ik dat ik een goede verkoper was en daar ging ik dan ook in door. Op gegeven moment werd ik 'gescout' om bij Dell account manager te worden. Een enorme financiële stap vooruit. En ik vond het vreselijk. Het klantcontact was volledig anders en ik voerde iedere ochtend een strijd om mezelf op te laden om mijn bed uit te komen.
Toen realiseerde ik me dat het niet de verkoop was die ik leuk had gevonden, maar de informatieoverdracht die eraan vooraf ging. Het lampje aan zien gaan bij de klant.
Daarop besloot ik het onderwijs in te gaan. Ik deed in deeltijd pabo en stond al snel betaald voor de klas. Dat voelde als thuiskomen. Het is heel leuk om met kinderen te werken en ze wat bij te brengen.
Na een kleine 10 jaar rolde ik via een vriendin een middelbare school binnen om natuurkunde te gaan geven. Die opleiding ook in deeltijd afgerond.
Sindsdien met nog meer plezier voor de klas. De toon die je met pubers kan aanslaan past nog beter bij me. Ik heb vaak niet het gevoel dat ik aan het werk ben, maar dat we samen gewoon 'lekker bezig zijn'.
Nu heb ik ook nog wel eens dat ik moe ben als de wekker gaat, maar het kost me nul moeite om mijn bed uit te komen en gewoon aan de slag te gaan. Ik vind het werk gewoon echt leuk en belangrijk. En de momenten dat je bij een leerling opeens het lampje ziet aangaan, vaak onder de verzuchting: 'Oh, is dit het?! Dan is het eigenlijk heel makkelijk!' geven me nog regelmatig kippenvel.
jee dat is goed verhaal en eerlijk van je man.... waardeer dat.
Dat is waar ik dat topic voor maakte, het gaat er namelijk niet altijd om van hoeveel geld je wil verdienen. maar denk veel meer heb je het naar je zin?

naar mijn zin hebben is me meer waard als euro's dat heb ik al door.

Maar heb het mss makkelijk als vrijgezel ook en niet al te grote financiële verplichtinge

maar thanks man, hier bedoelde ik het topic voor dus.
pi_220604482
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:56 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik werk voor de overheid in het ondersteunen van bedrijven bij innovatie en verduurzaming. Regelmatig bezoeken aan bedrijven door het hele land en ze zijn dan verbaasd over de inhoudelijke kennis, en dat er bij de overheid ook techneuten rondlopen. Het contact blijft daarna vaak 1 op 1 tussen mij en het bedrijf.
Ook het helpen van kleine ondernemers die vastraken in bureaucratische procedures, en de gang van zaken dan uitgebreid uitleggen, en soms ook eenvoudiger maken (mailt u het naar mij, dan zorg ik dat het in uw dossier komt) dat is wel een dankbare taak en daar komen vaak positieve reacties op.
ik vind dit leuk om te horen he? vandaag helemaal toevallig maar zat wat van ons in Rotterdam blijkbaar. naja dat is toch ook weer leuk. ?

ik ben niet zo moeilijk nl en altijd krijg ik hier gezeik enzo? maar merk dat IRL dus totaal niet mee. naja.
pi_220604488
lol een Rotterdamse rat :)
pi_220604545
wel een dooie muskusrat in me handen gehad gister? ook de eerste keer :P
pi_220604879
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:31 schreef kree het volgende:

[..]
geloof me ik kan kiezen uit 1000 bedrijven die me beter baan en salaris aanbieden nu?:

waarom is jou bedrijf zo speciaal?

het gaat in mijn vak niet zo zeer om goeie bs op te kunnen. schrijven nl, maar werk uitvoeren. en daar hebben ze mensen te kort in overal.

Maar alsnog niet dat ik het ga doen? maar vertel functie en salaris vooral?
Mijn bedrijf is helemaal niet zo speciaal maar het is momenteel erg lastig mensen te vinden die mbo4 technische opleiding hebben omdat er veel vraag is en weinig aanbod sinds de meeste 'slimme' jongens met een hbo diploma op kantoor in een bullshit baan zitten om problemen op te lossen die er niet waren geweest als dezelfde lui gewoon in de techniek waren gebleven.
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:10:40 #78
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220604933
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:37 schreef maily het volgende:
Het contact met de mensen.
Wat doe jij eigenlijk?
Resistance is futile.
  Spellchecker zaterdag 18 april 2026 @ 12:11:36 #79
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220604939
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:10 schreef Seven. het volgende:

[..]
Wat doe jij eigenlijk?
Thuiszorg. O+
pi_220605041
Mijn collega's. Voor de gezellige en leuke klanten hoef ik het niet te doen, want die zijn hier nauwelijks helaas.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 april 2026 @ 12:59:41 #81
284411 crew  heywoodu
pi_220605195
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:02 schreef vosss het volgende:

[..]
Werken er daar ook mensen die zelf een beperking hebben?
Buiten dat we ons met enige regelmaat gedragen alsof dat wel zo is, valt dat wel mee :+

Hoewel de bedrijfskantine wel gerund wordt door cliënten (uiteraard onder toezicht).
pi_220605206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:29 schreef kree het volgende:

[..]

De techniek waar ik tot in den treure mee bezig kan zijn, tot in detail alles meten, doorrekenen uitpluizen, optimaliseren, instellen en regelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door blomke op 18-04-2026 17:36:15 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220605220
Wat ik trouwens een hele leuke perk bij ons vind is dat we ook een eigen professionele audio visuele studio hebben, kortom wil je een Podcast of Video opnemen dan zijn er professionele lui die dat faciliteren :)
pi_220605223
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:02 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Mijn bedrijf is helemaal niet zo speciaal maar het is momenteel erg lastig mensen te vinden die mbo4 technische opleiding hebben omdat er veel vraag is en weinig aanbod sinds de meeste 'slimme' jongens met een hbo diploma op kantoor in een bullshit baan zitten om problemen op te lossen die er niet waren geweest als dezelfde lui gewoon in de techniek waren gebleven.
Klopt wel, daar waar het omgaat, in het veld zijn teveel domme lui die niets kunnen oplossen.
Degenen met wel de juiste opleiding willen op kantoor rotten. Uitzonderingen daargelaten.
Vakman pur sang
pi_220605350
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Klopt wel, daar waar het omgaat, in het veld zijn teveel domme lui die niets kunnen oplossen.
Degenen met wel de juiste opleiding willen op kantoor rotten. Uitzonderingen daargelaten.
Ik ben die uitzondering en word i.d.d. tegengewerkt door de "managers", die de ballen verstand van techniek hebben.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_220605373
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:31 schreef blomke het volgende:

[..]
Ik ben die uitzondering en word i.d.d. tegengewerkt door de "managers", die de ballen verstand van techniek hebben.
Ja ik weet dat het klopt.
Het domme is managers proberen hoger opgeleiden van de werkvloer cq werklocatie weg te houden, omdat ze denken dat dat allemaal tijd kost en de domme mensen het wel fixen op de eoa manier.
Vakman pur sang
pi_220605385
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 13:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja ik weet dat het klopt.
Het domme is managers proberen hoger opgeleiden van de werkvloer cq werklocatie weg te houden, omdat ze denken dat dat allemaal tijd kost en de domme mensen het wel fixen op de eoa manier.
Mijn credo: "er zijn teveel managers in de wereld". Bij ons bedrijf recent twee lijnmanagers, hiërarchisch boven elkaar, binnen een half jaar vertrokken. Niets van gemerkt, ja minder emails.
pi_220605860
Het klantcontact is normaliter het leukst in mijn vak, maar dat komt niet echt van de grond in mijn huidige baan. Voordeel is dat het ultiem relaxt is, maar verveling ligt daardoor ook op de loer. Het verdient een aardige bak geld, auto erbij, reistijd minimaal en overwerk komt zelden voor (uitzondering in de branche). Werk zelf is dus niet vervelend, ook niet leuk.
Destroy the spineless; show me it's real
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220606509
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:02 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
nouja dit is precies het probleem? ze kunnen juist die categorie nergens vinden, Dat kan maar 1 ding betekenen salrisen moeten dik omhoog. Maar hier denken ze nog niet zover want juist over dat moeten eerst HBO mensen denken en mensen met heeeeeel veel hogere salaris schalen als wat ik krijg. LOL
duurt jaar ofzo en 10 ton verder voor ze denken. ja mss had die kree gelijk.

Anyway ik heb mbo4 e en nog een propedeuse HBO gehaald dus kan alle kanten op? ik wil alleen niet direct eigenlijk gelijk weg waar ik nu zit, maar sluit niks uit.

je zou denken mss moet een werkgever zich eens achter de oren krabben he? (zijn er al aantal weg)

wat we terug krijgen is mensen die alles nog moeten leren enzo, ook best, maar dat kost dus 2x zoveel tijd dan als je die mee hebt. ??? gaat geloof ik nog geen lampje branden dat ze mss eens zuiniger moeten zijn op mensen met ervaring en diploma hier.

LOL klaag wel daarover, maar vind mijn werk nog steeds te leuk dus om te verkassen?

heerlijk in de natuur veel en duinen etc, daarom solliciteerde ik erop.

[ Bericht 9% gewijzigd door kree op 18-04-2026 15:56:16 ]
pi_220606701
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Volgens mij is kree op toch best willekeurige tijden onder de invloed van een drankje en dat is dan af te lezen aan zijn posts. Het is dan meer ‘flow of consciousness’ (je gedachte exact en direct neerzetten zoals ze door je hoofd gaan) waarbij het voor een ander even lastig kan zijn het te ontcijferen en natuurlijk spelfouten eruit te halen.

Ik maak me er heel soms ook schuldig aan en heb er verder niet zo’n moeite mee, voor mij geen reden om iemand minder te vinden of heel hard proberen te overtuigen nette, doordachte of nuchtere posts te plaatsen.
  zaterdag 18 april 2026 @ 18:31:43 #91
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_220607360
Ik werk in het OV mag de hele dag een beetje rondrijden en wordt er nog prima voor betaald ook. En er wordt rekening gehouden met mijn voorkeur dus ik heb meestal een late dienst.
En we hebben vaak ook lol met de collega's van de stalling waar ik zit.

Nadeel: je hebt niet altijd het meest gefatsoeneerde deel van de bevolking als passagiers. NIet willen betalen, telefoon op de speaker, dat werk. En ja, dat zijn idd voornamelijk buitenlanders en het worden er steeds meer.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_220607572
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 18:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik werk in het OV mag de hele dag een beetje rondrijden en wordt er nog prima voor betaald ook. En er wordt rekening gehouden met mijn voorkeur dus ik heb meestal een late dienst.
En we hebben vaak ook lol met de collega's van de stalling waar ik zit.

Nadeel: je hebt niet altijd het meest gefatsoeneerde deel van de bevolking als passagiers. NIet willen betalen, telefoon op de speaker, dat werk. En ja, dat zijn idd voornamelijk buitenlanders en het worden er steeds meer.
Kan je ook machinist worden?
pi_220607623
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:02 schreef blomke het volgende:

[..]
Kan je ook machinist worden?
https://www.werkenbijns.nl/werkgebieden/trein/machinist
pi_220608563
Collega's. Altijd wel lachen. Verder wat eerder is gezegd : rit heen, terug, m'n vrije woensdag dus ik hoef maar 2 dagen achter elkaar en de weekenden. Het uren moeten bijhouden en noteren (want bureauleven) is kut. Dus veel creatief boekhouden.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_220609872
Mijn werk is erg afwisselend. Ik ben manager en werk voor een dienstonderdeel van het ministerie van financiën en stuur een team van 26 mensen aan. Daarnaast neem ik deel aan portefeuille overleggen, werkgroepen, stuur ik projecten aan en heb ik wekelijks overleggen van ons managementteam.

Juist die afwisseling maakt het leuk.
Ik ben gemiddeld 2 a 3x per week op kantoor want bepaalde overleggen doe ik liever fysiek. Mijn team is 1x per week op kantoor en dan is het echt gezellig.
Daarnaast goede arbeidsvoorwaarden als rijksambtenaar en een goed salaris. Al is dat laatste niet zo belangrijk meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')