Je kan ook even je tekst terugekijken voordat je op submit klikt, ik maak ook veel spelfouten maar zorg in ieder geval dat het leesbaar blijft.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet dat en is onhandigheid van mij altijd al. maar staat je vrij om gewoon ff te vragen he?
Jij zou bij ons een goede baan kunnen hebben met goed inkomen, maar de manier waarop jij je hier uit helpt niet echtquote:Op zaterdag 18 april 2026 10:21 schreef kree het volgende:
we zijn geen kut meer waard joh als uitvoerende? of die kennis hebben?
her maakt bedrijf niet uit, we huren wel externen in. en oke ik weet dat dit niet gaat werken want merk het elke dag.
maar voordat dit tot zoveel lagen door gedrongen is naar management team en directie zijn we 10 jaar verder.
onderhand gaat mensen met kennis gewoon weg naar ander bedrijven.
dat is de waarheid. en als ze dat nou eens zouden zien?
nee hoor we zijn het klootjes volk.
Is het bij jullie wel écht werk in plaats van een theatrale act? Ik heb dan eventueel wel interesse.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jij zou bij ons een goede baan kunnen hebben met goed inkomen, maar de manier waarop jij je hier uit helpt niet echt
gaat erom is het duidelijk wat ik bedoel. en denk meeste snappen dat wel, dat zeiken over spel fout daar moet je me al helemaal niet mee lastig vallen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kan ook even je tekst terugekijken voordat je op submit klikt, ik maak ook veel spelfouten maar zorg in ieder geval dat het leesbaar blijft.
geloof me ik kan kiezen uit 1000 bedrijven die me beter baan en salaris aanbieden nu?:quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:28 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jij zou bij ons een goede baan kunnen hebben met goed inkomen, maar de manier waarop jij je hier uit helpt niet echt
Dat is het punt, het is niet duidelijk wat je bedoelt, daarnaast zou ik je adviseren om van dit topic geen lief dagboek te maken.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
gaat erom is het duidelijk wat ik bedoel. en denk meeste snappen dat wel, dat zeiken over spel fout daar moet je me al helemaal niet mee lastig vallen.
anyway ik zeg het maar effe. voor de rest staat de topic TT nog steeds zoals ie staat en vraag.
ik vroeg daar niet om?quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is het punt, het is niet duidelijk wat je bedoelt, daarnaast zou ik je adviseren om van dit topic geen lief dagboek te maken.
goed doe advies dan maar via DM?quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is het punt, het is niet duidelijk wat je bedoelt, daarnaast zou ik je adviseren om van dit topic geen lief dagboek te maken.
het lijkt bijna dit topic. hahaha.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:36 schreef FlippingCoin het volgende:
De combinatie van ontwerpen, puzzelen, opsporen, leren(zowel zelf, als iemand anders wat leren) en samenwerken vind ik leuk aan mijn werk.
Ben je bezopen of wat?quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:23 schreef kree het volgende:
kan geen goede morgen vanaf als ik wel eens door dat hoofd kantoor loop voor een kap[pote lamp
dikke lul met ze ik ben al verder aan het kijken, hoewel ik het in duin enzo leuk vind.
Ja en heb het al jaren naar mijn zin. Het is veel ouwehoeren en ik ben best zelf recalcitrant op werk, maar dat is ook weer beetje mijn kracht. Veel npcs op werk die maar gewoon taken uitvoeren die volgens processen moeten lopen, volgens hen dan. Maar deze zijn ook af en toe verouderd of kunnen slimmer.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:58 schreef kree het volgende:
dan zit je redelijk goed toch?
het is niet de vraag die ik stel,,, vind je je werk wat je doet leuk dus?
blijkbaar? maar heb allang al gezien dat mensen daar verschillende keuzes in maken
ik ben ook maar bet klootjesvolk namelijk uitvoerend. waar ze dan wel komen vragen
Ben eigenlijk front end developer van beroepquote:Op zaterdag 18 april 2026 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
mag ik vragen wat is je achtergrond aan opleiding gedaan?
Je geeft een modbreak?quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:43 schreef kree het volgende:
* kree ff modbreak dan nu en gaan we het hebben over wat ik eigenlijk vroeg en niet over mij dus?
nouja omdat het teveel over mezelf ging. en dat wilde ik dus helemaal niet met dit topic?quote:
jee dat is goed verhaal en eerlijk van je man.... waardeer dat.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:55 schreef Schanulleke het volgende:
Eind jaren 90 begin 2000 werkte ik in een computerwinkel. Er kwamen veel mensen binnen die geen idee hadden van wat ze wilden, behalve dat het een multimedia computer met cd-rombrander moest zijn.
Ik legde dan van alles uit en maakte de koppeling naar hun verdere wensen. Dat leidde vaak tot een verkoop, ik zette veel om. Klanten verlieten tevreden de winkel met een hoop nieuw inzicht.
Daarom dacht ik dat ik een goede verkoper was en daar ging ik dan ook in door. Op gegeven moment werd ik 'gescout' om bij Dell account manager te worden. Een enorme financiële stap vooruit. En ik vond het vreselijk. Het klantcontact was volledig anders en ik voerde iedere ochtend een strijd om mezelf op te laden om mijn bed uit te komen.
Toen realiseerde ik me dat het niet de verkoop was die ik leuk had gevonden, maar de informatieoverdracht die eraan vooraf ging. Het lampje aan zien gaan bij de klant.
Daarop besloot ik het onderwijs in te gaan. Ik deed in deeltijd pabo en stond al snel betaald voor de klas. Dat voelde als thuiskomen. Het is heel leuk om met kinderen te werken en ze wat bij te brengen.
Na een kleine 10 jaar rolde ik via een vriendin een middelbare school binnen om natuurkunde te gaan geven. Die opleiding ook in deeltijd afgerond.
Sindsdien met nog meer plezier voor de klas. De toon die je met pubers kan aanslaan past nog beter bij me. Ik heb vaak niet het gevoel dat ik aan het werk ben, maar dat we samen gewoon 'lekker bezig zijn'.
Nu heb ik ook nog wel eens dat ik moe ben als de wekker gaat, maar het kost me nul moeite om mijn bed uit te komen en gewoon aan de slag te gaan. Ik vind het werk gewoon echt leuk en belangrijk. En de momenten dat je bij een leerling opeens het lampje ziet aangaan, vaak onder de verzuchting: 'Oh, is dit het?! Dan is het eigenlijk heel makkelijk!' geven me nog regelmatig kippenvel.
ik vind dit leuk om te horen he? vandaag helemaal toevallig maar zat wat van ons in Rotterdam blijkbaar. naja dat is toch ook weer leuk. ?quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:56 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik werk voor de overheid in het ondersteunen van bedrijven bij innovatie en verduurzaming. Regelmatig bezoeken aan bedrijven door het hele land en ze zijn dan verbaasd over de inhoudelijke kennis, en dat er bij de overheid ook techneuten rondlopen. Het contact blijft daarna vaak 1 op 1 tussen mij en het bedrijf.
Ook het helpen van kleine ondernemers die vastraken in bureaucratische procedures, en de gang van zaken dan uitgebreid uitleggen, en soms ook eenvoudiger maken (mailt u het naar mij, dan zorg ik dat het in uw dossier komt) dat is wel een dankbare taak en daar komen vaak positieve reacties op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |