abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220643632
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:53 schreef Ole het volgende:

[..]
Je bent goed bezig hoor! En zover ik je ken van hier ben je een mooi mens O+
Dank je wel O+ :@
Lief :*
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2026 @ 09:56:38 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220643694
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel
Maar ja... wil beter worden en niet zo naar voelen de hele tijd. Dus dan moet je er even doorheen
Het is lastig maar je wordt er wel beter van, dat is heel normaal. Gaat je lukken O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220644944
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Het is lastig maar je wordt er wel beter van, dat is heel normaal. Gaat je lukken O+
Ik doe mijn best :) even worstelen met mezelf iig
pi_220644973
Vandaag een "ik weet niet"-dagje
Op zich prima lekker zitten haken, alleen ik ben er een beeje klaar mee voor nu
Eigenlijk wil ik gewoon even lekker filmpjes kijken op mijn laptop, met wat te drinken erbij. Dus dat doe ik, want het is weekend (alleen het voelt "fout" om niet nuttig te zijn)

Komt ook wel doordat ik een beetje last heb van de stemmen. Ik schaam me al vanuit mezelf, maar de demonen maakt het moeilijker en ik heb even niet genoeg weerstand.

Eetproblemen gaan bij mij (en volgens mij bij iedereen) heel stiekem. Stiekem te weinig eten en eten wegmoffelen. Stiekem jezelf de hele tijd checken. Stiekem alles afwegen. Stiekem kotsen, stiekem laxeren. Alles alleen in je hoofd en het mag niet naar buiten komen. De psych is juist blij dat ik het gedeeld heb, want zij wil niet dat ik mezelf kwaad doe. Alleen het botst zo door mijn "stiekem" en geheimzinnigheid...

maar goed... we blijven open en eerlijk. En ik ben gewoon bang...
pi_220645020
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een "ik weet niet"-dagje
Op zich prima lekker zitten haken, alleen ik ben er een beeje klaar mee voor nu
Eigenlijk wil ik gewoon even lekker filmpjes kijken op mijn laptop, met wat te drinken erbij. Dus dat doe ik, want het is weekend (alleen het voelt "fout" om niet nuttig te zijn)

Komt ook wel doordat ik een beetje last heb van de stemmen. Ik schaam me al vanuit mezelf, maar de demonen maakt het moeilijker en ik heb even niet genoeg weerstand.

Eetproblemen gaan bij mij (en volgens mij bij iedereen) heel stiekem. Stiekem te weinig eten en eten wegmoffelen. Stiekem jezelf de hele tijd checken. Stiekem alles afwegen. Stiekem kotsen, stiekem laxeren. Alles alleen in je hoofd en het mag niet naar buiten komen. De psych is juist blij dat ik het gedeeld heb, want zij wil niet dat ik mezelf kwaad doe. Alleen het botst zo door mijn "stiekem" en geheimzinnigheid...

maar goed... we blijven open en eerlijk. En ik ben gewoon bang...
Als het helpt, ik doe vandaag ook bijna niks, beetje gamen, noedels eten, tv kijken.

Weet dat er heel veel mensen zijn met eetproblemen, mij inclus. Ik ken mensen die super succesvol lijken, heel popi Jopie supermodel zijn op insta en veel "vrienden" hebben en elke dag zowat feesten, maar als je toevallig in dezelfde wc bent als hun tijdens een etentje hoor je ze stiekem spugen.

Jij bent er terminate eerlijk over en dat is al zo onzettend sterk en knap van je.

Er zijn meer mensen met stiekeme gedragingen waar ze zich over schamen dan dat er mensen zijn zonder. Denk aan dingen zo licht als neuspeuteren maar zeker ook dingen als spugen, krassen of haar uittrekken.
Dat jij erover praat is zo knap en daar ben je al verder in dan ik.

Soms als ik heel slecht zit leg ik mijn spullen die ik gebruik tijdens slechte buien in mijn postvak beneden in de flat, is dat een idee voor jou? Dan kan je er in geval van nood nog wel bij, maar is de drempel wel veel hoger om het ff te pakken.
Twiddel
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 april 2026 @ 15:00:35 #131
22592 crew  Ole
pi_220645022
Misschien helpt het om even niet te streng voor jezelf te zijn. Nu alles uit, lijstjes weg etc. Morgen of anders overmorgen weer verder
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_220645055
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:00 schreef Ole het volgende:
Misschien helpt het om even niet te streng voor jezelf te zijn. Nu alles uit, lijstjes weg etc. Morgen of anders overmorgen weer verder
Ja... sowieso zit ik nu onderuit. Snuggle aangetrokken en lekker youtube-filmpjes kijken en ik heb on drie seizoenen van Flikken Maastricht te zien. Lekker warm drinken erbij

Morgen is het weer huishouddag voor boven
En zondag/maandag beneden
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:35:41 #133
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220645148
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... sowieso zit ik nu onderuit. Snuggle aangetrokken en lekker youtube-filmpjes kijken en ik heb on drie seizoenen van Flikken Maastricht te zien. Lekker warm drinken erbij

Ik ken een acteur die in Flikken Maastricht heeft gespeeld. Welke filmpjes kijk jij op YouTube?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220645171
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik ken een acteur die in Flikken Maastricht heeft gespeeld. Welke filmpjes kijk jij op YouTube?
Acteurs zijn ook mensen die mensen kennen ;)

Op dit moment wat mensen die voedselreviews doen. En wat mensen die kritiek geven op de influencercultuur en populaire fenomenen. Wat creatieve kanalen (mensen die art supplies testen of mooie dingen maken). En gewoon mensen die kritisch kijken naar bepaalde fenomenen. Wissel een beetje af :)

Gewoon blijven klikken met een kop thee in de hand. Beetje haken erbij. Kom wel bij zo. Tijdschrifje voor me op mijn bureau (wederom me weer ontspannen met veel prikkels voor rust in mijn hoofd)
  vrijdag 24 april 2026 @ 15:48:16 #135
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220645194
Luister je naar Nederlandse hiphop? Lil Kleine had laatst een nieuwe album uitgebracht.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 24 april 2026 @ 16:20:29 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220645338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Luister je naar Nederlandse hiphop? Lil Kleine had laatst een nieuwe album uitgebracht.
Asjeblieft, zeg.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 24 april 2026 @ 16:27:19 #137
441859 crew  Lenny77
pi_220645355
quote:
Dit is CotS haar topic..
En denk je echt dat een gewelddadige rapper een goed voorbeeld is?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220645440
Mocht je een kijktip willen voor YouTube, klik hieronder:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 85% gewijzigd door bloempjuh op 24-04-2026 17:58:31 ]
Mon 'en!
pi_220646651
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 16:44 schreef bloempjuh het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is leuk! Ik zie af en toe reels voorbij komen, erg vermakelijk
Fake it till you make it...
pi_220646676
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat is een Snuggle?
pi_220646683
quote:
Oh die vrouwenmepper
pi_220646699
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2026 16:44 schreef bloempjuh het volgende:

SPOILER
Ken ik niet! Binnenkort op onderzoek uit :Y
Dank je wel

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat is een Snuggle?
Een enorme trui (one size fit all) van hele dikke dekentjesstof.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 april 2026 @ 20:28:10 #143
22592 crew  Ole
pi_220646721
Zo lekker een snuggle!
pi_220646731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:28 schreef Ole het volgende:
Zo lekker een snuggle!
Ik ben niet zo lang
Het is voor mij een jurk tot voorbij mijn knieën _O-
  Moderator / Miss SHO vrijdag 24 april 2026 @ 20:31:17 #145
22592 crew  Ole
pi_220646745
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben niet zo lang
Lekker toch! Hoe groter hoe beter!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2026 @ 20:47:55 #146
Brabo Bastard
pi_220646912
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben niet zo lang
Mini-CotS? :o
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220646950
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Mini-CotS? :o
Op mijn ID staat 1.63 (moest eens bij zo'n paal gaan staan bij de gemeente op een leeftijd dat ik langer wilde zijn en altijd dikke zolen droeg)
Alleen zonder schoenen is het 1.58 _O- (ooit met een vriendin de discussie dat ik langer zou zijn dan zij. Alleen ze wint met 2 centimeter)

Dus ja...

Edit: beneden loopt iedereen ook met zijn hoofd tegen de hanglampen aan... die hangen nml op mijn hoogte _O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 24 april 2026 @ 21:34:11 #148
Brabo Bastard
pi_220647265
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2026 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Op mijn ID staat 1.63 (moest eens bij zo'n paal gaan staan bij de gemeente op een leeftijd dat ik langer wilde zijn en altijd dikke zolen droeg)
Alleen zonder schoenen is het 1.58 _O- (ooit met een vriendin de discussie dat ik langer zou zijn dan zij. Alleen ze wint met 2 centimeter)

Dus ja...

Edit: beneden loopt iedereen ook met zijn hoofd tegen de hanglampen aan... die hangen nml op mijn hoogte _O-
Ik zou letterlijk op je neerkijken :o :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220648043
over youtube.
Als ik me verveel of er weinig op tv is wat ik leuk vind kijk ik met regelmaat de lets plays van Skadilp. Een dame die erg veel rpg games speelt en haar belevenissen upload naar haar ytube kanaal.

https://www.youtube.com/@SkadiLP

ook Missiemae volg ik (geweldige dame) maar vrijwel alleen Fallout wat ze speelt.
Haar Fallout new vegas is uniek en ze heeft een geweldig gevoel voor humot vind ik.

https://www.youtube.com/@MissieMae

Fijn weekend allemaal

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 24-04-2026 23:26:43 ]
pi_220649787
Dank je wel voor de tips Ice!

En goedemorgen iedereen

Vandaag een rustdag
Dus in mijn hobbykamer bezig
Hopelijk lukt het goed om wat huishouden te doen... alleen ben niet zo gemotiveerd

Moet eigenlijk ook weer eens tekenen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')