Dank je welquote:Op donderdag 23 april 2026 21:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Je bent goed bezig hoor! En zover ik je ken van hier ben je een mooi mens
Het is lastig maar je wordt er wel beter van, dat is heel normaal. Gaat je lukkenquote:Op donderdag 23 april 2026 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Maar ja... wil beter worden en niet zo naar voelen de hele tijd. Dus dan moet je er even doorheen
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is lastig maar je wordt er wel beter van, dat is heel normaal. Gaat je lukken
Als het helpt, ik doe vandaag ook bijna niks, beetje gamen, noedels eten, tv kijken.quote:Op vrijdag 24 april 2026 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een "ik weet niet"-dagje
Op zich prima lekker zitten haken, alleen ik ben er een beeje klaar mee voor nu
Eigenlijk wil ik gewoon even lekker filmpjes kijken op mijn laptop, met wat te drinken erbij. Dus dat doe ik, want het is weekend (alleen het voelt "fout" om niet nuttig te zijn)
Komt ook wel doordat ik een beetje last heb van de stemmen. Ik schaam me al vanuit mezelf, maar de demonen maakt het moeilijker en ik heb even niet genoeg weerstand.
Eetproblemen gaan bij mij (en volgens mij bij iedereen) heel stiekem. Stiekem te weinig eten en eten wegmoffelen. Stiekem jezelf de hele tijd checken. Stiekem alles afwegen. Stiekem kotsen, stiekem laxeren. Alles alleen in je hoofd en het mag niet naar buiten komen. De psych is juist blij dat ik het gedeeld heb, want zij wil niet dat ik mezelf kwaad doe. Alleen het botst zo door mijn "stiekem" en geheimzinnigheid...
maar goed... we blijven open en eerlijk. En ik ben gewoon bang...
Ja... sowieso zit ik nu onderuit. Snuggle aangetrokken en lekker youtube-filmpjes kijken en ik heb on drie seizoenen van Flikken Maastricht te zien. Lekker warm drinken erbijquote:Op vrijdag 24 april 2026 15:00 schreef Ole het volgende:
Misschien helpt het om even niet te streng voor jezelf te zijn. Nu alles uit, lijstjes weg etc. Morgen of anders overmorgen weer verder
Ik ken een acteur die in Flikken Maastricht heeft gespeeld. Welke filmpjes kijk jij op YouTube?quote:Op vrijdag 24 april 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... sowieso zit ik nu onderuit. Snuggle aangetrokken en lekker youtube-filmpjes kijken en ik heb on drie seizoenen van Flikken Maastricht te zien. Lekker warm drinken erbij
Morgen is het weer huishouddag voor boven
En zondag/maandag beneden
Acteurs zijn ook mensen die mensen kennenquote:Op vrijdag 24 april 2026 15:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ken een acteur die in Flikken Maastricht heeft gespeeld. Welke filmpjes kijk jij op YouTube?
Asjeblieft, zeg.quote:Op vrijdag 24 april 2026 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Luister je naar Nederlandse hiphop? Lil Kleine had laatst een nieuwe album uitgebracht.
Dit is CotS haar topic..quote:Op vrijdag 24 april 2026 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Luister je naar Nederlandse hiphop? Lil Kleine had laatst een nieuwe album uitgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door bloempjuh op 24-04-2026 17:58:31 ]Mon 'en!
quote:Op vrijdag 24 april 2026 16:44 schreef bloempjuh het volgende:
Mocht je een kijktip willen voor YouTube, klik hieronder:Die is leuk! Ik zie af en toe reels voorbij komen, erg vermakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
Wat is een Snuggle?quote:Op vrijdag 24 april 2026 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... sowieso zit ik nu onderuit. Snuggle aangetrokken en lekker youtube-filmpjes kijken en ik heb on drie seizoenen van Flikken Maastricht te zien. Lekker warm drinken erbij
Morgen is het weer huishouddag voor boven
En zondag/maandag beneden
Oh die vrouwenmepperquote:Op vrijdag 24 april 2026 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2026 16:44 schreef bloempjuh het volgende:
Mocht je een kijktip willen voor YouTube, klik hieronder:Ken ik niet! Binnenkort op onderzoek uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je welEen enorme trui (one size fit all) van hele dikke dekentjesstof.quote:
Lekker toch! Hoe groter hoe beter!quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lang
Het is voor mij een jurk tot voorbij mijn knieën
Mini-CotS?quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lang
Het is voor mij een jurk tot voorbij mijn knieën
Op mijn ID staat 1.63 (moest eens bij zo'n paal gaan staan bij de gemeente op een leeftijd dat ik langer wilde zijn en altijd dikke zolen droeg)quote:
Ik zou letterlijk op je neerkijkenquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op mijn ID staat 1.63 (moest eens bij zo'n paal gaan staan bij de gemeente op een leeftijd dat ik langer wilde zijn en altijd dikke zolen droeg)
Alleen zonder schoenen is het 1.58(ooit met een vriendin de discussie dat ik langer zou zijn dan zij. Alleen ze wint met 2 centimeter)
Dus ja...
Edit: beneden loopt iedereen ook met zijn hoofd tegen de hanglampen aan... die hangen nml op mijn hoogte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |