abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 april 2026 @ 09:56:40 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220637914
Heel veel succes CotS O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator donderdag 23 april 2026 @ 10:03:44 #102
388664 crew  Dotteke
pi_220637949
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... heb tot drie uur zitten haken en nu en ik het wel even zat
Dus tijd voor thee en koffie en kwark :Y
Beetje futloos op het moment, maar wel erg productief geweest :)
Voel me best wel content en ontspannen en zo

Kan niet wachten tot het tijd is om op de bank te kruipen met leesvoer. Alleen als ik dat nu al doe wil ik om acht uur naar bed. Dus zit ik met kopje thee achter de laptop

Morgen naar de psych, om eerlijk te zijn zie ik er een beetje tegenop :@ al is praten met haar altijd wel fijn en ze geeft me nooit een schaamgevoel. Misschien bizar; met traumabehandeling heeft ze de meest nare details van trauma's gehoord, waarvan ik het liefst wil wegkruipen onder de grond. Alleen dat vind ik minder gênant dat dit... Alleen ik weet dat ik mezelf help met open zijn, dus dat doen we dan maar :Y

Dat is een zorg voor morg(en)
Daarna even bij de Lidl stoppen voor boodschappen :)
Eerst genieten van deze dag, want vandaag is fijn

[ afbeelding ]
Succes vandaag Child, ^O^ en wat een leuke knuffel heb je gemaakt O+
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220638342
Succes vanmiddag! :*
Fake it till you make it...
pi_220639299
Succes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 23 april 2026 @ 13:45:13 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220639342
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:35 schreef raptorix het volgende:
Succes!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
The love you take is equal to the love you make.
pi_220639348
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
SPOILER
Software die we kopen, en geen maatwerk ;)
Edit: Ja van schelp ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 23 april 2026 @ 13:47:37 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220639351
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja, ik tweakte je spelling.
  donderdag 23 april 2026 @ 13:56:51 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220639377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 13:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Edit: Ja van schelp ;)
Van de plank, toch? Off the shelf?
pi_220639552
:W

Ben net terug van de psych. Dat was een taaie sessie. We hebben even zitten graven waar de eetpatronen begonnen zijn en wat eronder ligt. Daar gaan we de komende sessies in doorgraven. En ze wil me nu vaker zien daardoor

En met mijn begeleider ga ik langzaam maar zeker maar haalbaar mijn dieet weer uitbreiden. Toen ik vroeger een terugval had loog ik erover. Nu ga ik wel open en eerlijk zijn. Ik wil er niet weer volledig in verzuipen, ik heb alle hulp nodig die ik kan krijgen

Ik ben echt een beetje overstuur van het gesprek, het was taai... Echt een hele zware sessie

Nu even bijkomen. Weekend, alleen twee keer videobellen, maar dat is ontspannen. Donderdag pas weer een sessie. Begrijp het allemaal nu wel wat beter.

Ulch, eigenlijk zouden er knuffelaars moeten zijn die je kan inhuren ;) ik wil even troost en een knuffel, maar ja... levenskeuzes he
Thee is ook een goede troost
pi_220639591
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ben net terug van de psych. Dat was een taaie sessie. We hebben even zitten graven waar de eetpatronen begonnen zijn en wat eronder ligt. Daar gaan we de komende sessies in doorgraven. En ze wil me nu vaker zien daardoor

En met mijn begeleider ga ik langzaam maar zeker maar haalbaar mijn dieet weer uitbreiden. Toen ik vroeger een terugval had loog ik erover. Nu ga ik wel open en eerlijk zijn. Ik wil er niet weer volledig in verzuipen, ik heb alle hulp nodig die ik kan krijgen

Ik ben echt een beetje overstuur van het gesprek, het was taai... Echt een hele zware sessie

Nu even bijkomen. Weekend, alleen twee keer videobellen, maar dat is ontspannen. Donderdag pas weer een sessie. Begrijp het allemaal nu wel wat beter.

Ulch, eigenlijk zouden er knuffelaars moeten zijn die je kan inhuren ;) ik wil even troost en een knuffel, maar ja... levenskeuzes he
Ik heb een begeleidster die steeds zegt dat ze een knuffel zou willen geven en ik wil dat dus absoluut niet.
Dat weet ze intussen en ik heb ook gezegd dat ik de neiging heb om om me heen te gaan maaien als ze het wel zou doen. Ik kan haar doorsturen naar jou ;) ... ze rookt wel, ruik ik altijd als ze binnen komt.
  donderdag 23 april 2026 @ 15:00:33 #111
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220639638
quote:

Ik heb vandaag ook gesproken met mijn psycholoog. Ik ga volgende week EMDR starten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 april 2026 @ 15:03:10 #112
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220639654
quote:
Mooi! Acceptatie is het begin van de oplossing. En samen met haar komen jullie vast tot een oplossing.

quote:
Je kunt me inhuren, maar ik vrees dat de reiskosten wat hoog worden.. _O-

Geniet van je thee!
pi_220639660
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 14:47 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik heb een begeleidster die steeds zegt dat ze een knuffel zou willen geven en ik wil dat dus absoluut niet.
Dat weet ze intussen en ik heb ook gezegd dat ik de neiging heb om om me heen te gaan maaien als ze het wel zou doen. Ik kan haar doorsturen naar jou ;) ... ze rookt wel, ruik ik altijd als ze binnen komt.
Oh ik begrijp je helemaal. Dat zou ik een beetje raar vinden, maar niks van durven zeggen :@ !

En ik ben tevreden met mijn begeleiding hoor :+ veilige fysieke afstand :P
(en serieus, ik ben echt heel dankbaar met hen)!

Het was ook echt een veilig gesprek, alleen het is gewoon heel kwetsbaar. Vertel liever in detail over een verkrachting dan dat ik vertel over mijn eetgedoetje. Alleen ik zal er doorheen moeten
pi_220639667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:03 schreef qltel het volgende:

[..]
Mooi! Acceptatie is het begin van de oplossing. En samen met haar komen jullie vast tot een oplossing.
[..]
Je kunt me inhuren, maar ik vrees dat de reiskosten wat hoog worden.. _O-

Geniet van je thee!
Ja... ik doe echt mijn best om het goed te doen deze keer :Y

Haha, ik zou ook een beetje raar kijken. Heb het idee erbij dat ik open doe, knuffel en doei :+ (anders is het geen inhuren van een "product")
pi_220639683
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik begrijp je helemaal. Dat zou ik een beetje raar vinden, maar niks van durven zeggen :@ !

En ik ben tevreden met mijn begeleiding hoor :+ veilige fysieke afstand :P
(en serieus, ik ben echt heel dankbaar met hen)!

Het was ook echt een veilig gesprek, alleen het is gewoon heel kwetsbaar. Vertel liever in detail over een verkrachting dan dat ik vertel over mijn eetgedoetje. Alleen ik zal er doorheen moeten
Ik heb er wel iets van gezegd, er zijn maar een paar mensen die ik kan knuffelen en dan moet het niet te lang duren, want dan krijg ik het spaans benauwd. En daar is mijn begeleidster er zeker geen van. Heb haar nu een paar keer gezien, ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik van haar vindt.

Fijn dat je fijne begeleiding hebt! Is toch wel belangrijk.

Ik vind het knap hoe je zo'n moeilijk onderwerp wel bespreekbaar maakt!
Kleine stapjes CotS :*
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 april 2026 @ 15:16:35 #116
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220639697
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haha, ik zou ook een beetje raar kijken. Heb het idee erbij dat ik open doe, knuffel en doei :+ (anders is het geen inhuren van een "product")
Ik zie het helemaal voor me. Ik stap in de auto, rijd 3 uur naar Groningen, bel aan. Jij doet open, we geven elkaar een knuffel, jij zegt doei en ik kan weer 4 uur terug (want intussen zijn er files.. :( ) _O-
pi_220639725
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:12 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik heb er wel iets van gezegd, er zijn maar een paar mensen die ik kan knuffelen en dan moet het niet te lang duren, want dan krijg ik het spaans benauwd. En daar is mijn begeleidster er zeker geen van. Heb haar nu een paar keer gezien, ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik van haar vindt.

Fijn dat je fijne begeleiding hebt! Is toch wel belangrijk.

Ik vind het knap hoe je zo'n moeilijk onderwerp wel bespreekbaar maakt!
Kleine stapjes CotS :*
Oh... naja...neem je tijd en je kan altijd vragen om te ruilen, maar eerst even kijken of het went?
Ze komt op mij over (nu al) als een uitgesproken typje, niks mis mee, maar klikt soms wel lastiger. Zelf eens met heel veel moeite aangegeven dat iemand me niet lag: het lucht op.
Alleen even wennen misschien hoe ze omgaat met grenzen?

Tja... ik wil er niet weer helemaal mezelf in verliezen erin...

quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:16 schreef qltel het volgende:

[..]
Ik zie het helemaal voor me. Ik stap in de auto, rijd 3 uur naar Groningen, bel aan. Jij doet open, we geven elkaar een knuffel, jij zegt doei en ik kan weer 4 uur terug (want intussen zijn er files.. :( ) _O-
Stiekem moest ik wel grinniken om het idee... :@
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 april 2026 @ 15:25:38 #118
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220639730
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem moest ik wel grinniken om het idee... :@
Mooi, de _O- gaf al aan dat ik er ook om moest grinniken.. :)
pi_220641297
wat ontzettend knap van je Cots _O_ O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 april 2026 @ 19:59:43 #120
Brabo Bastard
pi_220641377
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
Dit, heel goed O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220641401
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dit, heel goed O+
Lief O+

Bedankt...
Gewoon doen wat moet ja
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 april 2026 @ 20:02:43 #122
Brabo Bastard
pi_220641404
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Lief O+

Bedankt...
Gewoon doen wat moet ja
*knuffelt*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220641426
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Lief O+

Bedankt...
Gewoon doen wat moet ja
gewoon,.. genoeg die hun hoofd in het zand steken
echt Cots met dit soort dingen laat je zien dat je zo goed over dingen nadenkt en de juiste keuze maakt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220642175
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
gewoon,.. genoeg die hun hoofd in het zand steken
echt Cots met dit soort dingen laat je zien dat je zo goed over dingen nadenkt en de juiste keuze maakt
Dank je wel
Maar ja... wil beter worden en niet zo naar voelen de hele tijd. Dus dan moet je er even doorheen
  Moderator / Miss SHO donderdag 23 april 2026 @ 21:53:52 #125
22592 crew  Ole
pi_220642237
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel
Maar ja... wil beter worden en niet zo naar voelen de hele tijd. Dus dan moet je er even doorheen
Je bent goed bezig hoor! En zover ik je ken van hier ben je een mooi mens O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')