Ja weet ikquote:
Gepureerd.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe eten jullie je dagelijkse portie mensenhersenen?
Is dat beter ja?quote:
Wat babybloed erbij.quote:
Dat is weer overbodig, heb je niet nodig als zombiequote:
Smaakversterker.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is weer overbodig, heb je niet nodig als zombie
Doet niet zoveel, je kan veel beter dingen als wasibi en carolina reaper erbij doenquote:
Nee, de rest zit recht.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja weet ik
Alles zit scheef hihi
Hmmm lekker, wie eten we?quote:
Moet een beetje mals zijnquote:
Niet ouder dan 8 weken dus.quote:
Nou.....quote:
Keur ik ook goed.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou.....
Als. het maar onder de 40+ is
Hulloquote:
Avond kree.quote:
Wat een hebbertquote:
Hier is het rustig zo te zienquote:Op vrijdag 17 april 2026 22:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja dacht kijk hier ook even.
ipv andere topics.
Zullen we daarin wat verandering in brengen?quote:
ja dat kan. ik was al te serieus in andere topics.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we daarin wat verandering in brengen?
Ja hoor, ik qa het hier alleen niet al tel ang meer maken nuquote:
De vermoeidheid slaat erin zien we jaquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor, ik qa het hier alleen niet al tel ang meer maken nu
Je hebt dezelfde smaak als de vorige bewoner van mijn huisquote:
Mr Bean manier een optie? Gaat snelquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:35 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn studeerkamer is nog steeds paars.
[ afbeelding ]
Ik vind het vreselijk
Deze is lievquote:
grappig verhaal nog even van mij gister, ik was helemaal beetje uit de regio, richting Rotterdam dus en Nieuwkerk aan de IJssel. .quote:
Hulloquote:Op zaterdag 18 april 2026 06:32 schreef kree het volgende:
nouja in alle topics is het koffie tijd. iig de SC. dus doe mee
Wtf?quote:Op zaterdag 18 april 2026 06:55 schreef pullup het volgende:
Marc![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)geten-door-bezoekers
Ik mag hopen dat ze er allemaal een voedselvergiftiging aan overhoudenquote:Op zaterdag 18 april 2026 06:55 schreef pullup het volgende:
Marc![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)geten-door-bezoekers
Je zal dat vinden en niet kunnen lezen en die doos openmakenquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Wie van jullie is haar of zijn vogelspinnen wel eens vergeten in de trein![]()
https://www.nu.nl/opmerke(...)-zuid-duitsland.html
Dan verdien je het ookquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:34 schreef maily het volgende:
[..]
Je zal dat vinden en niet kunnen lezen en die doos openmaken![]()
Wat een ongezellige bende daarquote:
Franse films waren vroeger populair en daar speelde ze vaak in...quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:28 schreef pullup het volgende:
Oh jee dit was wel een van mijn favoriete Franse actrices![]()
RIP Nathalie
https://nos.nl/artikel/26(...)ie-baye-77-overleden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige vrouw en prachtige rollen
Ja was toch een behoorlijke portie van het aanbod in de bioscopen hier.quote:Op zaterdag 18 april 2026 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Franse films waren vroeger populair en daar speelde ze vaak in...
Ze zijn er nog wel maar de concurrentie is groter gewordenquote:Op zaterdag 18 april 2026 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was toch een behoorlijke portie van het aanbod in de bioscopen hier.
Vind het leuk dat de NOS toch steeds aandacht er aan schenkt, is niet meer erg bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |