Ja hoor, ik qa het hier alleen niet al tel ang meer maken nuquote:
De vermoeidheid slaat erin zien we jaquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor, ik qa het hier alleen niet al tel ang meer maken nu
Je hebt dezelfde smaak als de vorige bewoner van mijn huisquote:
Mr Bean manier een optie? Gaat snelquote:Op vrijdag 17 april 2026 23:35 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn studeerkamer is nog steeds paars.
[ afbeelding ]
Ik vind het vreselijk
Deze is lievquote:
grappig verhaal nog even van mij gister, ik was helemaal beetje uit de regio, richting Rotterdam dus en Nieuwkerk aan de IJssel. .quote:
Hulloquote:Op zaterdag 18 april 2026 06:32 schreef kree het volgende:
nouja in alle topics is het koffie tijd. iig de SC. dus doe mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |