SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Hee, jij hier?quote:Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was weer vergeten dat ik fok open had staan...
Immer.quote:
Hey jijquote:Op donderdag 16 april 2026 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik had dus een paar weken geleden fok geopend en hier weer eens gepost en toen was ik distracted... En toen POEF weer weken geen fok
FOK! hoort de afleiding juist te zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik had dus een paar weken geleden fok geopend en hier weer eens gepost en toen was ik distracted... En toen POEF weer weken geen fok
Ja kijkquote:Op donderdag 16 april 2026 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FOK! hoort de afleiding juist te zijn.
Je moet je adhd beter trainen dan.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja kijk
Mijn ADHD heeft die memo gemist
quote:Op donderdag 16 april 2026 21:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik was weer vergeten dat ik fok open had staan...
Ik weet niet of haar ADHD nou sterker moet worden.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet je adhd beter trainen dan.
Dan komt ze vaker hierquote:Op donderdag 16 april 2026 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of haar ADHD nou sterker moet worden.
Ow ja shitquote:Op donderdag 16 april 2026 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet je adhd beter trainen dan.
Ow damnquote:Op donderdag 16 april 2026 21:46 schreef maily het volgende:
[..]
nog mooi op tijd om ballie te feliciteren
Ok heb je een puntquote:Op donderdag 16 april 2026 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet of haar ADHD nou sterker moet worden.
Hmm hmmmquote:
Ik ben ook moe, ondanks mijn lange middagslaapje van bijna 3 uur....quote:Op donderdag 16 april 2026 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, het is alweer 10 uur.
Vandaar dat ik moe ben.
quote:Op donderdag 16 april 2026 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook moe, ondanks mijn lange middagslaapje van bijna 3 uur....
En nadeel is, morgen gewoon nog werken, terwijl ik vandaag best een vrijdag gevoel had.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook moe, ondanks mijn lange middagslaapje van bijna 3 uur....
mug op bezoek gehad?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm, ik voel een bult bij mijn wenkbrauw. Wat heb ik nu weer gedaan.![]()
Puist?quote:Op donderdag 16 april 2026 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uhm, ik voel een bult bij mijn wenkbrauw. Wat heb ik nu weer gedaan.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |