abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220590772
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het belangrijkste doel van dat soort regimes is om vast te houden aan hun (regionale) macht. Het zou natuurlijk nergens op slaan om tientallen jaren de ontwikkeling van een kernwapen na te jagen, om vervolgens het eigen doodsvonnis te tekenen door een kernbom op Israël te gooien.

Dat neemt inderdaad niet weg dat een Iraans kernwapen zeer onwenselijk is.
Precies wat een Noord-Korea bv doet.
Die snappen ook wel dat ze geen kans maken.

Natuurlijk is Iran wel wat groter en sterker, maar alsnog.
Al zijn er ook andere sterke machten die corrupt en idioot zijn (Rusland en Israel bv) die er geen gebruik van maken.

Maar uiteindelijk is het voor iedereen beter dat er 0,0 nukes zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 08:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ben je zo vaak teleurgesteld jongen ??
Nope, ben gelukkig getrouwd.

Ik hoef alleen geen plastic pop en al helemaal niet een plastic pop die zo te zien een afgrijselijk innerlijk heeft.
(dat laatste is een aanname natuurlijk, maar iemand met zo´n nep uiterlijk heeft 9 vd 10 keer een rot innerlijk)
  donderdag 16 april 2026 @ 09:04:32 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220590814
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 07:54 schreef bianconeri het volgende:

[..]
De VS is niet veel goeds aan het doen in de wereld momenteel.
Niet met nukes nog, maar wel met al het andere.

Rusland is ook wel het laatste land dat zich aan het beheersen is.

En andere Westerse landen?
Uhm ja, Canada, Japan en heel Europa (-Rusland) doen niets momenteel. Dus dat is idd beheersen.
Dus ja de Westerse landen zijn goed bezig.

Landen als de VS, Israel, Rusland en ook Iran zijn totaal niet te vertrouwen.
Houdt dat in dat Iran een nuke zou gooien? Nee, gaan ze vast niet doen.
Doen de andere slechte landen ook niet.
We weten al lang dat je ee <Knip>bent van alles wat tegen de vs en Israel is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 16-04-2026 12:47:58 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220590819
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]
We weten al lang dat je een fanboy bent van alles wat tegen de vs en Israel is.
Zucht, heb je weer eens niets nuttigs te zeggen?

Dus omdat ik nukes en misdaden veroordeel moet je weer eens onzin spuwen. Tja, wat is nieuw.
  donderdag 16 april 2026 @ 09:26:19 #154
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220590900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 23:44 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
klopt
dat werkt wel

wat zonde , zo een mooie zachte vrouw
[ afbeelding ]
Ik vind dit soort posts zo ontzettend "cringe". Enige reden dat je er het nodig vindt om er bij te posten dat het zonde van zo een mooie zacht vrouw ( :') ) is, is omdat je haar "een lekker ding" vindt en haar graag in je bed tegen zou komen. Je zou het nooit posten over iemand als Moeder Theresa of zeg Greta Thunberg omdat ze niet als een opgepoetst fotomodel op de foto staan. Dit zo tergend zielig kansloos om betrokkenheid te faken vanuit een stijf piemeltje. Ronduit triest.

Overigens denk ik dat dat ze geen zachte vrouw is maar een harde tante met haren op der tong die het kaas niet van haar brood laat vreten door kansloze kerels die haar willen onderdrukken. En daar haar leven voor op het spel heeft durven te zetten. En dat ze de schurft heeft aan kerels die haar niet op waarde schatten. Dus eindeloos respect. Maar niet vanwege haar gezichtje maar omwat ze gedaan heeft.
  donderdag 16 april 2026 @ 09:43:21 #155
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220590991
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:06 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zucht, heb je weer eens niets nuttigs te zeggen?

Dus omdat ik nukes en misdaden veroordeel moet je weer eens onzin spuwen. Tja, wat is nieuw.
Er staat anders weinig 'nuttigs' in jouw post.

Want vertel mij eens, welke bommen zijn gebruikt door de vs na de 2de op Nagasaki om een einde te maken aan wo2?

Weet je vast wel.
1947-2016
pi_220591046
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Er staat anders weinig 'nuttigs' in jouw post.

Want vertel mij eens, welke bommen zijn gebruikt door de vs na de 2de op Nagasaki om een einde te maken aan wo2?

Weet je vast wel.
Staat letterlijk in mijn post dat ze nukes niet gebruiken.
Maar goed lezen doe je nooit, dat is al vaker opgevallen.
  donderdag 16 april 2026 @ 10:04:42 #157
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220591145
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2026 20:30 schreef vosss het volgende:

[..]
Precies.

Je kan het alleen of met beide gwvallen oneens zijn of met beide eens en niet de ene oneens en de ander wel eens.
Je hebt blijkbaar de mening dat we in geopolitieke zaken fair moeten zijn. Bewonderenswaardig.. Ik sta er iets anders in, ik vind onze belangen belangrijker dan fair zijn. En vanuit dat standpunt vind ik dat we moeten voorkomen dat Iran (meer) langeafstandsraketten verkrijgt die de EU kunnen bereiken en ook atoomwapens.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220591216
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:04 schreef nixxx het volgende:

[..]
Je hebt blijkbaar de mening dat we in geopolitieke zaken fair moeten zijn. Bewonderenswaardig.. Ik sta er iets anders in, ik vind onze belangen belangrijker dan fair zijn. En vanuit dat standpunt vind ik dat we moeten voorkomen dat Iran (meer) langeafstandsraketten verkrijgt die de EU kunnen bereiken en ook atoomwapens.
Je vindt dus dat we minder sterke landen moeten gaan bullying, hun grondstoffen afpakken, plus ze moeten naar onze pijpen dansen...bewonderenswaardig. Dat is nou precies 1 van de reden dat elk land tot de tand bewapend wilt zijn ipv ontwapening en in peace met elkaar leven.
  donderdag 16 april 2026 @ 10:35:40 #159
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220591316
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:19 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Je vindt dus dat we minder sterke landen moeten gaan bullying, hun grondstoffen afpakken, plus ze moeten naar onze pijpen dansen...bewonderenswaardig. Dat is nou precies 1 van de reden dat elk land tot de tand bewapend wilt zijn ipv ontwapening en in peace met elkaar leven.
Ik vind het beschermen van onze belangen belangrijker dan de zaak bekijken met een focus op fairness.

Bekijk je het fair, ja waarom zou Iran geen icbm mogen hebben? Amerika Rusland China UK Frankrijk Noord-Korea hebben ze toch ook? Waarom geen kernwapens als ze netjes aan internationaal recht voldoen en niet gebonden zijn aan verdragen die het verbieden?

Nou, omdat dat ze de mogelijkheid geeft om van allerlei rotzooi ongestraft uit te halen vanonder een nucleaire paraplu.

Ik zeg niks van de dingen die jij noemt en ik zeg ook niet dat trump de beste manier heeft gekozen. Ik zeg alleen de uitkomst die ik wil.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 16 april 2026 @ 10:41:03 #160
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220591337
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ze zullen ook de laatste zijn die nukes op iemand anders' hoofd zullen gaan flikkeren. Maar hey, dat kan niemand jou wijsmaken natuurlijk.
1947-2016
pi_220591340
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:04 schreef nixxx het volgende:

[..]
Jij bent dus ook voorstander van het koloniale tijdperk en dat moeten we weer gaan doen?

Het Westen is niet per se superieur. Het Westen heeft niet het alleenrecht om te bepalen wat ons moraal, onze religie, onze regeringen zijn.
Iran heeft overigens ook niet echt iets tegen de EU, dus lekker boeiend wat ze daar doen.
pi_220591343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 09:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ze zullen ook de laatste zijn die nukes op iemand anders' hoofd zullen gaan flikkeren. Maar hey, dat kan niemand jou wijsmaken natuurlijk.
Maar he, zet jezelf lekker weer eens voor schut.
  donderdag 16 april 2026 @ 10:46:14 #163
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220591364
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh.

Zo'n mens ben ik ook.
Vreemd, Iran is al veel langer kernwapens aan het ontwikkelen. Dat is niet een recente ambitie van het regime.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 16 april 2026 @ 10:47:03 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220591370
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Maar he, zet jezelf lekker weer eens voor schut.
Je zet zelf de VS en Israel in hetzelfde rijtje als rusland en iran.

quote:
Landen als de VS, Israel, Rusland en ook Iran zijn totaal niet te vertrouwen.
Je zegt vanalles, maar ook weer geen ene reet.
1947-2016
pi_220591376
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je zet zelf de VS en Israel in hetzelfde rijtje als rusland en iran.
[..]
Je zegt vanalles, maar ook weer geen ene reet.
Ah, nu je door hebt dat je er naast zit ga je maar even wat andere dingen aanhalen. Lekker bezig.

Ik zet die 4 landen in hetzelfde rijtje ja.
Nou wil ik nog wel zeggen dat de VS dat puur is onder Trump, maar die andere 3 landen passen zeer goed bij elkaar in het rijtje qua misdaden.
  donderdag 16 april 2026 @ 10:52:51 #166
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220591393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ah, nu je door hebt dat je er naast zit ga je maar even wat andere dingen aanhalen. Lekker bezig.
Nu probeer jij je er onder uit te lullen door persoonlijk te gaan.
quote:
Nou wil ik nog wel zeggen dat de VS dat puur is onder Trump, maar die andere 3 landen passen zeer goed bij elkaar in het rijtje qua misdaden.
Ook niet waar. Israel is in geen velden of wegen te vergelijken met rusland of iran. Dat is in jouw hoofd zo omdat je gewoonweg een schurfthekel hebt aan Israel en Joden.
1947-2016
  donderdag 16 april 2026 @ 10:53:29 #167
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220591399
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Integendeel. Zoiets heet een valse morele equivalent.
quote:
False moral equivalence is a logical fallacy that wrongly equates two different actions or situations by highlighting minor similarities while ignoring significant differences in magnitude, intent, or context. It is often used to minimize the severity of one action, or as a deliberate rhetorical tactic to blur the lines between right and wrong.
De VS is een Westers land en een democratie, Israël ook een democratie (nagenoeg de enige in het Midden-Oosten), Rusland een dictatuur en Iran een moslimfundamentalistische theocratie. Door de toen alsof de VS en Israël eigenlijk op het niveau van Rusland en Iran staan, schep je bewust een vertekend beeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220591411
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:35 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik vind het beschermen van onze belangen belangrijker dan de zaak bekijken met een focus op fairness.
Ow ik ook wel hoor. Zowel besef ik mij goed dat wij zo rijk zijn OMDAT anderen zo arm zijn.

Dat wil ik ook graag zo houden. Prima als iedereen er op vooruit gaat, maar ik heb geen zin in om anderen vooruit te helpen als dat ten kosten van mijn welvaart gaat.

Dat is tamelijk egoïstisch.

Maar dan nog ben ik van mening dat beide situaties vergelijkbaar zijn en dat we dus niet de ene moeten toejuichen en de andere veroordelen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 16 april 2026 @ 10:56:36 #169
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220591412
Qua internationale misdadigheid ontlopen die 4 elkaar niet veel.

Rusland in Oekraïne
Iran met de proxies
Israël in Gaza
De VS met haar belachelijke interventies overal
  donderdag 16 april 2026 @ 11:11:06 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220591490
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vreemd,
Waarom?
Huilen dan.
  donderdag 16 april 2026 @ 11:14:28 #171
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220591510
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom?
Dat geef ik aan: het Iraanse regime heeft deze ambitie al decennia. Jij schetst het beeld dat dit slechts een effect is van de huidige oorlog, maar dat is niet het geval.
  donderdag 16 april 2026 @ 11:16:47 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220591522
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 10:56 schreef Perox het volgende:
Qua internationale misdadigheid ontlopen die 4 elkaar niet veel.

Rusland in Oekraïne
Iran met de proxies
Israël in Gaza
De VS met haar belachelijke interventies overal
Deze vier landen lijken natuurlijk totaal niet op elkaar en er is ook uitgelegd waarom niet. Door dan nog een keer te proberen deze valse morele equivalent op te tuigen, zet weinig zode aan de dijk.

Wat heeft bijzonder het aansturen van proxies en het hebben van een moslimfundamentalisme theocratie, te maken met het aanpakken van een van die proxies, zoals Israël doet in de Gazastrook en Libanon?
  donderdag 16 april 2026 @ 11:34:04 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220591689
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat geef ik aan: het Iraanse regime heeft deze ambitie al decennia. Jij schetst het beeld dat dit slechts een effect is van de huidige oorlog, maar dat is niet het geval.
Waar schets ik dat beeld :? .
Huilen dan.
  donderdag 16 april 2026 @ 11:40:56 #174
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220591786
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar schets ik dat beeld :? .
Zie post #106. Je gaat mee in die bewering door deze te bevestigen, dit terwijl het natuurlijk een vals frame is.

'Hij doelt denk ik op de mensen wie het snappen dat Iran bijvoorbeeld denkt aan het ontwikkelen van een kernwapen na de gebeurtenissen'. En jij stelt vervolgens:
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2026 21:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh.

Zo'n mens ben ik ook.
  donderdag 16 april 2026 @ 11:43:38 #175
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220591855
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zie post #106. Je gaat mee in die bewering door deze te bevestigen, dit terwijl het natuurlijk een vals frame is.

'Hij doelt denk ik op de mensen wie het snappen dat Iran bijvoorbeeld denkt aan het ontwikkelen van een kernwapen na de gebeurtenissen'. En jij stelt vervolgens:
[..]

Ik begrijp wel dat de boefjes in Iran nu wel extra gemotiveerd zijn, want iedereen en hun demente zeepaard weet dat de VS Iran nooit had aangevallen hadden ze over een kernwapen beschikt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 16-04-2026 11:49:00 ]
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')