Niet echt dat je zegt vanquote:Op donderdag 16 april 2026 22:18 schreef Perrin het volgende:
Logistiek gaat ook niet alles soepel.
[ x ]
Nah, dan komt het allemaal goed.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:54 schreef sp3c het volgende:
Eptstein heeft zichzelf in de cel opgehangen voor fuck's sake of hij is opgehangen afhankelijk van hoe bnw je bent
maar die stond bovenaan de Epstein lijst ... die is opgepakt
feit
Standpunten die niemand wat aanstaan en die ook totaal tegen de feiten ingaan.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'bepaalde standpunten' die jou persoonlijk niet aanstaan.
Ben je lekker moordenaartje aan het spelen voor een koloniale dictator.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:18 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Ik heb een reis staan voor over 7 weken.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
"Europa heeft nog een voorraad vliegtuigbrandstof voor ongeveer zes weken, waarschuwde het Internationaal Energieagentschap (IEA) eerder vandaag."
![]()
![]()
Dat wordt spannend wat betreft die straat van Hormuz.
Er zijn revoluties om minder begonnen.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:18 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Een budget van 1000 miljard en dan niet eens een normale maaltijd kunnen serveren aan je personeel.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Er zijn revoluties om minder begonnen.
Sandy 1 for all sandies.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
The scripture of Jules Winfield.
Geloof jij nu echt die verhalen dat elk doel een legitiem militair doel is en daarom burgers als schild gebruikt worden.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat we met name zien is dat veel niet-Westerse landen bewust burgerslachtoffers maken of hun eigen burgers gebruiken als menselijke schilden en Westerse landen vooral burgerslachtoffers maken als neveneffect of omdat men in een oorlog wordt geconfronteerd met een partij die burgers als menselijk schild gebruikt. Dat is een essentieel verschil.
Citeert hij nou uit Two Corinthians?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
The scripture of Jules Winfield.
De enige sex tafficer zonder klanten.quote:Op donderdag 16 april 2026 21:54 schreef sp3c het volgende:
Eptstein heeft zichzelf in de cel opgehangen voor fuck's sake of hij is opgehangen afhankelijk van hoe bnw je bent
maar die stond bovenaan de Epstein lijst ... die is opgepakt
feit
Ik kijk wel eens een podcast tussen maga ouders en nogal linkse kinderen. Die ouders denken oprecht dat je de troepen haat als je ze gewoon een verse thuismaaltijd gunt, ipv de zoveelste forever war in het midden oosten met dit eten. Ik snap dat niet. Ga het ook nooit doen denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2026 22:18 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Het is al een meme dat je aan de schijt raakt van onsmakelijke Paresto maaltijd. Ik begin na het zien van dit plaatje te begrijpen waarom de WC's op dat andere vliegdekschip verstopt waren. Daar was geen sabotage met t-shirts voor nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een budget van 1000 miljard en dan niet eens een normale maaltijd kunnen serveren aan je personeel.
Ah, klinkt als Israel.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat we met name zien is dat veel niet-Westerse landen bewust burgerslachtoffers maken of hun eigen burgers gebruiken als menselijke schilden en Westerse landen vooral burgerslachtoffers maken als neveneffect of omdat men in een oorlog wordt geconfronteerd met een partij die burgers als menselijk schild gebruikt. Dat is een essentieel verschil.
De golfstaten gebruiken burgers in hotels ook als schild voor de Amerikaanse militairen die daar verblijven en werken sinds hun bases opgeblazen zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, klinkt als Israel.
Niet westers en doelbewust burgers uitmoorden.
Eindelijk veroordeel je Israel eens
we komen nu langzaam aan in de Napoleontische oorlogen, toen de Britse vloot die Brest en ile d'aix blokkeerde kampte met scheurbuik door bedorven voedsel en moest leven op scheepsbeschuit en de vangst die ze met Franse vissers ruilden voor alcoholquote:Op donderdag 16 april 2026 22:18 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Ik had nog iets leuks gezien op youtube, tenminste ik vond het leuk:quote:Op vrijdag 17 april 2026 07:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb een reis staan voor over 7 weken.
Komt wel heel dichtbij zo.
Hopelijk krijgt Trump in de tussentijd nog een beetje verstand, al is het maar een verdubbeling van zijn hersencellen (van 1 naar 2 hersencellen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |